Dzisiaj jest 04 mar 2025, 16:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lis 2010, 22:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2010, 13:12
Posty: 116
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Witam. W czwartek jade chyba kupić derbi sende z 2000r z przebiegiem 23 tysiące km i chciałbym jeszcze przed kupnem sprawdzic czy aby wszystko z nim jest wporządku.
Co należało by sprawdzić i jak mozna sprawdzić stan cylka, tłoka itp bez manometru (nie posiadam takowego) ?




_________________

SPRZEDAM KYMCO AGILITY 50/85


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 22:27 
*

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:29
Posty: 174
Pojazd:
pokręć go na wyższych obrotach
najlepiej posłuchać najpierw jakiegoś derbika w 100% sprawnego i potem posłuchać tego i czy podobnie chodza xD
jeszcze wejź się przejedź na wysokich obrotach i sprawdź wtedy czy nic nie charczy :mrgreen:
to by było na tyle




_________________

Obrazek

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT-50/105107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 23:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 21:19
Posty: 206
Lokalizacja: ze złomowiska
Pojazd:
Sprawdź czy nie ma silikonu zamiast uszczelek :lol: sprawdź jeszcze czy równo się na obroty wkręca,czy wszystkie biegi wchodzą i nie wypadają, czy nie kopci jak szalony, czy łożyska nie szumią i czy odpala bez dodania gazu na początku. To chyba tyle :wink:




_________________

Cytuj:
Czasem coś strzeli z tłumika ale to nic


capekpl1 pisze:
to powiedz im że chcesz mieć rodzeństwo a jak nie to kupuje części


Rieju rest in peace...
Niech mu asfalt lekkim bedzie [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 10:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2010, 13:12
Posty: 116
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
No dzięki, a w 2t kompresje tez sie sprawdza tak jak w 4t na kopke tzn ze jak ma duzy opór to kompresja jest dobra a jak luźno chodzi do zła? Bo słyszałem ze w 2t moze chodzic luźno ale nie jestem pewien.




_________________

SPRZEDAM KYMCO AGILITY 50/85




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 15:30 
*

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:29
Posty: 174
Pojazd:
Tak.. Ale kopka w tych moto chodzi dosyć lekko ;] (ale możesz te tak sprubować ;])
a.. zrób to co kolega powiedział z tym odpalaniem (a najlepiej jak by od połowy kopa odpalał :))
jeszcze zacieki na silniku sprawdź :] (czy jest dosyć zadany olejem czy też czysty :D)




_________________

Obrazek

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT-50/105107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 17:19 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 16:11
Posty: 113
Pojazd:
Jeszcze jeśli jest niedaleko stacja kontroli pojazdów to ja bym nie ryzykował i im zawiózł zapłacił 50zł i w razie czego wiedział co kupuje :P




_________________

\




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 0:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 15:16
Posty: 365
Lokalizacja: Konin (wlkp)
Pojazd:
Ja najpierw patrze na wygląd jeżeli nie jest zadbana to znaczy że silnik też nie jest zadbany i czeka cie remont. Jak już będziesz sprawdzał to tak jak wyżej koledzy pisali




_________________

Koniec ze SpeeDem !! Czas na HM !!
Obrazek
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=62834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 8:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
sprawdz opony , zębatki . To są też drogie rzeczy ... droższe niż tłok , w tej samej cenie co cylinder zamiennik... więc nie patrz tylko na silnik. posłuchaj czy nie ma stuków w silniku coś się nie nabija. i jazda testowa :) dochodzisz do 6 biegu i patrzysz czy motor ładnie się wkreca na tym biegu . jesli tak czyli jest prawdopodobnie dobrze




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 20:35 
Zbanowany

Rejestracja: 27 maja 2010, 13:27
Posty: 69
Pojazd:
I jak kupiłeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 20:35 
Zbanowany

Rejestracja: 27 maja 2010, 13:27
Posty: 69
Pojazd:
I jak kupiłeś?
:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 22:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2010, 13:12
Posty: 116
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
w sobote jade po nią ;d i zdam relacje ;d
dzisiaj tata nie mógł jechac




_________________

SPRZEDAM KYMCO AGILITY 50/85


Ostatnio zmieniony 11 lis 2010, 22:17 przez Conieco, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 22:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Conieco pisze:
Bo słyszałem ze w 2t moze chodzic luźno ale nie jestem pewien.


Przy 50ccm owszem kopka chodzi lekko ale jak na nią naciskasz to musisz czuć opór.

Posprawdzaj czy nie ma luzów na: kołach, wahaczu, amortyzatorach i główce ramy. Nie są to jakieś drogie rzeczy ale zrobić z nimi porządek musisz a zawsze stargować z ceny dodatkowo można. Żeby to sprawdzić to musisz poszarpać dość mocno za koła za wahacz góra dół oraz prawo lewo. Przednie koło najlepiej jak ktoś przytrzyma a Ty poruszasz kierownicą to zaraz wyjdzie czy są luzy. Jak byś coś chciał jeszcze wiedzieć to pytaj.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 11 lis 2010, 22:51 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 16:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Po pierwsze nastawienie . nie napalaj się... patrz z obojętnoscia bo jak sie człowiek napali to i tak nie da sobie przemówić do rozsądku .




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 17:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2008, 10:31
Posty: 240
Lokalizacja: Teresin
Pojazd:
Sprawdz zębatki , stan opon , jak biegi wskakują , biegi , szczególnie jak chodzi na wysokich biegach jeśli nie ma siły to silnik się kończy , dobrze by było jak byś miał manometr . Sprawdz ogólnie jak wszystko wygląda .




_________________

Tecnigas next r
malossi multivar
dellorto 17.5mm
hebo 50%

Obecnie Honda ns1 :)
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NS1,80/67582




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy