Dzisiaj jest 28 sie 2025, 14:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lis 2010, 22:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
No więc myślałem, że LC jest szybsze bo ma dłuższe przełożenia ale AC szybciej przyspiesza. Jednak ktoś tam na forum napisał, że po wymianie przełożeń nie ma różnicy. W sumie tłumaczy to fakt, że Rox przyspiesza lepiej niż inne minarelki w AC.

Więc na czym polega różnica, Cylinder ? :?:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 11:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
No coś w tym jest, tyle że Aprilia SR AC w miarę dobrze lata, a Neosy prawie wszystkie mają v-max 60-65km/h.. Także dołączam się do pytania o co w tym chodzi.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 13:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2010, 22:22
Posty: 403
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
ziomek kupił neosa 2000 r i smiga 75 realne jak jechał do domu to obok ojca tyle licznik w samochodzie pokazywał




_________________

Sprzedam całą Aprilie SR na częsci
gg 1064217




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 14:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
dawid303 pisze:
ziomek kupił neosa 2000 r i smiga 75 realne jak jechał do domu to obok ojca tyle licznik w samochodzie pokazywał


realnie pokazuje GPS ;), licznik w samochodzie też przekłamuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 14:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2010, 22:22
Posty: 403
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
wiem ale nie az tak




_________________

Sprzedam całą Aprilie SR na częsci
gg 1064217




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 14:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Nie wiem jak jest w silnikach Minareli, ale Peugeoty AC mają krótsze przełożenia od LC i widać także różnicę w v-maxie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 14:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
przyłączam się do tematu też jestem ciekaw jak to jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 15:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ja to myślę tak, że w AC dają krótsze przełożenia żeby przy wiekszej predkosci sięnie katowaly-nie grzaly, bo jak wiemy AC lubi się przegrzewać w przeciwienstwie do LC. Ale krotsze przelozenia - wieksze obroty.. Sam nie rozumiem.....




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 15:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Jąkała, Ac lubi się przegrzewać?TO musiał byś mu zrobic na prawde ostrego kata:)
Mam AC w NRG i po mieście nawet w upały 35stopni śmigałem długo i nic..Ani troszkę nie tracił na mocy a temperature miał taką jak zawsze mniej więcej:)
Dwóch kumpli ma Lc i ja swoim AC lece równo z nimi na zebranie i na prędkość:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 15:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
DrivterGSI1 pisze:
po mieście


w długich trasach można to bardziej odczuć :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 15:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Falcao, jeździłem na baseny po 40Km bez przerw i nic się nie działo:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 15:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
DrivterGSI1 pisze:
Jąkała, Ac lubi się przegrzewać?TO musiał byś mu zrobic na prawde ostrego kata:)
Mam AC w NRG i po mieście nawet w upały 35stopni śmigałem długo i nic..Ani troszkę nie tracił na mocy a temperature miał taką jak zawsze mniej więcej:)
Dwóch kumpli ma Lc i ja swoim AC lece równo z nimi na zebranie i na prędkość:)


Jeżeli mają serie a ty ze swoim setupem tyle lecisz to się zgodze, że równo :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 15:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Sinedd, tak mają serie..Ale ja mówie ,że idziemy równo na niewyregulowanych częściach które mam założone..A na samym gdy ja miałem serie to też szliśmy równo..Teraz gdy założyłem nową twardszą cnetralkę to brałem ich dość sporo tylko,że teraz centralka coś wymiękła:D




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 16:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
Cytuj:
Sinedd, tak mają serie..Ale ja mówie ,że idziemy równo na niewyregulowanych częściach które mam założone..A na samym gdy ja miałem serie to też szliśmy równo..Teraz gdy założyłem nową twardszą cnetralkę to brałem ich dość sporo tylko,że teraz centralka coś wymiękła:D

dobra fajna sciema
poprostu Sinedd, załatwił cię ;)

AC mają krótrze przełozenia po to aby im było lrzej (to raz), może już jak robili ac to pomyśleli o lataniu na tylnym :P bo jak wiadomo ac do latania na tylnym najlepsze.
Druga teoria sprawdzajaca się w praktyce:
Głównie jest mniejsze przełożenie dlatego że gdy niema wiatru jest ciepło to silnik wykręca wieksze obroty przy mniejszej predkosci a wiatrak chłodzi całkiem optymalnie silnik, to jest bardzo mocno przemyslane rozwiązanie,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 16:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
DR_Evolutio, To nie był bajer..Mogę Ci dać gg tego kolesia i się go zapytasz:)Gdy ja miałem serie szliśmy równo,założyłem wariator i wydech i nic mi nie dał..Oczywiście na komplecie rolek tylko z wariatoru..Teraz kupiłem inną centralke to miałem przez pewien czas dużo lepsze zabranie od nich ale teraz znów jest tak samo..Ale nie będę już robił off topu:)

DR_Evolutio, też dobrze wytłumaczył:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy