Dzisiaj jest 04 mar 2025, 17:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lis 2010, 16:11 
Zbanowany

Rejestracja: 27 maja 2010, 13:27
Posty: 69
Pojazd:
Witam
Mam pytanie do posiadaczy cylków no name :twisted:
http://allegro.pl/cylinder-am6-aprilia- ... 55977.html
Który jest lepszy?
http://allegro.pl/cylinder-70-aprilia-r ... 19853.html


Jakie są na nich osiągi ? Jak z żywotnością?

Z góry bardzo dziękuje
Pzdr


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 16:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 15bcf5b7c5
albo
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 15bcf5b7c5
jeśli chcesz postawić na jakość i pojeździć troszkę, chyba że stawiasz na większą pojemność i jakiś tam znikomy wzrost mocy to weź tego o większej pojemności. Coś lepiej szedł będzie ale za tą cenę nie spodziewaj się super tuningowego cylindra.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 16:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Cylek ten niby 80 ccm z allegro + zrobienie tłoka w nikasylu i będzie dobra siepa mało różniąca się od markowych cylków ;)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 16:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Wątpię aby ktoś się w to bawił. Ja bym dozbierał i kupił coś porządnego, no ale oczywiście to tylko moje zdanie.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Sadi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 16:54 
Zbanowany

Rejestracja: 27 maja 2010, 13:27
Posty: 69
Pojazd:
Sadi dzięki za linki :D Tylko ja się pytam o te cylindry, które podałem w linkach :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 17:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Sendzia pisze:
Cylek ten niby 80 ccm z allegro + zrobienie tłoka w nikasylu i będzie dobra siepa mało różniąca się od markowych cylków ;)


Zrobienie tłoka w nicasilu ?? Ja tu czegoś nie rozumiem możesz mi wyjaśnić.

Co do tych cylków to są one chińskie a do tego na żeliwie. Moje zdanie jest takie że przy tych obrotach 13 tys albo lepiej zwykłe żeliwo nie zda egzaminu a co dopiero chińskie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 18:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Konrad324, chodziło pewnie o osadzenie nikasylu na cylku (przynajmniej ja tak zrozumiałem), wtedy cylek by wyniósł tyle co markowy, dlatego wątpię żeby ktoś się w to bawił.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 18:17 
Zbanowany

Rejestracja: 27 maja 2010, 13:27
Posty: 69
Pojazd:
Nie będę tego robił. Może się ktoś wypowie co ma ten cyl jak to chodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 19:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Sadi pisze:
Wątpię aby ktoś się w to bawił. Ja bym dozbierał i kupił coś porządnego, no ale oczywiście to tylko moje zdanie.


Bo może mało ludzi wie, że dzięki powłoce nikasylowej (o to mi chodzi, koszt w ogarniętym serwisie to 10-15zł) na tłoku unikamy puchnięcia i spokojnie można latać na chińskim tłoku - a jak się boicie - kupujecie meteora czy vertexa i gracie dalej - same cylki nie są złe - tylko tłoki :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 20:23 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
ma ten 80 cm i jest rzeznia , naprawde , nie puchnie ani nic z tych rzeczy zobaczymy ile wytrzyma jezdze nim juz ponad 6 miesiecy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 20:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak przytrzymasz na maksymalnych obrotach na jedynce tak z 3-4 sekundy albo więcej to też nic ??

Cytuj:
Konrad324, chodziło pewnie o osadzenie nikasylu na cylku (przynajmniej ja tak zrozumiałem), wtedy cylek by wyniósł tyle co markowy, dlatego wątpię żeby ktoś się w to bawił.


Koszt nałożenia lipnego nicasilu wynosi ponad 600 zł. Do tego tłok itd. A nawet nie wiem czy się da nałożyć nicasil na cylinder żeliwny. Więc tak jak pisałeś nie opłaca się w to bawić o ile to jest wykonalne w ogóle.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 18 lis 2010, 1:51 przez Konrad324, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 21:10 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
no nieraz pod gory strome wyjezdzam na jedynce na pełnym gazie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 21:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Ja w mojej rs tez mam chyba jakies no name 70cc ale mocy ma i jezdzi ok, wada jest alu




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 21:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 21:19
Posty: 206
Lokalizacja: ze złomowiska
Pojazd:
ja dostałem na urodziny taki, będe zakładał ten 70cc w mojej padace, jak trzymam to w ręku, i patrze na to to się boje co może sie stać... :roll: liche bardzo są i do tego jeden pierścień w żeliwe... :/




_________________

Cytuj:
Czasem coś strzeli z tłumika ale to nic


capekpl1 pisze:
to powiedz im że chcesz mieć rodzeństwo a jak nie to kupuje części


Rieju rest in peace...
Niech mu asfalt lekkim bedzie [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 1:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Można zrobić szlif, wsadzić tuleje, kupić normalny tłok ale to się mija z celem.Sendzia, pierwsze słyszę o kładzeniu nikasylu na tłok. Podaj mi linka do jakiś danych na ten temat, tak samo z ceną, chciałbym wiedzieć gdzie kładą nikasyl za 15-20zł.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Sadi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 15:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Sendzia pisze:
Bo może mało ludzi wie, że dzięki powłoce nikasylowej (o to mi chodzi, koszt w ogarniętym serwisie to 10-15zł) na tłoku unikamy puchnięcia i spokojnie można latać na chińskim tłoku - a jak się boicie - kupujecie meteora czy vertexa i gracie dalej - same cylki nie są złe - tylko tłoki :)


To chyba Ci się z gotowaniem tłoka w oleju pomyliło :D




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 16:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Chyba nie. Wypowiedzi z zaufanego źródła. Dokładnie 5 osób miało te cylki w 8 różnych skuterach. Tylko jeden z nich w 3 skuterach robił te tłoki w nikasyli - właśnie się pytam ile dokładnie i gdzie to wam powiem :) I nie jest to tak drogie jak myślicie, bo na cylek się kładzie grubiej, a tutaj leciutko :)

Cytuj:

U kumpla składaliśmy skuter, gdzie zamówiony był cylinder (żeliwo) za 60zł, sam go portingowałem (po zabiegu oczywiście szlif), do tego głowica (miała być modularna od Polini Sporta/Corsy) nawet nie pamiętam jaka i do tego tłok Barikita. Chodzi idealnie, co ciekawe nie ma tez problemów z temperaturą, choć portingowany był dość ostro.

Taki zestaw polecam, nie ma co się bać. Można zakładać i jechać. Ja bałbym się jedynie Chińskich tłoków.



Cytuj:
Ja za tą powłokę płaciłem 30 zł od tłoczka . Jest ona nakładana w specjalnym piecu do którego dosypuje się jakieś tam specjalne związki które potem osadzają się na elementach w nim znajdującym , przedtem daje się taki niby ,, klej '' w miejsce gdzie ma zostać ten związek , następnie on się utwardza i wżera w tłok , jest on praktycznie o znikomej grubości , bo większość wchodzi w tłok , dzięki tej powłoki nie ma opcji aby tłok Ci ,,puchł'' ponieważ ta powłoka zatrzymuje reakcje puchnięcia ;)

PS: Jak ktoś chce taką powłokę , a nie ma możliwości takiego czegoś zrobić to wysyłajcie Mi tłoczki , z chęcią Wam to załatwie bez korzyści dla Mnie ;)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:


Ostatnio zmieniony 18 lis 2010, 16:39 przez Sendzia, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 18:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Może i coś takiego robią ale to na pewno nie jest nicasil bo nie wyobrażam sobie jakby miał nicasilowy tłok po żeliwnym cylindrze chodzić.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 18:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
To jest crap nie cylinder... zeliwo z porami itp ... grzeje się i wolno stygnie... jak masz dobry seryjny cylinder to zostaw go...




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 19:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Sendzia, podaj adresy mailowe, strony internetowe. Chętnie sam się zorientuję.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy