Dzisiaj jest 01 sie 2025, 0:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Co do stuntu?
Post: 19 lis 2010, 22:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Witam

Zmieniam skuter z powodów finansowych (nie daje rady ogarniać spalania mojego Kymco :P) i postanowiłem ,że teraz kupie coś do stuntu. Nie chciałbym już żadnych tuningowych 70ccm ,za dużo palą. Po głowie chodzą mi głównie booster ,slider i trekker lecz mam jeszcze na oku ludixa (blaster?) i inne. Myśle ,że najlepiej było by wziąść coś lekkiego ,tym bardziej ,że chciałbym jeździć na kole przy praktycznie serii silniku. Nie wiem ,czy warto oglądać sie za czymś takim jak np. aerox (może 100ccm?) ponieważ troche przeraża mnie waga i nie wiem ,czy to w serii daje rade. Moje S9 waży 106kg i nawet przy 70ccm nie jest łatwo go podnieść na koło ,a co dopiero takiego roxa ,który ma praktycznie serie silnik...
Zależy mi na spalaniu max 4l i możliwie dużych osiągach. Nasuwa mi sie nastepne pytanie: jak to bedzie ,gdy zmienie 70ccm na 50ccm? Boje sie ,że odczuje zbyt dużą utrate mocy i bede żałował zmiany skutera. Dlatego też zainteresował mnie np. rox 100ccm ,lecz nie wiem ,jakie to ma dokładnie spalanie ,osiągi itp. Widziałem ostatnio na allegro neosa 100/50 ,może coś takiego dało by rade?
Prosiłbym o opinie ,co myślicie na ten temat?
Wybór mam niesamowicie cieżki ,nie chce żałować ,że jeźdze jakimś gów*em.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 23:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2010, 18:40
Posty: 133
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
http://allegro.pl/yamaha-aerox-180-50-stunt-nie-125-50-tuning-sr-f12-i1325524489.html Może ten Rox? Spadku mocy nie będzie napewno. Dopracujesz go z optyki i bd gites. Stelaż już ma. Tylko nie wiadomo ile to pali, ale swoje wypije :mrgreen: .A jakie miałeś spalanie w Kymco?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 23:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2010, 19:19
Posty: 150
Pojazd:
Ja mam roxa 50cc i jak sie ladnie szarpnie to na kolo idzie bez problemu..mysle ze 100cm bez problemu pojdzie na kolo po dobrej regulacji sprzęgła i dobraniu odpowiednich rolek i sprezyn:) Jeszcze jakbys co nieco wymienił z napędu to bez uzycia sily na koło by wyrwał..tylko ze ja nie mam 100cc wiec to sa tylko moje domysly:)
Pozdro




_________________

-Laser X-Pro
-wario Hebo Next Generation
-sprzęgło Hebo N
-Pasek Polini Kevlar
-przeciwtalerz waria Polini
-dzwon Tec CNC R
-wał Top Racing Evolution NG
-gaźnik Metrakit Racing 19 mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 23:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Kymco pali 6-7l. Ten rox z linku też pewnie tyle weźmie (180ccm 2T). To jeszcze nie jest to czego szukam.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 23:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Ja tego roxa kojażyłem z jakiegoś forum ,niezle jest w nim nagrzebane. W dodatku kto by sprzedawał takiego roxa za tą cene? :P
A co z 100ccm? Jakie to w ogóle ma spalanie ,osiągi? Opłaca sie brać pod stunt?
Boje sie ,że taki booster bedzie dla mnie za wolny ,jeźdze praktycznie cały czas z manetką na full :mrgreen:
A co z ludixem blasterem? On ma silnik jak w speedzie? Kolega miał takiego ,ale w zwykłej wersji i nawet na blokadach szło na koło :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 23:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Na moje jak bys sprobowal wyregulowac gaznik, popracowac nad dysza i filtrem i nad przekladnia to bys zszedl do 5l bez utraty osiagow.

Lepiej troche poregulowac i pokombinowac niz odrazu wymieniac caly skuter.

Takie jest moje zdanie.




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 0:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Takie spalanie jest już raczej normalne przy 70ccm.
Mam u sb gaźnik 14mm z dyszą 92 ,jestem ciekaw co by było przy 17,5-19mm ,lecz z mniejszą dyszą.
Podajcie mi jakieś info na temat lekkich lc? Na jogurta raczej nie bede miał kasy ,ale może taki ludix blaster?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 7:36 
*

Rejestracja: 18 lis 2010, 16:48
Posty: 33
Pojazd:
slider seryjny odblokowany wyregulowany pod przyspieche wchodzi na kolo z lekkim szarpnienciem ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 10:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Kuba , zawsze na mniejszym gaźniku przy większym cylku jest większe spalanie. Myśle, że nie żałowałbyś gdybyś zmontował tam 17,5 mm - silniki p/g dobrze wyregulowane podczas spokojnej jazdy palą 3 - 3,5 L na takim gaźniku. I to nawet przy sportach. Zamontuj dysze mu 75 np , nie montuj stożka i powinien palić malutko :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 16:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
No właśnie gdzieś czytałem ,że silniki p/g w oryginale palą mniej od silników kymco (i to różnica nawet 1l przy serii) ponieważ mają wiekszą średnice i jednocześnie mniejszą dysze.
Chciałbym jeszcze dostać potwierdzenie tej tezy od jakieś osoby. Zastaniowie sie nad tym.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 17:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 14:32
Posty: 237
Lokalizacja: z POGO!!
Pojazd:
ten Rox co pokazał adamus, wygląda na "przekoszonego" spójrzcie na zdjęcie przodu. i pisał, że atk tanio bo światła nie działają. a ludix ze swoja masa mógłby być git


Ostatnio zmieniony 20 lis 2010, 17:57 przez ave_vw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 19:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Ludix bardzo mnie interesuje ,lecz brak o nim informacji.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 20:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2010, 18:40
Posty: 133
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
O ile się nie mylę to tego Roxa (link wyżej podawałem) sprzedawał ostatnio jakiś użytkownik tego forum (forum.mieloch :mrgreen: ), ale to było jakiś czas temu, miał taki fajny opis na allegro. Teraz jest już jakiś inny właściciel. kuba170495 jak chcesz mieć przyzwoite osiągi to musisz się liczyć z większym spalaniem. Chyba że wybierzesz 4t.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 21:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Adamus ,może to śmieszne ,ale rozważam również coś w 4t xD
Kuzyn ma jakiegoś chińczyka (coś jak quantum) i wrzucił sobie 80ccm. Osiągi w miare zadowalające ,jak na taki duży skuter idzie jak burza. Do 50 ma 5-6s (mój 3-4s :cool: ) ,a vmax'u jeszcze nie sprawdzaliśmy (1.licznik do 60 ,2. Za małą dysze ma i dławi mu sie).
Oczywiście szukałbym też 125ccm/50. Wtedy musiałbym zrezygnować ze stuntu ,ale jeździłbym ile wlezie :D
Ogólnie z tego stuntu najbardziej mi chodziło o wheelie :cool: ,chociaż mam dwóch kolegów co latają ,może bym złapał bakcyla xD




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 22:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2010, 18:40
Posty: 133
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
Wyreguluj tego Kymco tak żeby ci mniej palił i trenuj na nim stunt. Zamiana twojego Kymco na jakąś chińską 50 w 4t byłaby conajmniej nierozsądna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 22:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 13:52
Posty: 301
Lokalizacja: Czerwonka/Podlasie
Pojazd: Suzuki AP SWAP P/G 70
hehe jakie lagi krzywe na 4 zdjęciu :D




_________________

Obrazek

My Peugeot Speedfight 2
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=94539




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 22:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
SparthakuS pisze:
hehe jakie lagi krzywe na 4 zdjęciu :D

??

Kymco też jest made in tajwan wiec wiesz :D

A ekonomia tez sie liczy (w szczególności w naszych czasach ,gdzie tyle mówi sie o ekologii xD).
Po drugie myślałem ,że jakbym dostał z 3k za Kymco ,to kupiłbym skuter do 2,5k i do reszty bym dołożył na kask i kurtke.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 22:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 20:42
Posty: 276
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Ja mam nrg niby cieżka krowa bo aż 103kg a wyrywam go bez zadnego wielkiego szarpania wystarczy ,że się ciałem odchyle i lekko szarpnę i już na koło idzie.




_________________

...Bo życie jest po to by latać na moto...
Szerokości,lewa i w górę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 0:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
To już zależy od regulacji napedu i kierowcy.
Mój przy rolkach 8g zbiera sie znakomicie ,bez dziur ,ale na koło go nie poderwe.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 10:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 14:32
Posty: 237
Lokalizacja: z POGO!!
Pojazd:
poszukaj kogoś na tym forum kto ma Ludixa. Masa jego mówi sama za siebie(Masa: 65 kg-czyli równie dobrze możesz go przymocować do sztangi i wyciskać:P). Tylko chyba lepiej byłoby szukac wersji z tarczą(są też na 14calowych kołach) i wersji nie na max ubogiej bo są takie które nawet kierunkowskazów nie mają;o albo później lekko przerobić żeby tarcza była(chodź czytałem na tym forum opinie ludzi którzy jeżdżą w stuncie na bębnie z przodu i nie narzekają)


Ostatnio zmieniony 21 lis 2010, 10:31 przez ave_vw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy