Dzisiaj jest 21 lip 2025, 11:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lis 2010, 16:38 
*

Rejestracja: 24 lut 2010, 21:08
Posty: 16
Pojazd:
Witam. Mój seryjny pasek w roxie (full sport) powiedział dobranoc, więc na szybkiego kupiłem pasek Malossi X Special. Trochę za późno się dowiedziałem, że jest on szerszy od serii i przystosowany do wariatorów Malossi.
Założyłem go i tak:

-wielki muł do 20
- o 1000 niższe obroty
- ogólnie słabiej przyśpiesza
- szarpanie przy ruszaniu
- sprzęgło zaczęło łapać 1500 niżej

Czy to jest spowodowane właśnie tym, że on jest szerszy i pod kątem dla wariów Malossi ? Czy jeździć i czekać aż się ułoży i dopiero ocenić czy coś z tego będzie ?

Bo jest opcja wymiany na Polini Race, który jest szerokości serii. Proszę o szybką pomoc !!


Ostatnio zmieniony 17 lis 2010, 16:40 przez Parmakit, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 16:41 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
ja jeździłem na hebo ng i pasku malossi x-special i po ułożeniu się paska (stosunkowo długim) było normalnie, po prostu pasek musi się ułożyć :wink:




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 17:04 
*

Rejestracja: 24 lut 2010, 21:08
Posty: 16
Pojazd:
kamil969 pisze:
ja jeździłem na hebo ng i pasku malossi x-special i po ułożeniu się paska (stosunkowo długim) było normalnie, po prostu pasek musi się ułożyć :wink:


na racingu czy na serii ?? dawałeś jakąś podkładkę przedłużającą tuleje wariatora ? Ile trwało to długie układanie ?

ktoś jeszcze jeździł na takim zestawieniu ?


Ostatnio zmieniony 17 lis 2010, 17:27 przez Parmakit, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 18:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Parmakit, Przepraszam, że robie OT ale mam pytanie. Ile wynosi szerokośc paska malossi x-special?




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 18:42 
*

Rejestracja: 24 lut 2010, 21:08
Posty: 16
Pojazd:
Nie chcę skłamać, ale coś mi w głowie świta 16.8 ale nie jestem pewny.

Gdzie mogę kupić takie podkładki przedłużające tuleję wariatora ?? I jaka jest średnica wew i zew tulei wariatora ?


Ostatnio zmieniony 17 lis 2010, 18:45 przez Parmakit, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 18:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Parmakit, ja bym poczekał aż się pasek ułoży :)




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 19:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Średnica wewnętrzna tulei czyli też podkładek wynosi 13mm. A zewnętrzna nie wiem jak jest u ciebie ale w dopplerze s3r oraz polini sc wynosi 20mm. A podkładki to nie wiem, najlepiej spytaj kumpli, którzy montowali sportowe waria może ich nie zakładali.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 19:13 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
Parmakit pisze:
na racingu czy na serii ?? dawałeś jakąś podkładkę przedłużającą tuleje wariatora ? Ile trwało to długie układanie ?

pewien czas na serii i było dobrze, a potem na Racingu i miałem jedną podkładkę za tuleją (bardzo cienką), ja bym na twoim miejscu poczekał aż się ułoży i potem ewentualnie się bawił z podkładkami :wink: . Ile czasu dokładnie się układał ci nie powiem, bo nie pamiętam ale ten pasek długo się układa w porównaniu do innych, musisz trochę pojeździć i będzie stopniowo się poprawiać :) .




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 20:12 
*

Rejestracja: 24 lut 2010, 21:08
Posty: 16
Pojazd:
kamil969 będę miał zestaw 0,4 0,5 0,6 0,7 0,8 którą wsadzić na początek ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 20:14 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
ja bym zaczął od 0,4 bo myślę że jak ci się ułoży to będzie dobrze tak jak miałeś wcześniej :)




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 20:20 
*

Rejestracja: 24 lut 2010, 21:08
Posty: 16
Pojazd:
Jest jeszcze inna opcja : mam możliwość wymiany za nówkę polini race i to na pewno zakończy problem z za szerokim paskiem, co wy na to ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 20:25 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
to już twój wybór bo ja nie miałem problemów z tym paskiem i ty też nie będziesz miał kłopotów, niepotrzebnie się martwisz :wink: ... Jak już bardzo ci zależy to zmień ale nie widzę sensu :) .




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy