Dzisiaj jest 02 lut 2025, 5:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 paź 2008, 16:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Chciałbym kupić apke sr i nie wiem na jakim silniku wziąć morini czy minarelli?? Który jest bardziej bezawaryjny i ma lepsze osiągi??

Wziąć, a nie wsiąść. I bezawaryjny piszemy łącznie :wink:
Honda 96


Ostatnio zmieniony 17 paź 2008, 17:01 przez mateusz24, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2008, 16:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2007, 23:17
Posty: 297
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Racjonalnie rzecz biorąc bardziej chwalone to silniki to MINARELLI.. (niby bardziej wytrzymałe itp..)
Ja mam Morni, przebieg ok. 14.5tys.. Jeździ super.. Awari silnikowych zero ..
Tym bardziej jeśli jest silnik LC ..

Ale chyba większość będzie na Minarelli.. To bierz ten silnik ;)




_________________

..Gucia za nic nie oddam! ^^
..A Bashan- to bashan! ^^

.mały powrót na forum!
GG? 4864242
Pzdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2008, 16:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
ale te nowsze roczniki zazwyczaj mają morini :???: A jakie przebiegi wytrzymują te silniki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2008, 16:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2007, 23:17
Posty: 297
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Które silniki Morini? Hm.. Powiem Ci tak.. Kumpel ma Suzuki Katane LC.. Skuter chodzi super.. Przebieg 19tys i na razie nie zapowiada sie na zatarcie ;)
Ale kolega dobrze go docierał.. Więc może dlatego.. Ma go od nowości tj 99' :D




_________________

..Gucia za nic nie oddam! ^^
..A Bashan- to bashan! ^^

.mały powrót na forum!
GG? 4864242
Pzdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2008, 16:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2008, 10:52
Posty: 450
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Minarelli ! :twisted: :twisted: :twisted:
Mam ten silnik w neosie i lata jak głupi mam 14 tyś.... zrobione i zero problemów z silnikiem :) Do minarelli jest dużo części tuningowych jak i zamiennych :) Naprawde chyba najlepszy silnik :)




_________________

Obrazek

http://wolnekonopie.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2008, 16:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
ale ja biorę używaka bo nowa apka 9tys :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2008, 16:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2007, 23:17
Posty: 297
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Do jaki silnik bierzesz? ;d Bo sie pogubiłam juz ;p




_________________

..Gucia za nic nie oddam! ^^
..A Bashan- to bashan! ^^

.mały powrót na forum!
GG? 4864242
Pzdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2008, 16:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
ja nie chce tuningować co najwyżej komin zmienić chodzi mi o bezawaryjność a przebiek 14tyś to nic

[ Dodano: Pią Paź 17, 2008 5:45 pm ]
nie wiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2008, 16:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2007, 23:17
Posty: 297
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
No to mówie.. Minarelli jest bardziej popularne niż morini.. To nie oznacza że znów między tymi silnikami jest gigantyczna różnica.. Tak jak mówi Wolus.. Minarelli to bardzo dobry siulnik..
Jednak ja, jako że urzytkuje morini, złego słowa na ten silnik powiedzieć nie moge..

Tłumik lajtowo dostaniesz do silnika morini..
A bezawaryjnosć.. Hm.. Mo ma ok. 14,5tys przebiegu.. A kompresja jest nadal taka sama.. To chyba świadczy o bezawaryjności.. :D

(p.s - dopiero teraz zużył mi się pasek.. ;p )

@
A co do części tuningowanych.. To przyznam .. jest ich mniej, ale nie robi to dużej różnicy :)




_________________

..Gucia za nic nie oddam! ^^
..A Bashan- to bashan! ^^

.mały powrót na forum!
GG? 4864242
Pzdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2008, 16:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
ale jaki przebiek wytrzymóją te silniki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2008, 16:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2007, 23:17
Posty: 297
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Kurcze.. Chyba trudno odpowiedzieć na to pytanie.. Zależy kto jak docierał.. Ale myśle ze te 17 - 18 tys powinien wytrzymać np. mój silnik.. Który był docierany średnio dobrze.. ;p




_________________

..Gucia za nic nie oddam! ^^
..A Bashan- to bashan! ^^

.mały powrót na forum!
GG? 4864242
Pzdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2008, 16:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
a jakieś części są takie same w tych silnikach??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2008, 16:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2007, 23:17
Posty: 297
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Hm.. Wiesz co.. Z tego co ja wiem ze swojego doświadczenia, to Yamaha Aerox (teraz nie wiem czy wszystkie, czy od któregoś rocznika) ma średnicę dzwoni 107mm..
Ja u siebie, też mam sprzęgło i dzwon 107mm..
Co do reszty części.. To niestety.. Nieorientuje się na tyle, żeby ci pomóc :(
Ale myśle, że raczej chociaż troche, ale części będą się różnić ..




_________________

..Gucia za nic nie oddam! ^^
..A Bashan- to bashan! ^^

.mały powrót na forum!
GG? 4864242
Pzdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2008, 16:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
a do którego roku były silniki minarelli w sr??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2008, 17:00 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Pewnie, że silnik Minarelli, ale produkowane z tym silnikiem były do 1999 roku LC, a AC do 2000(chyba) później Morini, a teraz produkowane są z silnikami P/G




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2008, 17:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
a ja bym kupy wał 2001> to morini by było. a morini dobre są




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2008, 18:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
TO było pytanie, tak? Morini są dobrymi silnikami




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2008, 18:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
tak

[ Dodano: Pią Paź 17, 2008 7:09 pm ]
jakie przebiegi wytrzymują cylki seryjne po takim średnim docieraniu??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2008, 18:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2008, 20:10
Posty: 274
Lokalizacja: Borów/Wrocław
Pojazd:
mateusz24, człowieku zaczynasz być uciążliwy...nikt Ci tego nie powie,silnik możesz zarżnąć nawet po 3 kilometrach!! Wszystko zależy od dbania o silnik,jego prawidłowe użytkowanie oraz to co najczęściej jest przyczyną zatarcia 2 taktów-dozownik oleju.Jeśli on będzie dobrze się sprawował to o silnik produkcji włoskiej,francuskiej bądź japońskiej powyżej 20 tysięcy kilometrów nie masz się nawet co obawiać :wink:




_________________

Pro - da' way of my life.

Zerknij na moje aukcje! To nic nie kosztuje :)
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=11728312




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2008, 18:24 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
maly66625 pisze:
-dozownik oleju

Może i tak :???: Ale predzej w silniku Francuskim gdzie pompa jest sterowana linką a różnie to bywa z regulacją.Włoskie nie mają tego :smile:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy