Dzisiaj jest 27 lip 2025, 1:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lis 2010, 14:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 18:18
Posty: 47
Pojazd:
Siema..
Kupilem chiński silnik 2t.. Wymieniłem w nim cylinder na Polini Sport 50 wstawiłem wał od aeroxa, nowy pasek i wariator.. I skuter normalnie odpala ale nie wchodzi na obroty.. Myslalem ze cos jest z gaznikiem ale pozyczylem od kumpla gaznik, krociec ssacy, filtr powietrza i membrane i zmienilem to w moim silniku i dalej tak samo.. Potem rozkrecilem silnik w pół i zamiast uszczelki dałem sylikon bo myslałem ze uszczelka ma wine ale nie.. Jeszcze zmieniłem instalacje i iskrownik ale nic to nie dało.. praktycznie mam już wszystko sprawdzone i nic.. Simeringi wyglądają dobrze.. wiec nie wiem co jest przyczyna.. Może robi to paliwo ? bo troche dymi z tłumika.. Czekam na wasze rady.. Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 14:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
IMHO, wina wału




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 14:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 18:18
Posty: 47
Pojazd:
A silnik robi tak jak by paliwa nie dostawal albo jak by kompresje gdzies traclił .. wiec czy to moze byc wina walu.? bo jak sie przygazuje to robi takie " buuuu "




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 14:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Nie wina wału.Regulacja gaźnika, za mało paliwa dostaje.


Autor postu otrzymał ostrzeżenie


Ostatnio zmieniony 22 lis 2010, 0:31 przez sony551, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 15:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Może karterow nie skreciłeś jak trzeba i łapie lewe powietrze? Sproboj wyregulowac gaźnik.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 19:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 18:18
Posty: 47
Pojazd:
Ale silnik miałem dwa razy rozkręcone w pół wiec raczej dobrze skręciłem. jutro wyreguluje gaźnik




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Robiłeś wszytsko tylko nie kombinowałeś z gaźnikiem?? xD Wyczysc i wyreguluj




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 23:00 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Jakby łapał lewe powietrze to by wchodził na obroty jak głupi bez manetki przekręconej.. :)




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 23:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Adamer, To juz sie wyjasniło czemu jak zmienilame wydech i nei bylo podkladki to szałał




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 13:39 
*

Rejestracja: 12 paź 2010, 15:43
Posty: 49
Pojazd:
Ale zaraz .....
Silnik chinski minarelli ma srednice walu 16mm
a wal od roxa ma 13mm .... jest inny skok tloka .... Przeciez to sa 2 rozne silniki .....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 14:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
glopolekxd pisze:
Ale zaraz .....
Silnik chinski minarelli ma srednice walu 16mm
a wal od roxa ma 13mm .... jest inny skok tloka .... Przeciez to sa 2 rozne silniki .....

sa te same skoki tłoka tylko róznia sie srednica od strony wariatora... :cool:




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 16:45 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
totalover pisze:
Adamer, To juz sie wyjasniło czemu jak zmienilame wydech i nei bylo podkladki to szałał


Lewe powietrze może brac tylko od stronny ssącej, wydech niema nic do rzeczy.
Lewe powietrze może brac z krucca, połączenia kruciec-membrana-karter, uszczelka pod cylindrem, połączenie połówek silnika ze sobą. Wydech,uszczelka pod głowicą niema nic do tego, aby wpadał w kosmiczne obroty z zamkniętą przepustnicą...
(Tylko w 2T)




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 17:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Może przepustnica ci sie zacina? Sproboj regulacją




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 14:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 18:18
Posty: 47
Pojazd:
regulacja gaźnika nic nie dała .. A paliwo moze miec wine ?




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 15:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
A moze cos nie tak z manetką ? :?




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 18:35 
*

Rejestracja: 04 lut 2010, 19:29
Posty: 97
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
siemka ... ja miałem podobnie jak założyłem s6 70 cc i tylko dałem większa dysze było git.... wiec może tu tez pomoże




_________________

cała yamaha na czesci :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 10:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 18:18
Posty: 47
Pojazd:
ok to na dniach pojadę kupić dysze. Dzięki pozdrawiam




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy