Dzisiaj jest 13 lut 2025, 6:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 18:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Bartek2580, a ty masz zamiar jeździć samochodem nie wiadomo ile lat? Aż do poważnej awarii? Bo ja nie,max 5 lat i kolejne auto.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 18:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
No to często zmieniasz. U mnie w rodzinie samochód się trzyma póki nie zacznie się lawinowo sypać albo naprawy przerastają wartość auta ~10 lat.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 16 lis 2010, 18:54 przez br3w, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 19:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Hej
Mam też lagune w DTI ile ma teraz gdzieś twoja km ? Jest dynamiczniejsza po Cipie;p ?
Bo rodziców strasznie mułowata..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 20:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Ja mam VW Passata TDI :).




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 22:21 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
Nie zrobiłem chipa mam około 300 tysięcy jeszcze się dobrze trzyma ale one są takie mułowate.

Dobrym sposobem jest wstawienie silnika 1,9dci 120km od laguny 2 ale podobno awaryjny ale nie wiem tego w 100%

Chip odpada to zamęczy ten silnik zobaczy się z tym modyfikatorem.




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 23:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
czarekcw, ja dbam o to co mam... nie lubie wysilac samochodów:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 23:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Bartek2580 ja też dbam o samochody, nie jeżdżę nimi pod v-max,zwykle 90km/h a tam gdzie da się szybciej to max 130km/h. Chip po to robiłem aby był żwawszy przy wyprzedzaniu gdzie moc i moment obrotowy musi być spory. Po tym zabiegu widzę większą przyjemność z jazdy bez większego uszczerbku na spalaniu (4.6l na 100km zjechałem najniżej gdzie wcześniej było 4.3litra- przy normalnej jeździe mam 5.0litra).




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 8:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Bartek, istnieje coś takiego, jak 'bezpieczny' chip który nie wpływa ani na zużycie paliwa (znaczy wpływa - zmniejsza je) , poprawia dynamikę auta bez drastycznych zmian w mocy ;)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 10:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
piotrex, silniki 1.9 tdi w VW są nie do zaj***** :) wiec jak mułowate ? są to bardzo dobre silniki a co do Chipu :D Brat założył podniosło trochę osiągi ale silnik na tym nie ucierpiał bynajmniej na razie :) a przebieg 180k




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 15:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
rafal5025 pisze:
piotrex, silniki 1.9 tdi w VW są nie do zaj***** :) wiec jak mułowate ? są to bardzo dobre silniki a co do Chipu :D Brat założył podniosło trochę osiągi ale silnik na tym nie ucierpiał bynajmniej na razie :) a przebieg 180k


Dokladnie silniki nie do zajechania, nie wazne czy lejesz jakis modyfikator czy nie ;)

My mamy Passata B4 z silnikiem 1.9 TDI 90km Mamy aktualnie 320 tys km i zapala zawsze, swiece zarowe na zime zawsze nowe dobry akumulator i pali od strzala nawet przy -25*C ;)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 16:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
ojciec ma passata z chipem. w seri było 150km teraz ma ~170km autko ma przekulane 320tyś km i niec go nie boli aha i dodam ze jest to passat z 2004 roku :cool:




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 17:06 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
wujek ma forda galaxy 1.9tdi jakoś 700tyś przebiegu i nie dawno robił chip z 90km na 130km i jeździ :mrgreen: nabił już jakoś 50-100tyś i nic się nie dzieje


Ostatnio zmieniony 17 lis 2010, 17:06 przez olek_sr, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 20:01 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
ale chłopaki ja mówiłem od silniku dti renault a nie o bardzo dobrych i sprawdzonych tdi silnikach passata i nie tylko passata.

Laguna ma około ponad 300 tys i jest mułowata.




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 20:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
piotrex pisze:
Laguna ma około ponad 300 tys i jest mułowata.


To może wina turbiny? Sprawdzaliście na kompie jak ona chodzi?




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 20:29 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
Turbina jest nowa ma może 10 tyś.




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 21:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Piotrex
Laguna moich starych ma też 300tyś i to totalne dno!
Ma takie masakryczne zamulenie że aż przykro.
Wg mnie silnik nie wypał
My jeszcze pech mieliśmy z tym silnikiem
sprowadzona była z przebiegiem 311 tyś gdzie sprzedawca (niemcy ) zapewniał że pasek jest zmieniony , przy 318 tata przyszedł odpalić samochód z chwilowego postuju kręci rozrusznikiem i coś tłucze, okazało się że pękł pasek , do tego pokrzywiły się zawory.
Naszczęście włożono tylko 1000zł na nowe 2 zawory oraz pasek , i koszta złożenia.
Co do swapu to nie ma sensu do auta które jest warte raptem 5-6tyś zł.
Nie orientujesz się ile ma km ta oryginalna wersja DTi 1.9 z 99r ?

rafal5025 pisze:
piotrex, silniki 1.9 tdi w VW są nie do zaj***** wiec jak mułowate ?

Mowa o DTI Reno. ;)
TDI to potęga.

Wg mnie DTI i TDS to 2 największe niewypały. :roll:


Ostatnio zmieniony 17 lis 2010, 21:27 przez Revo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 22:37 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
No ja właśnie taką mam dti 2000rok to samo co 99 i ma 101km za słaby do tej wagi na maxie bujnęliśmy ją 200 ale to męczarnia była hmm silnik jak na razie usterek poważnych nie miał możne na taki trafiliśmy... ale jest za mułowaty ruszanie z pod świateł skrzyżowań to męczarnia...


a w sprawie tego modyfikatora to chcemy wlać ze względu na przebieg i podobno wycisza auto bo nasz już trochę głośno pracuje.

pozdrawiam piotrex




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 22:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
Revo, Przepraszam nie doczytałem :d to na temat tych silników nie mam bladego pojęcia :d




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 9:45 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 10:08
Posty: 185
Lokalizacja: Pabianice
Pojazd:
Bartek2580 pisze:
czarekcw, a co jest zdrowsze dla silnika chip? czy modyfikator :) Większy przyrost mocy jest od chipa, ale dużo zdrowszy jest modyfikator, gdyż nie wysila bardziej silnika:)

Nie zawsze.
Oczywiście inny przykład ale w Scani wujo mia łproblemy z ogarnięciem jej spalania gdzieś 50l/100.
Walnęliśmy chipa moc wzrosła i spalanie sie umiarkowało do 35l/100.
Czyli bardziej eco , zależy od chipa a najlepiej chip i modyfikator :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy