Dzisiaj jest 04 lut 2025, 19:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lis 2010, 18:50 
*

Rejestracja: 12 lis 2010, 8:23
Posty: 19
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Witam jestem nowy na mielochu nie ukrywam że mi się tu podoba i mam kilka propozycji co do mojego rometa 717 najgorsze jest to że 4T ale co poradze :) głownie chodzi mi o to czy to wszystko będzie pasowało do skuta to jedziemy :

ledy postojówki niebieskie http://allegro.pl/2x-zarowki-postojowki ... 25424.html
lusterka http://allegro.pl/lusterka-tuning-f1-ca ... 42561.html
nadkole coś tego typu o ile spasuje :) http://allegro.pl/nadkole-quest-wilga-c ... 69201.html
chwytak jak narazie nie potrzebny http://allegro.pl/chwytak-powietrza-str ... 90473.html
przedłużka chociaż ona nie musi byĆ konieczna http://allegro.pl/przedluzka-amortyzato ... 70017.html
tablica na przekładni http://allegro.pl/mocowanie-tablicy-do- ... 78417.html
marker do gum http://allegro.pl/marker-olejowy-olejny ... 68835.html

A tak na przyszłośĆ jest to mój pierwszy skut i nigdy nie miałem do czynienia z tuningiem że tak powiem jestem zielony w tych sprawach mam wiele pytań napisze te najważniejsze.
Jak porządnie zacząĆ tuning mechaniczny wiadomo pierw cylinder upatrzyłem sobie taki będzie pasował ? http://allegro.pl/cylinder-kit-airsal-s ... 90469.html następnie może jakiś wariator multivar ? dalej już nie wiem i dlatego pytam co i jak po kolei.
Z góry wielkie dzięki.




_________________

~ B y T i A n ~


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 19:19 
*

Rejestracja: 12 lis 2010, 18:18
Posty: 17
Lokalizacja: Pilawa
Pojazd:
Tłumik zamontuj przed wariatorem jeszcze.
Sprzęgło i tuning optyczny :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 19:25 
*

Rejestracja: 12 lis 2010, 19:17
Posty: 5
Lokalizacja: płock
Pojazd:
Nie znam sie na elektryce w skuterze,wiec mam małe pytanie,jesli bedzie mi ktos w stanie pomóc to z góry dziekuje.W marcu miałem mała wywrotke skuterem romet717,i od tamtego czasu skuter sie dziwnie zachowuje tzn jak jest zimny po nocy to nie chce palic z rozrusznika ,a jesli jest ciepły,tak po 30 min przejazdzce to pali wysmienicie.Kupiłem nowy akumulator i na poczatku przez tydzien palił normalinie ,jak był zimny ,a pózniej znowu przestał.wyglada na to ze gdzies by gubił prad ,i nie wiem co mam z tym robic .Pomózcie!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 19:34 
*

Rejestracja: 12 lis 2010, 18:18
Posty: 17
Lokalizacja: Pilawa
Pojazd:
Może cewkomoduł ... :D Albo regulacja gaźnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 19:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 18:36
Posty: 449
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Imię: Tomasz
Pozor, - Do 4T Nie oplaca się kupować sport tłumików - moim zdaniem lepiej przerobić oryginalny.

Romecik717, Co do tuningu mechanicznego
Na początek Wariator - Multivar lub Polini SC.
Pamiętaj jak Cylinder to do tego + większa dysza, uszczelniacze na wale i do tego zamontowanie tych wszystkich częsci.

dawid0612, Nie wiem co to może być, ale sprawdż świece.


Ostatnio zmieniony 12 lis 2010, 22:07 przez wiechu1996, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 19:44 
*

Rejestracja: 12 lis 2010, 19:17
Posty: 5
Lokalizacja: płock
Pojazd:
jak ten skuter stoi w nocy ,to jak na drugi dzien przekrece kluczyk w stacyjce to mi sie pokazuje na wyswietlaczu jak by nie był akumulator naładowany i kontrolka miga,wiec to chyba nie od gaznika,on gdzie musi chyba gubic prąd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 19:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
wiechu1996 pisze:
Pozor, - Do 4T Nie oplaca się kupować spotr tłumików

Do 4t żadnych sportowych tłumików! Dobrze prawisz.




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 20:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Do 4T opłaca się tylko zmienić cylinder oraz wariator na resztę szkoda kasy :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 21:03 
*

Rejestracja: 12 lis 2010, 18:18
Posty: 17
Lokalizacja: Pilawa
Pojazd:
Ja mam 2 T zipka i latam :d A cewkomoduł sprawdzałeś ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 11:00 
*

Rejestracja: 12 lis 2010, 8:23
Posty: 19
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
no własnie Pozor :D tłumik do 4T ? żenada :P
Cytuj:
Romecik717, Co do tuningu mechanicznego
Na początek Wariator - Multivar lub Polini SC.
Pamiętaj jak Cylinder to do tego + większa dysza, uszczelniacze na wale i do tego zamontowanie tych wszystkich częsci.


Dlaczego na początek wariator ? nie lepiej cylinder a następnie wariator ( zastanawiam się na albo multivarem albo h-s racing jakby ktoś chciał linki zobaczyĆ to prosze cylek http://allegro.pl/cylinder-kit-airsal-s ... 90469.html i wario http://allegro.pl/wariator-naraku-hs-hi ... 24638.html lub http://allegro.pl/wariator-malossi-mult ... 68797.html ) a tak nawiasem do seryjnego skuta nie opłaca się ładowaĆ innych sprężynek i centralki do sprzęgła ? a dysze fabryczną mam podobno 85 =/




_________________

~ B y T i A n ~


Ostatnio zmieniony 13 lis 2010, 11:01 przez Romecik717, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 11:01 
*

Rejestracja: 12 lis 2010, 19:17
Posty: 5
Lokalizacja: płock
Pojazd:
a jak by był to cewko moduł ,to co z nim było by nie tak?Musze sprawdzic;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 11:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/65626

Bardzo wiele osób się na nim wzorowało i są bardzo zadowoleni:)
Masz pozwolenie na kopiowanie pomysłów:P xD




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 13:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 18:36
Posty: 449
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Imię: Tomasz
Romecik717, Moim zdaniem Cylinder To jest Wiśnia na torcie, jeśli chcesz żeby cylinder wykrzesał całą swoją moc to musisz także zainwestować w napęd - moim zdaniem Wariator daje najwięcej z części napędowych w 4T.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 15:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2010, 12:58
Posty: 342
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Witam a ten romet 717 to masz który rok i nowszy model czy z tych starych




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 16:14 
*

Rejestracja: 12 lis 2010, 18:18
Posty: 17
Lokalizacja: Pilawa
Pojazd:
Cytuj:

a jak by był to cewko moduł ,to co z nim było by nie tak?Musze sprawdzic;)


Warto jeszcze sprawdzić regulator napięcia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 16:37 
*

Rejestracja: 12 lis 2010, 19:17
Posty: 5
Lokalizacja: płock
Pojazd:
ten starszy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 16:49 
*

Rejestracja: 13 lis 2010, 16:36
Posty: 47
Pojazd:
Aha no a co do tuningu to ja robie w weekendowe zimy sobie,a mianowicie
Optyka
-brewki-taśma malarska biała farba i jedziemy;
-zamiast na czaszy tej czarnej kratki bd siatka;
-wywalał tylni błotnik i mocowanie na tablice, zamias tego bd nadkole z pleksy wymalowane po kolor skutera i naklejki stage 6 a tablice na przekładni, kierunki takie mini z motoracing.pl
-napisyna oponach juz mam
-podłoga to przed kolanami(nie wiem jak sie to nazywa) bd na biało
-polerka ryfli
-polerka przekładni
-filtr stożkowy malossi
-własnej roboty tłumnik z kajner, bas jak z 125 :) naprawde polecam, moge foty zrobić do środka koc azbestowy i siatke żąroodporną sie wkłada :D
-przyciemniane przednie leflektory taśma z allegro
-wyrzucam ten spolier czerwony taki zwidziwiany bo to lipa jak nic, obłazi farba jak sie wozi kask z siatka i tam sie zaczepia

MECHANIKA
Cylek zostawiam bo nie bd z niego robił wyścigówki
Wykręciłem tą śrubke co blokuje manetke gazu ona jest koło gaźnika
Waraitor polini i rolki 5.5
spreżynki hebo +50%
no i wcześniej wspominany filtr stożkowy
dysza 90 albo 85
iglice obetne na max i mam nadzieje ze sie bd 85 bujał z tego co czytałem
aha no i sportowy moduł stage 6, po 110 zł sa :)
Myśle że pomogłem jak cos to pytać :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 17:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 18:36
Posty: 449
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Imię: Tomasz
RolleR, Nie chce sie bawić w Moderatora, ale tak na przyszłość Edytuj Posty ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 18:24 
*

Rejestracja: 12 lis 2010, 8:23
Posty: 19
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Cytuj:
Romecik717, Moim zdaniem Cylinder To jest Wiśnia na torcie, jeśli chcesz żeby cylinder wykrzesał całą swoją moc to musisz także zainwestować w napęd - moim zdaniem Wariator daje najwięcej z części napędowych w 4T.
no to ja wiem po cylindrze kupi się jakiś hs racing albo multivara jak się kasy naskłada :)

Cytuj:
Witam a ten romet 717 to masz który rok i nowszy model czy z tych starych
rocznik 2008 z tego roku jest tylko 1 model dostępny w 2 kolorach :D

Cytuj:
-podłoga to przed kolanami(nie wiem jak sie to nazywa) bd na biało
tunel ziomek xD

Cytuj:
-filtr stożkowy malossi
chociaż jakiś markowy :D opłaca się te stożki ładowaĆ ?

Cytuj:
Wykręciłem tą śrubke co blokuje manetke gazu ona jest koło gaźnika
szkoda że u mnie jej nie ma już takiego dostałem fabrycznie :D

Cytuj:
spreżynki hebo +50%
to już masz czy będziesz zakładał ? jak masz to jak z osiągami ?

Cytuj:
aha no i sportowy moduł stage 6, po 110 zł sa :)
na module romecik nie jest blokowany :D

Nadkola coś mi się wydaje że nie jestem w stanie zrobiĆ coś mi się wydaje że sobie z tym nie poradzę :) a jak zrobisz to mocowanie rejki na przekładni ? I takie ostatnie pytanie dadzą coś sprężynki sprzęgła i centralka do seryjnego napędu ?




_________________

~ B y T i A n ~




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 18:26 
*

Rejestracja: 12 lis 2010, 19:17
Posty: 5
Lokalizacja: płock
Pojazd:
jaki najlepiej wariator by pasował do rometa 717?Naraku Hs, czy Polini SC?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy