Opisy cylindrów
Opisy poszczególnych cylindrów
Wielu z Was ma problem z dokonaniem ostatecznego wyboru
jakiego cylindra kupić. Nasz portal pomoże w wyborze profesjonalnie opisując
każdy cylinder dostępny na Polskim rynku. Już nie będzie problemu co trzeba
wymienić przy danym kicie, z czego jest wykonany, ile docierać, jaka moc itd.
Airsal Sport 50ccm.
Cylinder tuningowy z przeznaczeniem do codziennej eksploatacji. Zestaw aluminiowy cylinder pojemności 50ccm pokryty specjalną powłoką stopu Nicalisu wraz z tłokiem dwupierścieniowym zapewniającym długą i bezproblemową eksploatację osiągają realną moc w granicach od 7KM do 8,5KM przy kompletnym zestawie tuningowym oraz profesjonalnej regulacji. Maksymalne wartości osiąganych obrotów silnika są zbliżone do seryjnych – 10500obr/min, – dzi?ki, czemu nie jest konieczna ingerencja wzmocnienie wału i układu korbowego, (jeśli są w pełni sprawne).
Airsal Sport 50ccm może zostać założony do seryjnej jednostki 50ccm po odpowiedniej regulacji gaźnika (m.in. zwiększenie dyszy głównej) i układu przeniesienia napędu.
Zalecamy natomiast montaż dodatkowych podzespołów w celu uzyskania lepszych osiągów i wydobycia z zestawu maksymalnej mocy! W tym celu proponujemy montaż gaźnika o większej średnicy – odpowiednim jest 17,5 mm, – który poprawi układ chłodzenia oraz pozytywnie wpłynie na przyrost dynamiki sqtera. Montaż sportowego tłumika jest ważnym punktem w tuningu sqtera – zalecamy tłumiki dedykowane bezpośrednio do cylindrów klasy SPORT t.j. Tecnigas R/CR oraz RS70, Yasuni Z/R, Laser X-Pro, Polini Super Race, LeoVince S/ZX/RR. Ostatnią z części, kt?óe proponujemy wybrać do zestawu – wariator polepszający dynamikę, prędkość maksymalną - Malossi Multivar, Polini Speed Control, Hebo S.C.
Okres docierania dla „aluminiowego” Sport’a wynosi jedynie 250-300km, aczkolwiek im dłuższy ten okres tym pewniejsza eksploatacja na następne setki i tysiące kilometrów. Przypominamy, iż zwiększenie dawki smarowania wpłynie korzystnie na wytrzymałość gładzi cylindra – 1 nakrętka oleju do każdego tankowania będzie wystarczająca. Używaj olejów syntetycznych, jeśli chcesz wykorzystać potencjał cylindra bez uszczerbku na jego wytrzymałości.
Airsal Sport 50ccm jest świetną ofertą dla każdego, kto myśli o zwiększeniu osiągów w swoim miejskim sqterze możliwie małym kosztem oraz bez znaczącego narażania układu korbowego na wysilenie. Materiał, z jakiego został wykonany pozwala lepiej oddawać ciepło do otoczenia, a dwupierścieniowy tłok to również gwarancja bezawaryjnej eksploatacji. Przekonaj się – zaufaj marce Airsal!
Airsal Sport 70ccm
Typowy cylinder klasy Sport z przeznaczeniem do codziennej eksploatacji. Zestaw aluminiowy cylinder pojemności 70ccm pokryty specjalną powłoką stopu Nicalisu wraz z tłokiem jednopierścieniowym zapewniającym lepsze osiągi osiągają realną moc w granicach od 7,5KM do 9KM przy kompletnym zestawie tuningowym oraz profesjonalnej regulacji. Maksymalne wartości osiąganych obrotów silnika są zbliżone do seryjnych – 10500obr/min, – dzięki, czemu nie jest konieczna ingerencja wzmocnienie wału i układu korbowego, (jeśli są w pełni sprawne).
Airsal Sport 70ccm może zostać założony nawet do seryjnej jednostki 50ccm po odpowiedniej regulacji gaźnika (m.in. zwiększenie dyszy głównej) i układu przeniesienia napędu.
Zalecamy natomiast montaż dodatkowych podzespołów w celu uzyskania lepszych osiągów i wydobycia z zestawu maksymalnej mocy! W tym celu proponujemy montaż gaźnika o większej średnicy – optymalnym będzie 17,5 mm, – który poprawi układ chłodzenia oraz pozytywnie wpłynie na przyrost dynamiki sqtera. Montaż sportowego tłumika jest ważnym punktem w tuningu sqtera – zalecamy tłumiki dedykowane bezpośrednio do cylindrów klasy SPORT t.j. Tecnigas R/CR oraz RS70, Yasuni Z/R, Laser X-Pro, Polini Super Race, LeoVince S/ZX/RR. Ostatnią z części, które proponujemy wybrać do zestawu – wariator polepszający dynamikę, prędkość maksymalną - Malossi Multivar, Polini Speed Control, Hebo S.C.
Okres docierania dla „aluminiowego” Sport’a wynosi jedynie 250-300km, aczkolwiek im dłuższy ten okres tym pewniejsza eksploatacja na następne setki i tysiące kilometrów. Przypominamy, iż zwiększenie dawki smarowania wpłynie korzystnie na wytrzymałość gładzi cylindra – 1 nakrętka oleju do każdego tankowania będzie wystarczająca. Używaj olejów syntetycznych, jeśli chcesz wykorzystać potencjał cylindra bez uszczerbku na jego wytrzymałości.
Airsal Sport 70ccm jest świetną ofertą dla każdego, kto myśli o zwiększeniu osiągów w swoim miejskim sqterze możliwie małym kosztem oraz bez znaczącego narażania układu korbowego na wysilenie. Materiał, z jakiego został wykonany pozwala lepiej oddawać ciepło do otoczenia, a jednopierścieniowy tłok to również gwarancja lepszych osiągów. Przekonaj się – zaufaj marce Airsal!
Airsal Racing 70ccm
Jeden z najmocniejszych cylindrów dostępnych z oferty firmy Airsal. Aluminiowy 6-kanałowy cylinder 70ccm pokryty specjalnym stopem Nicasilu wraz z jednopierścieniowym, nowym o wysokiej jakości tłokiem Mahle są źródłem „fabryki” o możliwościach nawet 12KM i obrotach sięgających nie więcej niż 11000obr/min przy zwiększonej wytrzymałości jednostki. Zapożyczone zostało rozwiązanie wprost wyczynowych cylindrów – dzielony kanał wydechowy. Wraz z zastosowaniem jednopierścieniowego tłoka możemy być pewni świetnych osiągów oraz niezapomnianych chwil zabawy i frajdy podczas pokonywania kolejnych kilometrów!
Przypominamy, że gwarantem nieprzeciętnych osiągów jest prawidłowe docieranie w czasie, którego zalecamy zwiększenie dawki smarowania wpływającego korzystnie na wytrzymałość gładzi cylindra – 1 czy 2 nakrętki oleju do każdego tankowania będą wystarczające, regulacja układu zasilającego (gaźnik), układu przeniesienia napędu oraz eksploatacja pojazdu na sprawdzonych, markowych paliwach i olejach – zalecamy syntetyczne renomowanych marek t.j. Castrol, Mobil, Motul, Shell.
Zalecamy natomiast montaż dodatkowych podzespołów w celu uzyskania lepszych osiągów i wydobycia z zestawu maksymalnej mocy! W tym celu proponujemy montaż gaźnika o większej średnicy – optymalnym będzie 19 mm, warto zastanowić się nad 21 mm, – który poprawi układ chłodzenia oraz pozytywnie wpłynie na przyrost dynamiki sqtera. Montaż sportowego tłumika jest ważnym punktem w tuningu sqtera – zalecamy tłumiki dedykowane bezpośrednio do cylindrów klasy Racing, np.: Polini For Race, Malossi MHR Replice, Tecnigas RS70/NONE, Yasuni Carrera 16, Yasuni R, LeoVince HM70. Ostatnią z części, które proponujemy wybrać do zestawu – wariator polepszający dynamikę, prędkość maksymalną (Malossi Multivar, Polini Speed Control, Hebo S.C.) bądź też wyczynowy zestaw OverRange, który wykorzysta maksimum potencjału cylindra 70ccm!
Dodatkowy montaż sportowych łożysk i wzmacnianego korbowodu zagwarantuje pewną i spokojną eksploatację nawet w ciężkich warunkach.
Airsal Racing 70ccm to nowsza odsłona serii T6 Racing – jeszcze mocniejsza, jeszcze wytrzymalsza, z nowym tłokiem Mahle i ulepszoną głowicą. Warto! Spora moc bez uszczerbku na wytrzymałości! Przekonaj się – atrakcyjna cena i dobra jakość.
DR 70ccm Evolution
Mało wysilony cylinder klasy z przeznaczeniem do codziennej eksploatacji. Jego główne zalety to niska cena przy dobrej jakości materiałów. Człon nazwy „Evolution” nie ma nic wspólnego z serią wyczynowych cylindrów tuningowych Polini stosowanych głównie w sporcie!
Żeliwny 6-kanałowy cylinder wraz z tłokiem dwupierścieniowym zapewniającym długą i bezproblemową eksploatację osiągając realną moc w granicach 8KM przy profesjonalnej regulacji. Maksymalne wartości osiąganych obrotów silnika są zbliżone do seryjnych – do 10 tys. obr/min, – dzięki, czemu nie jest konieczna ingerencja wzmocnienie wału i układu korbowego, (jeśli są w pełni sprawne).
DR 70ccm Evolution może zostać założony nawet do seryjnej jednostki 50ccm po odpowiedniej regulacji gaźnika (m.in. zwiększeniu dyszy głównej) i układu przeniesienia napędu.
Zalecamy natomiast montaż dodatkowych podzespołów w celu uzyskania lepszych osiągów i wydobycia z zestawu maksymalnej mocy! W tym celu proponujemy montaż gaźnika o większej średnicy – optymalnym będzie 17,5 mm, – który poprawi układ chłodzenia oraz pozytywnie wpłynie na przyrost dynamiki sqtera. Montaż sportowego tłumika jest ważnym punktem w tuningu sqtera – zalecamy tłumiki dedykowane bezpośrednio do cylindrów klasy SPORT t.j. Tecnigas R/CR oraz RS70, Yasuni Z/R, Laser X-Pro, Polini Super Race, LeoVince S/ZX/RR. Ostatni? z części, które proponujemy wybrać do zestawu – wariator polepszający dynamikę, prędkość maksymalną (Malossi Multivar, Polini Speed Control, Hebo S.C.).
Okres docierania dla Sport’a wynosi jedynie 500km, aczkolwiek im dłuższy ten okres tym pewniejsza eksploatacja na następne setki i tysiące kilometrów. Przypominamy, iż zwiększenie dawki smarowania wpłynie korzystnie na wytrzymałość gładzi cylindra – 1 nakrętka oleju do każdego tankowania będzie wystarczająca. Używaj olejów syntetycznych, jeśli chcesz wykorzystać potencjał cylindra bez uszczerbku na jego wytrzymałości.
Atrakcyjna oferta dla wszystkich, którzy chcą podnieść osiągi swojego sqtera niskim kosztem bez uszczerbku na wytrzymałości jednostki. Dobra jakość, niska cena, wystarczająca moc.
Hebo Manston Replica 70ccm
Jak sama nazwa wskazuje – Replica najmocniejszego wyczynowego cylindra tuningowego poziomu high’end osiągającego moc ponad 20KM. Stworzona dla tych, którzy cenią sobie osiągi przy wysokiej wytrzymałości produktu.
Aluminiowy 6 kanałowy cylinder pokryty warstwą Nicalisu wraz z jednopierścieniowym tłokiem, modułową głowicą i dzielonym oknem wydechowym (typowe rozwiązanie dla cylindrów klasy MID Race) tworzą zestaw godny ulicznego wojownika. Pojemność 70ccm wystarczy do uzyskania 13-14KM przy wartościach do 12000obr/min, co skutkuje niezapomnianymi chwilami zabawy i frajdy podczas pokonywania kolejnych kilometrów!
Przypominamy, że gwarantem nieprzeciętnych osiągów jest prawidłowe docieranie w czasie, którego zalecamy zwiększenie dawki smarowania wpływającego korzystnie na wytrzymałość gładzi cylindra – 1 czy 2 nakrętki oleju do każdego tankowania będą wystarczające, regulacja układu zasilającego (gaźnik), układu przeniesienia napędu oraz eksploatacja pojazdu na sprawdzonych, markowych paliwach i olejach – zalecamy syntetyczne renomowanych marek t.j. Castrol, Mobil, Motul, Shell.
Zalecamy natomiast montaż dodatkowych podzespołów w celu uzyskania lepszych osiągów i wydobycia z zestawu maksymalnej mocy! W tym celu proponujemy montaż gaźnika o większej średnicy – optymalnym będzie 19 mm, warto zastanowić się nad 21 mm, – który poprawi układ chłodzenia oraz pozytywnie wpłynie na przyrost dynamiki sqtera. Montaż sportowego tłumika jest ważnym punktem w tuningu sqtera – zalecamy tłumiki dedykowane bezpośrednio do cylindrów klasy Racing, np.: Hebo Manston Replica, który jest bezpośrednio dedykowany do tego cylindra; Polini For Race, Malossi MHR Replice, Tecnigas RS70/NONE, Yasuni Carrera 16, Yasuni R, LeoVince HM70. Ostatnią z części, które proponujemy wybrać do zestawu – wariator polepszający dynamikę, prędkość maksymalną (Malossi Multivar, Polini Speed Control, Hebo S.C.) bądź też wyczynowy zestaw OverRange, który wykorzysta maksimum potencjału cylindra 70ccm!
Dodatkowy montaż sportowych łożysk i wzmacnianego korbowodu zagwarantuje pewną i spokojną eksploatację nawet w ciężkich warunkach.
Hebo Manston Replica 70ccm jest świetną ofertą dla każdego, kto pragnie został ulicznym wojownikiem – na pewno Hebo ułatwi Ci w tym drogę! Zostań zauważony i ciesz się jazdą!
Hebo Manston Racing II 70ccm
Cz?on nazwy „Racing” tłumaczy wszystko – mamy do czynienia z wyczynowym cylindrem tuningowym pojemności 70ccm poziomu EVOlution. Światowa, najmocniejsza półka wśród kitów dostępnych do „pięćdziesiątek”.
Aluminiowa gładź 6-kanałowego cylindra w duecie ze specjalnym tłokiem uzbrojonym w grafitową powłokę mogą wyprodukować bagatela grubo ponad 20KM przy obrotach silnika rzędu 14500 na minutę! Potwór! Zastosowanie mosiężnej głowicy to gwarancja lepszego zapłonu oraz wydajniejszego oddawania ciepła. Cylinder dostępny jest w stanie „surowym” – oznacza to, aby wykorzystać drzemiący potencjał ponad dwudziestokonnego cylindra należy dokonać obróbki karterów i kanałów, co zalecamy zlecić jedynie profesjonalistom zarówno jak i cały montaż tego kitu.
Docieranie w przypadku mocno wysilonych jednostek jest zdecydowanie krótsze od ogólnie przyjętego schematu: 45 minut jazdy nieprzekraczającej bariery 7000 obr/min. Eksploatacja polega na wymianie tłoka ok. co 8 Mh (motogodzin). Nie możemy oszczędzać na jakości olejów oraz paliwa: w grę wchodzą oleje jedynie full syntetyczne i/lub wzbogacane domieszką rycyny oraz paliwa wysokooktanowe (98Pb>), a mieszankę należy robić samodzielnie.
Chęć uzyskania realnej wartości ponad 20KM wiąże się ze większymi kosztami związanymi z obowiązkowym zakupem całej gamy części. Koniecznie należy wyposażyć pojazd w układ wydechowy, który pozwoli „wykręcić” możliwie najwyższe wartości – polecamy Hebo Manston Racing IV, Yasuni Carerra 30, Malossi MHR Team II, Polini EVOlution 6, Metrakit Pro Race 2 czy Stage6 R1200/1400. Układ zasilający musi zostać zaopatrzony w większy gaźnik – min. 21mm. Układ przeniesienia napędu powinien zostać zaopatrzony w zestaw OverRange – polecamy Malossi OverRange. Wał korbowy wytrzymujący, co najmniej 15000 obr/min. Należy wspomnieć jeszcze o sportowym zapłonie. Prezentowane zestawienie ma na celu zobrazować wielość szczegółów, na które należy zwrócić uwagę przed zakupem high-endowego cylindra.
Zalecamy konsultacje z profesjonalistą w celu uzgodnienia indywidualnego dla siebie zestawienia całego planu tuningu – pamiętaj, że w bardzo łatwy sposób możesz dopuścić do nieużyteczności całą jednostkę, dlatego przestrzegamy przed amatorskim doborem oraz montażem tychże części.
Hebo Manston Racing II 70ccm to produkt wykorzystywany w sporcie, gdzie liczy się każdy ułamek sekundy na okrążeniu. Pokaż pazur kolegom – nie będzie Tobie równych!
Hebo Manston Revolution Pata Negra 70ccm
Maxymalnie ekskluzywna wersja wyczynowego cylindra Hebo Manston Revolution - wyczynowy cylinder tuningowy pojemności 70ccm poziomu EVOlution. Światowa, najmocniejsza półka wśród kitów dostępnych do „pięćdziesiątek”.
Aluminiowy 6 kanałowy cylinder pokryty Nicasilem w duecie z jednopierścieniowym tłokiem wyposażone w ekskluzywnie wyglądającą czarną głowice mogą wyprodukować bagatela ponad 24KM przy obrotach silnika rzędu nawet ok. 14000 na minut?! Potwór! Zastosowanie mosiężnej głowicy to gwarancja lepszego zapłonu oraz wydajniejszego oddawania ciepła. Cylinder już fabrycznie został zmodernizowany przez fachowców firmy HEBO, udoskonalono między innymi kanał wydechowy. Tuning fabryczny Hebo sprawił, że wykrzesano jeszcze 2 KM więcej. Jednakże, aby wykorzystać drzemiący potencjał ponad dwudziestokonnego cylindra należy dokonać obróbki karterów i kanałów, co zalecamy zlecić jedynie profesjonalistom zarówno jak i cały montaż tego kitu.
Docieranie w przypadku mocno wysilonych jednostek jest zdecydowanie krótsze od ogólnie przyjętego schematu: 45 minut jazdy nieprzekraczającej bariery 7000 obr/min. Eksploatacja polega na wymianie tłoka ok., co 6-8 Mh (motogodzin). Nie możemy oszczędzać na jakości olejów oraz paliwa: w grę wchodzą oleje jedynie full syntetyczne i/lub wzbogacane domieszką rycyny oraz paliwa wysokooktanowe (98Pb>), a mieszankę należy robić samodzielnie.
Chęć uzyskania realnej wartości ponad 20KM wiąże się z większymi kosztami związanymi z obowiązkowym zakupem całej gamy części. Koniecznie należy wyposażyć pojazd w układ wydechowy, który pozwoli „wykręcić” możliwie najwyższe wartości – polecamy Hebo Manston Racing IV, Yasuni Carerra 30, Malossi MHR Team II, Polini EVOlution 6, Metrakit Pro Race 2 czy Stage6 R1200/1400. Układ zasilający musi zostać zaopatrzony w większy gaźnik – przedział od 21mm do 28mm. Układ przeniesienia napędu powinien zostać zaopatrzony w zestaw OverRange – polecamy Malossi OverRange. Wał korbowy wytrzymujący, co najmniej 15000 obr/min. Należy wspomnieć jeszcze o sportowym zapłonie. Prezentowane zestawienie ma na celu zobrazować wielość szczegółów, na które należy zwrócić uwagę przed zakupem high-endowego cylindra.
Zalecamy konsultacje z profesjonalistą w celu uzgodnienia indywidualnego dla siebie zestawienia całego planu tuningu – pamiętaj, że w bardzo łatwy sposób możesz dopuścić do nieużyteczności całą jednostkę, dlatego przestrzegamy przed amatorskim doborem oraz montażem tychże części.
Zestaw dostarczany w eleganckiej, drewnianej skrzyneczce wraz z polską instrukcją – styl i elegancja.
Hebo Manston Revolution Pata Negra 70ccm zalicza się do nielicznych kitów tuningowych, które mogą osiągnąć moc bagatela ponad 22KM na kole! Świetna propozycja dla jednostki uczestniczącej w sporcie bądź tez dla każdego sqtermaniaka, który chce posiadać najmocniejszy sqter w mieście i okolicy – Twój sqter stanie się potworem!
Malossi Sport 70ccm
Jeden z liderów w klasie cylindrów poziomu SPORT rozwijających moc do 10KM. Zestaw cylinder pojemności 70ccm wykonany z żeliwa wraz z tłokiem dwupierścieniowym zapewniającym długą i bezproblemową eksploatację osiągając realną moc w granicach od 8KM do 10KM przy kompletnym zestawie tuningowym oraz profesjonalnej regulacji. Maksymalne wartości osiąganych obrotów silnika są zbliżone do seryjnych – 10500obr/min, – dzięki, czemu nie jest konieczna ingerencja wzmocnienie wału i układu korbowego, (jeśli są w pełni sprawne).
Malossi Sport 70ccm może zostać założony nawet do seryjnej jednostki 50ccm po odpowiedniej regulacji gaźnika i układu przeniesienia napędu.
Zalecamy natomiast montaż dodatkowych podzespołów w celu uzyskania lepszych osiągów i wydobycia z zestawu maksymalnej mocy! W tym celu proponujemy montaż gaźnika o większej średnicy – optymalnym będzie 17,5 mm, – który poprawi układ chłodzenia oraz pozytywnie wpłynie na przyrost dynamiki sqtera. Montaż sportowego tłumika jest ważnym punktem w tuningu sqtera – zalecamy tłumiki dedykowane bezpośrednio do cylindrów klasy SPORT t.j. Tecnigas R/CR oraz RS70, Yasuni Z/R, Laser X-Pro, Polini Super Race, LeoVince S/ZX/RR. Ostatnią z części, które proponujemy wybrać do zestawu – wariator polepszający dynamikę, prędkość maksymalną (Malossi Multivar, Polini Speed Control, Hebo S.C.).
Okres docierania dla Sport’a wynosi jedynie 500km, aczkolwiek im dłuższy ten okres tym pewniejsza eksploatacja na następne setki i tysiące kilometrów. Przypominamy, iż zwiększenie dawki smarowania wpłynie korzystnie na wytrzymałość gładzi cylindra – 1 nakrętka oleju do każdego tankowania będzie wystarczająca. Używaj olejów syntetycznych, jeśli chcesz wykorzystać potencjał cylindra bez uszczerbku na jego wytrzymałości.
Dostępna jest również cała gama części zamiennych: od kompletu uszczelek po nadwymiarowe tłoki w przypadku awarii czy zużycia standardowego tłoka – możliwość wykonania [ ] szlifów.
Renoma marki Malossi stoi na straży najwyższej jakości wykonania, a atrakcyjna cena łamie schematy „dobrych produktów za dużą kasę”.
Malossi MHR-Replica
MHR Replica to skrót od Malossi Hyper Racing Replice. Oznacza to, że prezentowany produkt to drogowy odpowiednik hind-endowego zestawu Malossi Hyper Racing! Zestaw cylinder pojemności 70ccm wykonany z aluminium pokrytego specjalnym stopem Nicasilu wraz z dwupierścieniowym aluminiowym tłokiem wzbogacony w zawartość silikonu. Gładź cylindra pokryta specjalną powłoką zapewnia dłuższą, bezawaryjną eksploatację (w porównaniu z cylindrami żeliwnymi) przy skróconym do bagatela 250km okresie docierania, aczkolwiek im dłuższy ten okres tym pewniejsza eksploatacja na następne setki i tysiące kilometrów. 6-kanałowy z dzielonym oknem wydechowym (typowe rozwiązanie dla cylindrów klasy MID-RACE) kit tuningowy Malossi osiąga maksymalną moc realną w granicach 13KM przy stosunkowo nie wysilających wartościach obrotów silnika, które kształtują się na poziomie do 12000obr/min! Pozwala to przy zastosowaniu tłoka z dwoma, chromowanymi pierścieniami oraz uzyskaniu stopnia sprężania do 13,8:1 zagwarantować niezapomniane chwile zabawy i frajdy podczas pokonywania kolejnych kilometrów! Przypominamy, że gwarantem nieprzeciętnych osiągów jest prawidłowe docieranie w czasie, którego zalecamy zwiększenie dawki smarowania wpływającego korzystnie na wytrzymałość gładzi cylindra – 1 czy 2 nakrętki oleju do każdego tankowania będą wystarczające, regulacja układu zasilającego (gaźnik), układu przeniesienia napędu oraz eksploatacja pojazdu na sprawdzonych, markowych paliwach i olejach – zalecamy syntetyczne renomowanych marek t.j. Castrol, Mobil, Motul, Shell.
Zalecamy natomiast montaż dodatkowych podzespołów w celu uzyskania lepszych osiągów i wydobycia z zestawu maksymalnej mocy! W tym celu proponujemy montaż gaźnika o większej średnicy – optymalnym będzie 19 mm, – który poprawi układ chłodzenia oraz pozytywnie wpłynie na przyrost dynamiki sqtera. Montaż sportowego tłumika jest ważnym punktem w tuningu sqtera – zalecamy tłumiki dedykowane bezpośrednio do cylindrów klasy Racing, np.: Malossi MHR Replice, który jest bezpośrednio dedykowany do tego cylindra; Polini For Race, Tecnigas RS70/NONE, Yasuni Carrera 16, LeoVince HM70. Ostatnia z części, które proponujemy wybrać do zestawu – wariator polepszający dynamikę, prędkość maksymalną (Malossi Multivar, Polini Speed Control, Hebo S.C.) bądź też wyczynowy zestaw OverRange, który wykorzysta maksimum potencjału cylindra 70ccm!
Producent dopuszcza montaż zestawu bez ingerencji w wał korbowy, o ile jest w pełni sprawny, a luzy łożysk wału i korbowodu nie wykazują na zbytnie zużycie układu. Natomiast, dodatkowy montaż sportowych połysk i wzmacnianego korbowodu zagwarantuje pewną i spokojną eksploatację nawet w ciężkich warunkach.
Dostępna jest również cała gama części zamiennych: od kompletu uszczelek po zamienne tłoki w przypadku zużycia standardowego tłoka.
Renoma marki Malossi stoi na straży najwyższej jakości wykonania, a atrakcyjna cena łamie schematy „dobrych produktów za dużą kasę”.
TEKST NIE JEST MOJĄ WŁASNOŚCIĄ
|