Dzisiaj jest 31 lip 2025, 0:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 22:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2010, 19:49
Posty: 232
Lokalizacja: www.TKKJ.net
Pojazd:
djlucek11 pisze:
To przez benzynę a nie olej możecie zatrzeć silnik!!

a nie czasami na odwrót ??
Bo chyba przez niewłaściwy olej możemy zatrzeć silnik a nie benzynę :wink:




_________________

DrivterGSI1 pisze:
Tak jak mówi kocur191

Muszę się z tym zgodzić, Kocur ma zawsze rację, no prawie zawsze :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 22:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Na temat paliwa gadałem z gościem pracującym na orlenie, rozmowa była co prawda na temat diesla, ale jasno mi powiedział, że gdyby miał bliżej na shella to tylko tam by tankował. Jego zdaniem orlen nie ma za dobrego paliwa, należy też pamiętać, że niektóre stacje są pod szyldem orlen a właścicielem jest kto inny. Wiadomo szyld orlenu skusi kupujących a to co właściciel dolewa to inna sprawa.
W polsce paliwo jest miernej jakości stwierdził to mój tata jadąc do dani. Do dani spalanie było na poziomie 5,5l a z powrotem na duńskim paliwie tylko 4,5, poza tym samochód miał lepszego kopa, lepiej zapalał i równiej pracował.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 22:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 21:38
Posty: 150
Lokalizacja: gda
Pojazd:
Sluchajcie ,slyszalem kiedys o tankowaniu mieszanki benzyny 98 + paliwa modelarskiego + olej , ponoc poprawia osiagi , lal to ktos z was kiedys? :mrgreen: Nie stety nie pamietam w jakich proporcjach mialo byc to wszystko mieszane




_________________

!!!!!!! CUSTOM !!!!!


Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 22:35 przez Kubuś, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 22:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
kocur191 pisze:
djlucek11 napisał/a:
To przez benzynę a nie olej możecie zatrzeć silnik!!

a nie czasami na odwrót ??
Bo chyba przez niewłaściwy olej możemy zatrzeć silnik a nie benzynę :wink:


Przecież to był sarkazm. Logiczne że przez benzynę nie zatrę silnika xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 22:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2010, 19:49
Posty: 232
Lokalizacja: www.TKKJ.net
Pojazd:
A to sorry nie załapałem :)




_________________

DrivterGSI1 pisze:
Tak jak mówi kocur191

Muszę się z tym zgodzić, Kocur ma zawsze rację, no prawie zawsze :wink:


Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 23:00 przez kocur191, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 10:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2010, 16:28
Posty: 82
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
a dodawacz oktanów ???


Ostatnio zmieniony 20 lis 2010, 10:08 przez matikeeway, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 10:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
co za dodawacz oktanów ?;d
może coś polecisz ? :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 10:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 21:11
Posty: 161
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Mi się wydaje że nie ma sensu lać paliwa o podwyższonej liczbie oktanów bo raz że zwiększa się temperatura spalania co w silnikach AC odbije się na żywotności a druga sprawa to ta benzyna szybciej się zapala więc występuje zjawisko przedwczesnego zapłonu co też jest nie zdrowe.

Moja rada jak już lać lepsze paliwo to shell 95 v-power i do tego syntetyczny olej i silnik będzie zadowolony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 10:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2010, 19:49
Posty: 232
Lokalizacja: www.TKKJ.net
Pojazd:
tak ale jak paliwo ma więcej oktanów to zwiększa prace silnika na niskich obrotach




_________________

DrivterGSI1 pisze:
Tak jak mówi kocur191

Muszę się z tym zgodzić, Kocur ma zawsze rację, no prawie zawsze :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 11:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Cytuj:
Muszę się z tym zgodzić, Kocur ma zawsze rację, no prawie zawsze :wink:


No niestety w tym przypadku nie masz racji :/ Nie chciałem się wtrącać do tego tematu ale z tego już cos napiszę.Liczba oktanów odpowiada za odporność na niekontrolowany samozapłon paliwa silnikowego do silników z zapłonem iskrowym, który może powodować jego spalanie stukowe (detonacyjne).Każdy skuter ma ustawiony zapłon fabrycznie na konkretne paliwo.Większośc ma na 95.Jeżeli lejemy paliwo o większej liczbie oktanowej jest to niezdrowe dla silnika.ponieważ będzie występował przedwczesny zapłon.W małych silnikach 2T nie jest to tak bardzo widoczne ani bardzo szkodliwe,lecz w silnikach 4T już jest bardziej,widoczne.Sytuacja mojego kumpla.Lał 98 a nawet 100 oktanów to chińskiego 4T,wypaliło mu zawory oraz chodził całkiem inaczej niż na 95 pb.Takie jest moje zdanie na temat liczby oktanów w paliwie do skutera.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 12:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2010, 19:49
Posty: 232
Lokalizacja: www.TKKJ.net
Pojazd:
krzysiek39, no dobra to co napisałeś to prawda ale ja poprostu chciałem stwierdzić że gdy wlejemy paliwo które posiada więcej oktanów to wtedy u niektórych zwiększy się v-max .Ja kiedyś lałem na BP 95 i jechałem 65 km/h ale potem od kolegi dowiedziałem się że jak naleje paliwo które ma więcej oktanów to pojadęjeszcze szybciej . A więc potem zacząłem lać Verwe 98 i osiągi poszy o 5km/h w góre . Chociaż prawda że to nizdrowe dla silnika ale ja wole zaryzykować bo teraz jadę 70 km/h na moim matrix-ie




_________________

DrivterGSI1 pisze:
Tak jak mówi kocur191

Muszę się z tym zgodzić, Kocur ma zawsze rację, no prawie zawsze :wink:


Ostatnio zmieniony 20 lis 2010, 12:28 przez kocur191, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 12:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Ale jak lejemy dobry olej full syntetyk to chodź bym nalał 100 oktanową i robie sam mieszankę to jak się ma zatrzeć? co innego jak jest dozownik to w tedy trzeba do baku dolewać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 13:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
capekpl1 pisze:
Ale jak lejemy dobry olej full syntetyk to chodź bym nalał 100 oktanową i robie sam mieszankę to jak się ma zatrzeć? co innego jak jest dozownik to w tedy trzeba do baku dolewać


Pytanie retoryczne. Kurde było wcześniej napisane, że przez paliwo silnika nie zatrzesz -,-.

krzysiek39, dobrze napisał, lecz między 95 a 98 nie ma strasznej różnicy. W 2T i ta i ta jest dobra, lecz shell v power racing już może okazać się niezdrowy dla silnika. Mi przy 98 wzrosło przyśpieszenie minimalnie, i czuć że silnik inaczej- żwawiej, lepiej chodzi, ale tylko na STATOILU SUPERMA 98


Ostatnio zmieniony 20 lis 2010, 13:19 przez djlucek11, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 13:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 16:26
Posty: 114
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ja tankuje na Shellu bo mam najbliżej ale jeszcze mam koło siebie Nestea i Statoila (takiego z parkingu supermarketu). Raz wygrałem od kumpla 5l benzyny to mi wlał Lukoila i jakby miał słabszy przyspieszenie ale większy v-max...




_________________

Pzdr, Never




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 17:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Racing pisze:
ta benzyna szybciej się zapala więc występuje zjawisko przedwczesnego zapłonu co też jest nie zdrowe.


Padne zaraz ;) 98 zapobiega spalaniu stukowemu..




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 17:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
najlepiej by było jak gdyby moderator zamknął ten temat




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 18:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
capekpl1, dlaczego ?
mozna sie czegoś dowiedzieć.

najlepiej jak usuniesz swojego posta ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 18:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2010, 19:49
Posty: 232
Lokalizacja: www.TKKJ.net
Pojazd:
no w końcu dużo to my się nie dowiemy bo każdy ma swoje zdanie i każdy sam wie na jakiej benzynie jego skuter najlepiej śmiga :wink:




_________________

DrivterGSI1 pisze:
Tak jak mówi kocur191

Muszę się z tym zgodzić, Kocur ma zawsze rację, no prawie zawsze :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 19:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Niechce mi sie czytać ale mowie ze lalem v-power 98 to tylko wiecej palil i praktycznie 0 roznicy osiagowo




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy