Dzisiaj jest 07 sie 2025, 10:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lis 2010, 19:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2010, 20:07
Posty: 147
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Rano nie mogłem swojego nrg odpalić aż nakopałem mu z 5 minut i ogarnął.. nie miał mocy aż w końcu się dał radę i szedł 30 na godzinę z czego czasami troszkę szybciej szedł na obrotach.... Przeczyściłem gaźnik od strony filtra troszkę syfu było, założyłem filtr, dokładnie skręciłem na chama że nie ma nigdzie lewego powietrza i skuter od 5 do 30 zbiera się dość marnie na to co kiedyś szedł i jego v max zamiast 90 wynosi 60 przy długim muleniu... Co się stało co mam zrobić ??...

Czy jest możliwość taka że teraz ma za mało powietrza? Wcześniej... miał troszkę luźniej wszystko pozakładane tak że myślę że ździebko by złapał dla świeżego powietrza i chodził.. :)




_________________

http://www.plemiona.pl/1131199-pl46.html

Sprzedam przycisk klaksonu P/G

http://allegro.pl/show_item.php?item=1307188767


Ostatnio zmieniony 12 lis 2010, 19:53 przez pluto_cmg, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 21:15 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Dysza się w gaźniku może zapchała? Świeca?




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 22:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2010, 20:07
Posty: 147
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Właśnie nawet świecy nie sprawdziłem.. Rano wsadzę bo mam nową od tego który mi sprzedał skutera - na wiosnę zamówię porządną dedykowaną pod NRG... Ale jak to nie świeca i nie da rady to ojciec jest mechanikiem i będzie miał robotę... czyszczenie to będzie podstawa przed sezonem ale no tak ni z tad ni z owąd się zapchało ... Żal ! :twisted:

Jeśli to gaźnik to skuter postoi bo nie mam zamiaru grzebać :)... Może tłumik się zapchał :lol: planuję zamówić zamiast dzwonu sprzęgła który mam wypalony Pro Replice :twisted: xD




_________________

http://www.plemiona.pl/1131199-pl46.html

Sprzedam przycisk klaksonu P/G

http://allegro.pl/show_item.php?item=1307188767


Ostatnio zmieniony 12 lis 2010, 22:49 przez pluto_cmg, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 9:23 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
NO ja miałem identycznie jak świeca byłą walnięta... weź wymień na BR10ES i będzie gicior




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 9:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Nie przypadkiem BR9ES? Nawet w przypadku tego modelu na stronie ngk może być B9ES.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 12:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2010, 20:07
Posty: 147
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Kurde zaspałem, zaraz lecę do garażu i zmieniam na tą drugą. A czy przewody sportowsze to mi coś dadzą :D ? i jeśli coś się polepszy na drugiej świecy to zamówię specjalną do Nrg.

A może mi jakąś polecicie, np. Bosha itd ?




_________________

http://www.plemiona.pl/1131199-pl46.html

Sprzedam przycisk klaksonu P/G

http://allegro.pl/show_item.php?item=1307188767


Ostatnio zmieniony 13 lis 2010, 12:47 przez pluto_cmg, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 12:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:02
Posty: 138
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
może to i głupie ale ja miałem podobnie gdy mi benzyna długo stała i wywietrzała, potem zalałem nowa i było całkiem co innego. spróbuj przepalić świece.




_________________

bedzie nrg full seria:D
i na koło :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 17:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2010, 20:07
Posty: 147
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Założyłem nową świecę i ogółem ciągnie dość dobrze od 5-30 później jak zmienia na drugi bieg i nie ma obrotów to nie ważne czy pełna manetka czy pół już nie ma więcej mocy..

Dam radę wyciągnąć gaźnik bez wyciągania plastików ? I ogółem jak elegancko wyciągnąć gaźnik.. przecież tam paliwo itd dochodzi to nie będzie się stale lało :D ? Co muszę zrobić abym miał sam gaźnik...

Wsadzę jakiegoś air boxa etc bo standardowy filtr mnie nudzi :D

Dodam jeszcze że wyciągnąłem napęd i moje wnioski są takie :

na wariu nie widać śladów po pasku wyżej niż 1/3 wariatora.
dzwon jest do wymiany a nie mogłem go odkręcić za chama żadnymi sposobami... chyba pozostało mi pchanie na wulkanizację...
pasek Dayco patrząc na niego jest dość szeroki by było ok. ale jego szwy w niektórych miejscach zniknęły - gdzieś odpadły i ogółem jakiś marny on..
Mam niebieskie sprężynki sprzęgła i sprzęgło też pewnie do wymiany ale to zostawię na przyszłą zimę..
Chcę także zmienić centralkę bo mam 'jakąś' nic na niej napisane nie jest, jedynie jest niebieska [jasny niebieski].

Co się mogło jeszcze stać ?

Przejrzyjcie kilka fotek... proszę pomóżcie..
http://img121.imageshack.us/img121/7610/dsc00023ft.jpg
http://img213.imageshack.us/img213/6314/dsc00026dy.jpg
http://img413.imageshack.us/img413/3285/dsc00027jh.jpg
http://img522.imageshack.us/img522/4761/dsc00028ma.jpg
http://img168.imageshack.us/img168/6444/dsc00030cn.jpg




_________________

http://www.plemiona.pl/1131199-pl46.html

Sprzedam przycisk klaksonu P/G

http://allegro.pl/show_item.php?item=1307188767


Ostatnio zmieniony 13 lis 2010, 17:39 przez pluto_cmg, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 20:06 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Banakil pisze:
Nie przypadkiem BR9ES? Nawet w przypadku tego modelu na stronie ngk może być B9ES.


Ja w Derbi mam 10tke, tak piszę w serwisówce, na wlepce w bagażniku :mrgreen:
Jak wykręcisz filtr powietrza to gaźnik masz już jak na dłoni :P




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 21:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:02
Posty: 138
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
gaźnik wyciągniesz, nie musisz odkręcać plastików.
zacznij od odczepienia wszystkich wężyków, ten od benzyny zatkaj jakąś śrubką i potem już wszystko ładnie wyjdzie:D




_________________

bedzie nrg full seria:D
i na koło :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 21:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2010, 20:07
Posty: 147
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
A co z linkami gazu itd.. nie rozreguluje się to jakoś ? Jutro rano wpadnę tam i w takim razie buszuję. Króciec muszę odkręcać ? Problem jest taki, nie mam ucinaczek ani nie mam płaskich... mam tylko nasadki a nie chce mi się na warsztat zapychać do ojca i robić u niego [czytaj truć mu dupę] bo on mnie traktuje jako idiotę że ciągle coś robię jak on mi nie chodzi... no bo dziwne że miał siekę że nie wiem a nagle 60 na godzinę przy odpychaniu -.-

PS; nie mam pojęcia co robię ;d..

Co może jeszcze być popsute, zresztą napęd mam już rozebrany..




_________________

http://www.plemiona.pl/1131199-pl46.html

Sprzedam przycisk klaksonu P/G

http://allegro.pl/show_item.php?item=1307188767


Ostatnio zmieniony 13 lis 2010, 21:49 przez pluto_cmg, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 23:09 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Nie.. wystarczy odkręcisz przepustnice(1śrubka na krzyżak z góry) I go gdzieś położysz, sam z siebie iglica się nie rozreguluję bo jest tam zawleczka dośc solidna. Krucca nie musiszodkręcac, jedynie sobie opaskę odkręcisz i gaźnikiem poruszasz lewo prawo i do tyłu i wyjdzie bez problemu. Jak byś się zagubił z tymi wężykami to tak: patrząc od góry od tyłu skutera masz po lewej trzy krócce i jedziemy od dołu: Olej, ciecz głowica, ciecz kruciec pompy, przód gaźnika zasysacz powietrza z kranika, tył tam ci będzie leciec paliwo. Sprawdź sobie przy okazji szczelnośc zaworka komory pływakowej dmuchając w kruciec ten z tyłu gaźnika gdzie paliwo przychodzi i ruszając pływakiem góra dół. u góry ma trzymac na dole przepuszczac. Przy tej już maxymalnej prędkości co teraz jedzie wibruje, szuści coś się dzieje? Wsłuchaj się, jakoś nogą dotknij pokrywy podczas jazdy i napisz dokładnie.. :mrgreen:




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 23:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2010, 20:07
Posty: 147
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Powiem Ci tak już napęd mam wyciągnięty i jest w kartonie a więc nie sprawdzę.

Skuter po wymianie świecy i zalaniu 98 od 5-30 szedł dobrze ale nie na tyle dobrze bo kołem nie chciał nawet zakręcić -.-

A później to rower szybciej by mógł mnie wyprzedzić. Jadę spokojną manetą bo po co dawać więcej paliwa jak i tak szybciej nie pojedzie. Cała manetka - słychać że on chce więcej ale delikatnie na obrotach podbije z 500 rpm i tyle, rozpędzi się do 50-60...

Przepustnica - membranki ? :lol: Gdzie to się znajduje xD.

"Jezeli mokra sadza to znaczy ze czarna = zle ustawienia gaznika ( powinno byc kawa z mlekiem)
Wymien ten zawor podcisnieniowy ze zbiornika na nowy = przepona w srodku moze byc pelna syfu i sie blokuje."

Niby jak mam wyciągnąć kranik jak mam ze 4 litry paliwa w baku ? :D
Co do świecy to mam taką mokrą po góra 10 km.....




_________________

http://www.plemiona.pl/1131199-pl46.html

Sprzedam przycisk klaksonu P/G

http://allegro.pl/show_item.php?item=1307188767


Ostatnio zmieniony 13 lis 2010, 23:47 przez pluto_cmg, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 23:39 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Przepustnica to masz to co linka steruje.. ;) Membrana jest pod kruccem. Sprawdź kompresje! Może uszczelka pod głowicą poszła... Jest jakiś luz na łożyskach góra dół?




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 lis 2010, 23:39 przez Adamer, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 23:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2010, 20:07
Posty: 147
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
A to linka tam się nie rozreguluje itd?/ Przecież tam jest jeszcze linka do oleju? Po prostu odkręcić i ok ? wszystko po kolei bezproblemowo poodkręcać ?

Uszczelka nówka - pluł wodą :). Luzów niby nie ma ale to nie ten temat bo by coś buczało itd.

Jak już pisałem :

"Jezeli mokra sadza to znaczy ze czarna = zle ustawienia gaznika ( powinno byc kawa z mlekiem)
Wymien ten zawor podcisnieniowy ze zbiornika na nowy = przepona w srodku moze byc pelna syfu i sie blokuje."

Niby jak mam wyciągnąć kranik jak mam ze 4 litry paliwa w baku ? :D
Co do świecy to mam taką mokrą po góra 10 km.....




_________________

http://www.plemiona.pl/1131199-pl46.html

Sprzedam przycisk klaksonu P/G

http://allegro.pl/show_item.php?item=1307188767


Ostatnio zmieniony 13 lis 2010, 23:56 przez pluto_cmg, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 1:06 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 17:23
Posty: 91
Pojazd:
Tak wszystko po odkręcaj w węzki możesz śrubki po wkręcać ja dzisiaj zmieniałem cyl bo miałem podobny objaw ;) więc też gaźnik wyciągałem i nic ci się nie rozreguluje tylko wszystko pozabezpieczaj a paliwo możesz spuścić do bańki ; ) Sprawdź mu kompresje jak mówisz że sily niema kompresje sprawdzić to podstawa ;) Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 11:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2010, 20:07
Posty: 147
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Znaczy się jak startuje to coś tam ma siłę ale to moim zdaniem będzie gaźnik przypchany no nie wierze w to że mi nowy cylinder siadł :).




_________________

http://www.plemiona.pl/1131199-pl46.html

Sprzedam przycisk klaksonu P/G

http://allegro.pl/show_item.php?item=1307188767




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 21:14 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Weź sobie zmierz kompreche dla świętego spokoju :] Linka od oleju idzie do karteru (pompy oleju) Nic ci się na 100% nie rozreguluje! :mrgreen: Jakby gaźnik był przypchany to by jechał leciwie od 1km/h, a nie tak jak mówisz, że jedynie do 60 jedzie.. Kranik będzie dobry :P




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2010, 18:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 18:40
Posty: 283
Pojazd:
Dołączam się do kolegi. Ten sam problem, robiłem wszystko to co kolega wyżej. Musi to być gaźnik bo cylka u siebie nie przewiduję. :)




_________________

NRG Mc2 96r... LC !

-Hebo NG
- Seria ? :D

Jeśli czujesz sie czasem mały, smutny i bezużyteczny, to pomyśl, że kiedyś byłeś najszybszym i najbardziej farciarskim plemnikiem w grupie!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy