Dzisiaj jest 28 sie 2025, 12:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lis 2010, 18:48 
*

Rejestracja: 08 lis 2010, 21:15
Posty: 24
Pojazd:
Witam co myslicie o tym skuterku? http://allegro.pl/peugeot-speedfight-2-i1312098557.html
Ile wedlug was on pocisnie? Oplaca sie? Czy to duzy minus ze to wersja AC? Dziekuje i pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 18:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
AC... nie jest złe, choć oczywiście ciecz jest dużo lepsza. Jak nie zamierzasz jeździć w jakieś wielkie trasy to bez różnicy. Widzę że ma on spory tuning, więc realnie powinien cisnąć ok 95-100. Może i więcej, zależy jak jest dotarty itp. Na bank 100 powinien osiągnać, jeśli wszystko dobrze chodzi. Cena jest w miare przystępna, zauważ że właściciel wiele rzeczy zmienił, a jak wiadomo tuning nie jest wcale tani, przynajmniej te części jakie są wymienione w tym "Peżocie".

ps. Jeśli będziesz jeździł dużo w lato czyli będziesz pokonywał jakieś większe odległości niż 30km to może lepiej zastanów się nad chłodzeniem cieczą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 18:58 
*

Rejestracja: 08 lis 2010, 21:15
Posty: 24
Pojazd:
Kurde wlasnie w wakacje bede bardzo bardzo duzo jezdzil ; < czyli AC odpada .. szkoda..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 19:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Szmiglo pisze:
bede bardzo bardzo duzo jezdzil

ale jest różnica pomiędzie przejechaniem np 10 razy po 5km dziennie w odstępach 1h, a jechania raz dziennie jakies 40-50km lub wiecej. W przypadku 1 opcji AC da radę w przypadku 2 też ale niezbędne okażą się przerwy w jeździe na "schłodzenie silnika" Jeśli nie chcesz się zatrzymywać co jakieś 20-30km, to ewidentnie powietrzak odpada.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 19:04 
*

Rejestracja: 08 lis 2010, 21:15
Posty: 24
Pojazd:
Wlasnie ten speed jest fajny, ale tylko AC, nie ktorzy mowia ze AC to samo i mi polecjaja bo juz mieli a inni ze nie.. Co robic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 19:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Kurde, napisałem Ci... AC nie jest "do bani" ani nie jest lepsze. Jak na potrzeby krótkiej przejażdżki w lato i ew co jakiś czas pokonania tych 20-30km w zupełności wystarcza...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 19:11 
*

Rejestracja: 08 lis 2010, 21:15
Posty: 24
Pojazd:
A w przyszlosci bedzie problem z czesciami?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 19:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Do peugeota raczej wątpie, zresztą wiele części pasuje teraz do prawie wszystkich skuterów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 21:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Szmiglo, Poproś kolesia o wykres z hamowni. Wątpię, żeby mial w ogóle 10km.
Moim zdaniem się nie oplaca. Kup sobie seryjnego LC i sam przerabiaj.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 22:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Booyaka pisze:
Wątpię, żeby mial w ogóle 10km.

No fakt, też miałem się na ten temat wypowiedzieć. On napisał że 12km... 24km ma maluch, a zobacz ile on waży i jedzie jakieś 80-90km. To skuter z 12konnym silnikiem powinien zapierdzielać 150km/h... Moim zdaniem może mieć ok 7-8km.

Booyaka, tak zgadzam się, najlepiej jest kupić i samemu przerabiać tylko że jeśli ktoś nie ma zbytnio kasy, to dużo dużo taniej jest kupić już ztuningowany egzemplarz, choć twoja propozycja wcale nie jest zla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 23:22 
*

Rejestracja: 08 lis 2010, 18:10
Posty: 23
Pojazd:
Szmiglo, ja także szukam speeda 2, i też mam dylemat AC czy LC.
Powiem tak: powietrzem jest tańszy- jak mówią koledzy jeśli będziesz jeździł więcej niż 30km na raz to lepiej ciecz. Ale jak chcesz jeździć sobie rekreacyjnie to 100% bardziej opłaca się powietrze. Zaoszczędzisz kasy na części i będziesz miał robotę na "długie zimowe wieczory" :)

Co do kupienia z tuningiem czy bez... Ja zamiarzam kupić seryjnego i z kumplem tuningowac swoje skuty. Wiadomo ze tunigowany będzie bardziej zjechany. A seryjnego robisz go sobie na swoje "widzi mi się" :]

Oglądałem tego speeda. Mi się nie podoba ;P
Jak zrobisz sobie takiego- ba. Nawet lepszego, to się czegoś nauczysz i będziesz miał większą satysfakcje. No i w przyszłości nie będziesz taką gapą, jak coś ci się stanie z autem :wink:




_________________

Dopiero wkraczam w świat skuterków więc proszę o wyrozumiałość ;)


Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, 23:23 przez Pankrator, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 13:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tak jak koledzy wyżej piszą, nie kupuj skutera z rozpoławianym silnikiem, nie wiadomo kto to robił, może składał to za pomocą 5KG młotka? Co do cieczy to w trasie sprawdza się rewelacyjnie, w mieście za to jest lipa (brak wiatraka tak jak w autach), no i kolejna sprawa to że jest więcej do zepsucia się - rozciec itp., aa i cylki są droższe ;)




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 11 lis 2010, 13:47 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 14:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
djlucek11 pisze:
skuter z 12konnym silnikiem powinien zapierdzielać 150km/h...


To w takim razie ile powinien jechać ponad 20konny evo ? Człowieku ,jak masz pisać takie bzdury to nie pisz w ogóle.

Co do tematu. Jeśli masz blisko to możesz podjechać zobaczyć. Jednak ja bym celował w zadbaną serie , nie koniecznie w LC. Ja kupiłem piaggio AC i jestem zadowolony, jeżdżę głównie po mieście. Nie grzeje się w korkach. W sezonie w ciągu dnia robiłem ok.25km.I sprawuje się wyśmienicie :D




_________________

[center]
Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 11 lis 2010, 14:06 przez DzZz!ad-oo, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 16:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2010, 18:05
Posty: 40
Pojazd:
Niewiem jak inne AC ale mój kymco po 70 km full gaz nic się nie grzeje , dziennie jeżdze dość dużo i moim zdaniem nie da się go przegrzać , z LC nie miałem styczności ale moge AC moge ci jak najbardzeij polecić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 18:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Kamek46 pisze:
Tak jak koledzy wyżej piszą, nie kupuj skutera z rozpoławianym silnikiem, nie wiadomo kto to robił, może składał to za pomocą 5KG młotka?

Trudno taki znaleźć, większość jest wlaśnie tak skladana.
Seryjnego AC praktycznie nie idzie przegrzać, chyba że nie umiemy się z nim obchodzić.
Tak samo grzanie się LC w mieście to mit. Ostatnio robilem u siebie instalację to stal prawie dwie godziny na wolnych i jakoś się nie przegrzal.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 19:43 
*

Rejestracja: 08 lis 2010, 18:10
Posty: 23
Pojazd:
Booyaka,
Cytuj:
Seryjnego AC praktycznie nie idzie przegrzać, chyba że nie umiemy się z nim obchodzić.


Czyli jak jeździć?




_________________

Dopiero wkraczam w świat skuterków więc proszę o wyrozumiałość ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 19:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Booyaka pisze:
Tak samo grzanie się LC w mieście to mit.


Moja SR ma w pełni sprawny układ chłodniczy i w korku po chwili wskaźnik wchodzi na czerwone pole, w trasie po 80km nie wyjdzie za połowę. To też zależy od temperatury ja mówię o wakacyjnej pogodzie.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 20:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Wg mnie jak się dba o AC to się jeździ, ale AC na nasze upalne lato nie bardzo się nadaje, tłok puchnie jak zły.
Dlatego też wziąłem się nad przeróbkę AC ---> LC




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 22:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Sam posiadam AC i jestem zadowolony. Fakt ja robię trasy maks 30 km, więc trudno wypowiadać mi się na temat grzania.
Jeżeli chodzi o ogólne opinie o peugeotach to są to bardzo dobre maszyny wiem bo mój kumpel miał speeda 2 w LC. Był bardzo zadowolony skuter nigdy go nie zawiódł.
Ja na twoim miejscu kupiłbym serie lub coś tylko ze sport wydechem i może wario.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 22:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cytuj:
Czyli jak jeździć?

Jeździć dowolnie. W silniku musi być jak w zegarku.
Kamek46 pisze:
Moja SR ma w pełni sprawny układ chłodniczy i w korku po chwili wskaźnik wchodzi na czerwone pole

Spróbuj wtedy przegazować, zejdzie od razu niżej. Pompa dużo wolniej kręci. Wejdzie na czerwone delikatnie ale się nie zagrzeje.
Jeśli nie, choć to malo możliwe, to albo to dolegliwość minarelli albo masz coś z tym ukladem.
Swoją drogą to kto stoi skuterem w korkach?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy