Dzisiaj jest 10 mar 2025, 23:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lis 2010, 18:35 
*

Rejestracja: 23 sie 2010, 21:03
Posty: 44
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
Witam.
Nie mam czasu bawić się w remonty więc zlecę to komuś kto to umie .(w mieście jest paru ORŁÓW)
Skuter jak w podpisie i już tłumacze dlaczego tego nie chce robić sam-przyczyna prosta za stary jestem ,to zabawka syna.
po kolei.
- startuje z 6 tyś obr a kiedyś jakoś wcześniej .
- nie ciągnie równo do końca manetki a pod koniec nie reaguje już na gaz.
- coś pyka -grucha cichutko po prawej stronie ,za ta plastikową osłoną przy katalizatorze.(być może się przenosi)
- ostatnio też coś rzęzi i chyba to na wale .
Jednym słowem padło.
wiem ,że pasek rolki sprzęgło itp.ale jak by to kosztowało gdyby trzeba było rozpoławiać silnik.
Pytam Was najpierw aby nie przepłacić za remoncik u jakiegoś cwaniaka .
Oczywiście bez jakichś super chruper części ,najlepiej jak by to były zbliżone wytrzymałością do org.bez tuningu.
liczę się z wymianą tłoka pierścieni szlifu łożysk.no co tam jeszcze ,wario pasek rolki.ale ile za to można dac i jak będę rozmawiał z mechaniorem to muszę wiedzieć coś o częściach firmach co by mi nie wsadził gliny.
pozdrawiam
R.R.




_________________

Coś za wolno się odpycha :-)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 lis 2010, 21:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
za remont silnika biora róznie koło 200 trzeba liczyc robocizne
szlif cylindra z tłokiem-150-170 (zalezy od tłoka)
łozyska wału mozna kupic juz od 15zł za sztuke ale jak chcesz pojezdzic lepiej markowe skf za 50 zł szt.
pasek nowy od 35-70zł zalezy od marki
rolki 20-30zł zalezy od marki (polini malossi sa drogie rms tanie)

na rolkach i pasku mozna zaoszczedzic na tłoku i łozyskach lepiej nie bo po 3-4tyś znowu moze byc doremontu...




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 12 lis 2010, 21:51 przez raper, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 23:12 
*

Rejestracja: 23 sie 2010, 21:03
Posty: 44
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
Dobra ,wiem że SKF ale co z tymi oznaczeniami C3, C4,jaki tłok gdzie to można kupić .
Sklep na Mielochu czy starczy alledrogo.Koleś by rozebrał a ja sam bym zakupił .




_________________

Coś za wolno się odpycha :-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 23:16 
**

Rejestracja: 24 gru 2008, 18:25
Posty: 350
Pojazd:
Pawelek_S,
TO jedź do niego On ci powie co Masz kupić dokładnie.




_________________

Piaggio Diesis 50

!!!!!!!!!!!! SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 9:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Pawelek_S pisze:
Dobra ,wiem że SKF ale co z tymi oznaczeniami C3, C4,jaki tłok gdzie to można kupić .
Sklep na Mielochu czy starczy alledrogo.Koleś by rozebrał a ja sam bym zakupił .

\

c3 wystarczy to sa luzy tłok mozesz kupic u mielocha w sumie ceny az tak sie nie różnia ale musisz wiedziec na który szlif 1,2,czy 3 tego sie dowiesz po rozebraniu cylka czy sa rysy duze czy nie




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 10:03 
*

Rejestracja: 23 sie 2010, 21:03
Posty: 44
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
ok a co z uszczelniaczami na wał -jakie bo łożyska SKF w klasie C3 mam w pracy hi hi .Uszczelniacze też mogę mieć ale muszę wiedziec jakie i nie o wymiary mi chodzi.




_________________

Coś za wolno się odpycha :-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 19:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2010, 20:07
Posty: 147
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Najlepiej jak byś sam wziął mechanika do siebie jakiegoś znajomego itd. i żeby Ci posprawdzał ocb. I pozamawiał części które my Ci zaproponujemy i dlaczego ten a tamten..

Pawełek tak szczerze to weź zrób pożytek synowi :D i wyciągnij silnik i posprawdzaj o co chodzi. Rozbebeszysz silnik i sam będziesz widział na własne oczy co trzeba zrobić a co nie..




_________________

http://www.plemiona.pl/1131199-pl46.html

Sprzedam przycisk klaksonu P/G

http://allegro.pl/show_item.php?item=1307188767


Ostatnio zmieniony 13 lis 2010, 19:25 przez pluto_cmg, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 15:33 
*

Rejestracja: 23 sie 2010, 21:03
Posty: 44
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
No dobra a ile oczywiście orientacyjnie po takim remoncie na w miarę przyzwoitych gratach polata taki silnik ?
Oczywiście biorąc pod uwagę jazdę umiarkowanie normalną a nie katowanie.




_________________

Coś za wolno się odpycha :-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 17:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Pawelek_S pisze:
No dobra a ile oczywiście orientacyjnie po takim remoncie na w miarę przyzwoitych gratach polata taki silnik ?
Oczywiście biorąc pod uwagę jazdę umiarkowanie normalną a nie katowanie.


15tyś km wiadomo 2-suwy tyle wytrzymuja wysokoobrotowe ,bo te stare wski to i 45 przejezdżały




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 17 lis 2010, 17:14 przez raper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 18:15 
Zbanowany

Rejestracja: 15 sie 2010, 17:56
Posty: 113
Pojazd:
Kup używany cylek na allegro albo na mielochu poszukaj na forum kupisz za 100.. i pojeździsz !:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 20:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
mnie w moim piaggio całkowity remont ze szlifem nowymi łożyskami uszczelkami simmeringami wyniósł prawie 700 zł bez robocizny tylko ja wymieniałem wszytko wszystkie łożyska i simmeringi w całym silniku uszczelki w gaźniku łożyska koła i przełożeń sprawdzanie wału tłok vetrex reperaturka pompy wody rms i wiele innych pierdołek




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 22:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
w sumie zależy ile się tym będzie jeździć można ku[pic chinski cylinder za 100zł łożyska polskie za 30 komplet uszczelniacze jakieś budżetowe i cały remont z robocizną zamyka się w 300zł ale to na 2 sezony wystarczy spokojnej jazdy góra potem remont albo sprzedaż




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy