Dzisiaj jest 22 lut 2025, 13:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Duże spalanie
Post: 18 lis 2010, 14:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2010, 22:29
Posty: 4
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Witam mam tgb 303 rs i pali tak 4.5/5 l na 100km
Czy to normalne? Co może byc przyczyną takiego dużego spalania
Skuter nie posiada tuningu jest tylko odblokowany.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 14:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
To jest właśne TGB. Jeśl chcesz żeby tak nie chlał to nie dawaj mu tyle w manetkę ;)




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 15:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
dokładnie ;d
zakup TGB wiąże się z trochę dużym spalaniem, ale też ma dobry silnik morini, nie trzeba w nim często grzebać jeśli się wie co padło. Z reguły się nie psuje i ma tą moc :) no i ten dźwięk pszczółki

Spalaniem się nie przejmuj, takie ono zawsze było, jest a jak dasz tuning to będzie jeszcze większe :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 15:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Scratch, Przy sportowym wariatorze i wydechu może byc mniejsze spalanie :wink: . Wariator zmniejsza opory, a wydech "uwalnia" moc :twisted: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 16:26 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 23:24
Posty: 62
Pojazd:
ja mialem jeszcze wieksze spalanie bo czasami nawet do 6l dochodziło;p ale poszperałem i znalazłem przyczyne, była walnieta membrana i po wymianie spalanie spadlo do 4l ( w miescie).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 18:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
PlastusR50X pisze:
Przy sportowym wariatorze i wydechu może byc mniejsze spalanie :wink:


weź sie ogarnij założenie sportowego wydechu (tak zwanego przelotowego) to nic innego jak rozszczelnienie silnika co powoduje szybsze wydostawanie się spalin a co wiąże sie z szybszym spalaniem mieszanki. Więc sportowy wydech na pewno nie zmniejsza spalania tylko je podnosi !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 19:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
nynek,ciekawa teoria :lol: .
Miałem na myśli wydech z pudłem rezonansowym i bez wjazdów z przelotówką :lol: . Spalanie nie podniesie się, ponieważ masz większą moc na niższych obrotach, jest lepszy przepływ spalin i cały układ lżej pracuje, więc jest mniejsze spalanie. :roll: .
Sportowy wariator przy dobrej regulacji praktycznie zawsze obniży spalanie (mówię tu o skuterach seryjnych + sportowy wydech) ponieważ kąt natarcia (talerza i siodełka na rolki :lol: ) jest inny, przez co zmniejszona jest siła tarcia. A mniejsze opory to mniejsze zapotrzebowanie na paliwo.


Ostatnio zmieniony 18 lis 2010, 19:32 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 19:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
PlastusR50X, co do wariatora masz racje ale co do wydechu sie niestety mylisz wieksza moc = większe zużycie paliwa :wink: a jeśli chodzi Ci o wydech z końcówka rezonansową to też jest przelotówka zobacz sobie na budowę tych wydechów w srodku są puste :< jedynie na końcu jest slincer a to po to żeby go wyciszyć ;)


Ostatnio zmieniony 18 lis 2010, 19:46 przez nynek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 20:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
nynek, Jak dla mnie to działa na tej samej zasadzie co Modyfikator Plus. Zwiększa moc i zmniejsza spalanie. (Baaaardzo teraz uogólniłem :lol: )
Rzeczą wiadomą jest to, że wydech w środku jest pusty, ale chodzi o najwęższe miejsce przelotu spalin w szyjce wydechu. :wink:


Ostatnio zmieniony 18 lis 2010, 20:06 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 20:21 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
PlastusR50X pisze:
nynek,ciekawa teoria :lol: .
Miałem na myśli wydech z pudłem rezonansowym i bez wjazdów z przelotówką :lol: . Spalanie nie podniesie się, ponieważ masz większą moc na niższych obrotach, jest lepszy przepływ spalin i cały układ lżej pracuje, więc jest mniejsze spalanie. :roll: .
Sportowy wariator przy dobrej regulacji praktycznie zawsze obniży spalanie (mówię tu o skuterach seryjnych + sportowy wydech) ponieważ kąt natarcia (talerza i siodełka na rolki :lol: ) jest inny, przez co zmniejszona jest siła tarcia. A mniejsze opory to mniejsze zapotrzebowanie na paliwo.



nie masz racji. dlaczego w scigach 600 jest do 140 hp ??? poniewaz maja wysokie obr i szybko sie wkrecaja i pala tyle co samochod.
jezeli ma moc z niskich to oznacza ze tlok sie szybciej wkreca w obr a zeby sie wkrecal szybciej musi miec wiecej mieszanki .
i przy zakladaniu sportowego wydechu zawsze sie zaklada wieksza dysze do seri:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 20:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
alkodras, Ale tu mamy 2T 50cc a nie wyżyłowane 600cc 4T hellow :lol: .
To mój skuter jest zjawiskiem, założyłem większą dyszę do gaźnika (tylko przy Laserze przy 50cc ) i spalanie spadło mi o 1l :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 21:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
PlastusR50X, prosze Cie Ty sam sobie zaprzeczasz weźmy to na logikę większa dysza to większa ilość paliwa dostarczana cylindrowi , sportowy wydech to zwiększenie mocy itd i Ty piszesz ze spadlo Ci zużycie paliwa ? :roll: to sie kupy nie trzyma . No ale dobra koniec spamu w tym temacie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 21:23 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
PlastusR50X pisze:
alkodras, Ale tu mamy 2T 50cc a nie wyżyłowane 600cc 4T hellow :lol: .
To mój skuter jest zjawiskiem, założyłem większą dyszę do gaźnika (tylko przy Laserze przy 50cc ) i spalanie spadło mi o 1l :ups:


moze poprostu dopiero gaznik wyregulowales pozadnie:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 21:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
nynek Kupy się nie trzyma, a jednak mniej palił :roll: . Z 6 litrów na full zablokowanym skuterze zszedłem do 4,5.
Wożyłem dyszę większą o 5 i odkręciłem śrubę o pół obrotu :P.


Ostatnio zmieniony 18 lis 2010, 21:52 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 17:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2010, 19:55
Posty: 447
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
A może potrzeba wyregulować gaźnik? Mój TGB SKY 50 pali teraz ok 3.5l gdzieś po wyregulowaniu gaźnika. :) Załóż Gas boxa :D




_________________

TGB - Diabeł
RS - Szatan.

Aprilia : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1841573#1841573




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy