Dzisiaj jest 29 lis 2024, 23:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lis 2010, 10:58 
*

Rejestracja: 31 paź 2010, 13:50
Posty: 17
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Pojazd:
Witam , Kupiłęm Gilere 50 ccm i przez nieszczęście zepsuł się tłok ( długa Historia) . Okazało się że tłok jest bardzo drogi i mój tato stwierdził że bardziej się będzie opłacało kupić zestaw 80 ccm bo i tak kiedyś się zmieni . No i kupiliśmy

Cylinder Malossi MHR Replica 80cc :
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 6e42b97d70

Oczywiście gaźnik będzie wyregulowany a w tłumiku wyjęto kryzę .

Wiem że trzeba docierać do 1000 km , a potem można dawać czadu po rozgrzaniu do optymalnej temperatury inaczej się zatrze .

Moje pytanie . Jak moje moto będzie jeździć na tym cylku po dotarciu ?

V-max , zrywność itp.

Jaka optymalna zębatka ? Moja ma 53 ząbki .

Czekam na odpowiedz .

Pozdrawiam JoB


Ostatnio zmieniony 20 lis 2010, 10:59 przez JoB, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 13:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Na seryjnym tłumiku i gaźniku nawet po regulacji rewelacji nie będzie (z 12KM). Docierać wystarczy 500km ale to już było na forum setki razy. Użyj opcji "szukaj" jeśli chcesz poznać szczegóły. V-max w granicach 105-115 w zależności od zębatek. Do tego cylka TRZEBA mocnego wału.
Optymalna zębatka? Zależy na co będziesz bardziej cenił, przyspieszenie czy v-max. Im większa zębatka na tył a mniejsza z przodu tym lepsze przyspieszenie a mniejszy v-max i na odwrót, jednak jeśli przesadzisz to też będzie kicha. Kwestia indywidualnego dopasowania.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 15:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
Ja zamiast regulować gaźnik wolałbym 17,5 albo 19mm, pewnie da coś więcej.




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 16:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
gaźnik 19 to minimum do tego cylindra




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 19:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Cylinder który przedstawiłeś jest nicasilowy a do tego racingowy więc po 1 baku masz w pełni dotarty nie wiem kto ci naopowiadał o 1000km. A co do gaźnika to ja bym dał 21.

PS: Po 1000km to ja bym już na nowy tłok do niego odkładał.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 20 lis 2010, 19:38 przez Konrad324, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 11:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
Konrad324, No wiesz jak ja bym kupił cylek za tysiaka to tez raczej bym go docierał z 500km albo i więcej, tak dla pewności...




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 15:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
I byś go zamulił. To jest nicasil i po jednym baku masz dotarty. A 1000zł to jest normalna cena jak za cylinder do moto.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 16:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Tak 5 Litrów i dotarte ..... po 1k kilometrach nowy tłok :D . Jak wału nie wsadzisz i nowych łożysk to nie pchaj tam tego ..




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 17:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No wał i łożyska to chyba logiczna sprawa do takiego cylindra.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 17:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
Konrad324, 1000 zł normalna cena? :D Za 1000 są kity klasy race a po co mi taki cylek do codziennej jazdy? wolałbym kupić raczej taki za 500...




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 17:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W 50ccm akurat są tańsze cylindry ale do wyczynowych moto nawet za 1000zł nie kupisz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 17:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
No napewno :) ja tylko stwierdzam że nie kupiłbym cykla za kobla bo mi jest taki nie potrzebny :mrgreen:




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 18:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
mato15, jak dla mnie to jest cena-jakość. :roll:

Bo teraz tylko 13-16 latki pchają się w tuning 50'tek.. nieliczni są którzy bawili się skuterami z pasja (Mycen [*]) ...




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 19:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
Stasiu2, Myśle ze za 500zł kupie juz jakościowo dobry cylek, na którym zrobie sporoooo KM




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 21:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To są już cylki wysilone w których tłoka zmieniasz co te 30mth ze względu na nicasil bo tak to po 2 sezonach masz cylinder na śmietnik. Montaż takiego cylindra jak w/w to 2 tyś nie wyjęte.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 21 lis 2010, 21:39 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 15:23 
*

Rejestracja: 31 paź 2010, 13:50
Posty: 17
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Pojazd:
Więc jeżeli to jest cylinder nicasilowy (a taki jest) to po 1 baku jest już dotarty ?

Po jakim przebiegu (przy normalnej jeździe:D) powinno się zmienić tłok na rozmiar większy ?

Czekam na odpowiedz .

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 16:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
1 bak spokojnej jazdy bez kręcenia i przegrzewania a potem już mu możesz odkręcać spokojnie tylko nie trzymaj go na obrotach (np. jedziesz i cały czas 13 tyś obrotów albo lepiej, wiesz o co chodzi) jak już wyjeździsz tak z 2-3 baki to już mu możesz cisnąć do woli. Pamiętaj żeby oleju więcej mu dawać. A co do zmian tłoka to przynajmniej raz w sezonie. Zależy też ile jeździsz bo jak dużo to wyjdzie więcej niż raz na sezon. Pamiętaj też o tym żeby od razu kupić wał racingowy do tego łożyska itd. Gaźnik i wydech też pasuje.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 22 lis 2010, 16:31 przez Konrad324, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Bierz cylek Airsal sport 70 i do tego gaznik 19mm




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 22:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
JoB pisze:
Okazało się że tłok jest bardzo drogi i mój tato stwierdził że bardziej się będzie opłacało kupić zestaw 80 ccm bo i tak kiedyś się zmieni . No i kupiliśmy


Co do tego to 200zł razem ze szlifem i z uszczelkami by cię wyszło.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2010, 15:55 
*

Rejestracja: 31 paź 2010, 13:50
Posty: 17
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Pojazd:
ORYGINALNY kosztuje ok. 650 zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy