Dzisiaj jest 09 lut 2025, 0:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lis 2010, 1:27 
*

Rejestracja: 28 paź 2010, 22:11
Posty: 18
Pojazd:
Siema skad moge zaczerpnac jak najwiecej informacji o tuningu skuterow , z czego sklada sie silnik, co do czego sluzy, na czym polega porting itp.... klasy typu sport itd... co i jak ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 8:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
http://forum.mieloch.pl/viewforum.php?f=11




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 10:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2010, 14:48
Posty: 205
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
polecam przeczytać artykuły Tomasza Sałka o tuningu silników 2t i 4t




_________________

1. Admin ma zawszę racje.
2. jeśli Admin nie ma racji to patrz pkt. 1

aprilia MHR sprzedana...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 10:49 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Forum Mieloch Motocykle, to poza wrzechobecnym SPAMem, także dość bogata kopalnia wiedzy. Nic jednak nie zastąpi godzin, spędzonych w warsztacie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 11:06 
*

Rejestracja: 28 paź 2010, 22:11
Posty: 18
Pojazd:
a np. jak moge rozponac zuzyty wariator?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 11:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Zużyty wariator posiada progi na gładzi, czyli poprostu masz takie rowki wydarte.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 13:04 
*

Rejestracja: 28 paź 2010, 22:11
Posty: 18
Pojazd:
ooo to takie wlasnie mam i co sie przez to dzieje? a drugie pytanko to co sie stanie jak do gory nogami glowice przykrecilem?;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 13:07 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Przez te progi pasek ciężej chodzi po wariatorze co przekłada się na przyśpieszenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 15:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
creative585 pisze:
co sie stanie jak do gory nogami glowice przykrecilem?;/

Jak "do góry nogami"? :shock: Chyba tyłem do przodu. Teoretycznie nic, w 2T głowica to tylko kawał metalu ale możesz mieć słabą kompresję albo co gorsza może tłok o nią walić, więc ani się nie zastanawiaj, przykręć tak jak powinna być.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 22:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Sadi, Nic z rzeczy, które wymienileś. Ksztalt komory spalania jest związany z ukladem kanalów pluczących. Stracisz na osiągach.
Artykuly i książka T.Salka
"Two stroke performance tuning" Grahama Bell'a


Ostatnio zmieniony 11 lis 2010, 22:23 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 22:22 
*

Rejestracja: 28 paź 2010, 22:11
Posty: 18
Pojazd:
to mozliwe bo z 70 zrobilo sie 40 ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 23:40 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
aeroxplock pisze:
polecam przeczytać artykuły Tomasza Sałka o tuningu silników 2t i 4t


wie ktoś może gdzie można kupić tą książke?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 9:36 
*

Rejestracja: 28 paź 2010, 22:11
Posty: 18
Pojazd:
a np. jak sciagnac dzwon sprzegla i sprzeglo?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 9:37 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
kalus96 pisze:
aeroxplock pisze:
polecam przeczytać artykuły Tomasza Sałka o tuningu silników 2t i 4t


wie ktoś może gdzie można kupić tą książke?


2x też mnie to interesuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 10:10 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
creative585, "Zrób to sam"

wie ktoś czy dostane ją w empiku w poznaniu bo dzisiaj jadę (cena nie gra roli)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 2:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
w google są screeny ksiązek i artów poszukajcie trochę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 15:01 
*

Rejestracja: 13 gru 2009, 14:56
Posty: 104
Pojazd:
Właśnie.
Znacie jakieś ksiązki o takiej tematyce?




_________________

pitbullek6 pisze:
paczałem





Runner :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 15:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
olek_69 pisze:
kalus96 pisze:
aeroxplock pisze:
polecam przeczytać artykuły Tomasza Sałka o tuningu silników 2t i 4t


wie ktoś może gdzie można kupić tą książke?


2x też mnie to interesuje

Wpiszcie sobie w google i bedą ładne screeny z gazety.




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy