Dzisiaj jest 01 mar 2025, 9:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lis 2010, 16:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 10:04
Posty: 110
Lokalizacja: Ruda �l�ska
Pojazd:
Witam, chyba mam zblokowany moduł do 8 tysięcy, na luzie się kręci do 13k, a na biegach tylko do 8, sprawdzałem na gaźniku 14mm i 17.5mm i dalej to samo... :/
Może to być zblokowany moduł?
I mam takie pytanko będzie mi taki moduł pasował do mojego Derbi:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... b49de75151

"Uwaga! Pasuje do wszystkich motorowerów z 6 biegunowym zapłonem Ducati oraz motorowerów z silnikami Minarelli serii AM, DL oraz GL."
Dodam iż też mam moduł i zapłon Ducati...

Nie orietnuje się ktoś czy mogę mieć blokadę na module?

- marka: DERBI
- model: SENDA DRD LIMITED
- rocznik: 2005
- numer ramy:(VIN)VTHSR2A2B5H277787




_________________

Hurrek007x pisze:
Kolego AC to znaczy �e ch�odzony ciecz� a nie powietrzem..

sokol-98 pisze:
Mam ju� t�ok a nie mog� znale�� gdzie mog� go wykona� .


By�a Derbi Senda DRD LIMITED EDITION...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2010, 17:02 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
jak na luzie kreci ci się do 13k to nie masz blokady tylko coś silnik slaby .. Jak na biegach nie wyciska ponad 8k . A moduł powinien być dobry jak dobrze podłączysz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2010, 17:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 21:26
Posty: 389
Lokalizacja: Ząbkowice Ślaskie
Pojazd:
mi w sendzie na luzie wkręca sie do końca licznika a podczas jazdy na zębatkach 11/70 z lekkiej górki przy 80km/h miałem 13,5 tyś obrotów to może ty masz jakąś blokade jeszcze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2010, 17:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 10:04
Posty: 110
Lokalizacja: Ruda �l�ska
Pojazd:
Ciekawe na czym?
- dysza odpada,
- dyfuzor mam pusty
- moduł mówicie, że też mam dobry
- zębatki mam 13/53 a Ty masz 11/70 to się nie dziw. :D

A moduł mam taki: http://allegro.pl/modul-ducati-energia- ... 22037.html i jest na 4 piny, więc chyba nie podejdzie ten Metrakita on jest na 6 pinów- doradźcie, bo się nie znam na elektryce...

Za niedługi czas zamawiam sport wydech, powinien pomóc... :D




_________________

Hurrek007x pisze:
Kolego AC to znaczy �e ch�odzony ciecz� a nie powietrzem..

sokol-98 pisze:
Mam ju� t�ok a nie mog� znale�� gdzie mog� go wykona� .


By�a Derbi Senda DRD LIMITED EDITION...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2010, 18:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Może poprostu jest juz słaby. Sprawdź kompresje.
A jak masz juz max te obroty na biegach to przerywa przy tych 8 tys obr ?




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2010, 18:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 10:04
Posty: 110
Lokalizacja: Ruda �l�ska
Pojazd:
Drifter16 pisze:
Może poprostu jest juz słaby. Sprawdź kompresje.
A jak masz juz max te obroty na biegach to przerywa przy tych 8 tys obr ?

Nie sądze, on od początku tak chodził, licznik mi nie działa, ale wyjeździłem, od jego kupna nie cały litr oleju...
Mam go od połowy sierpnia, więc nie sądze, że słaba kompresja, bo na gaźniku 14 (dysza 45mm), lepiej się wkręcał niż na 17.5 (dysza 83mm), to że teraz się nie chce wkręcać, to może być wina tego, że nie ma stożka, bo nie mam gumy odpowiedniej. :P
A trochę już przejeździłem i pali dobrze...




_________________

Hurrek007x pisze:
Kolego AC to znaczy �e ch�odzony ciecz� a nie powietrzem..

sokol-98 pisze:
Mam ju� t�ok a nie mog� znale�� gdzie mog� go wykona� .


By�a Derbi Senda DRD LIMITED EDITION...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2010, 19:20 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
wyreguluj gaźnik .. Daj mu więcej paliwa . A jeśli to nie pomorze to silnik już powoli trup .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2010, 19:27 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
neos5 pisze:
mi w sendzie na luzie wkręca sie do końca licznika a podczas jazdy na zębatkach 11/70 z lekkiej górki przy 80km/h miałem 13,5 tyś obrotów
Przy takich zębatkach to by raczej było dziwne jak by ci nie kręcił tyle...
szefoo, a jakie ty masz przełożenia? Ile ci jedzie?




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2010, 19:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 10:04
Posty: 110
Lokalizacja: Ruda �l�ska
Pojazd:
Igi pisze:
szefoo, a jakie ty masz przełożenia? Ile ci jedzie?

Napisałem, że 13/53, na gaźniku 14 (dysza 45mm) jechał 80 km/h mierzone z autem, teraz założyłem gaźnik 17.5 (dysza 83mm), gasbox Stage6, króciec z wejściem na gasbox i mam stożek, ale nie zamontowany, bo nie mam odpowiedniej gumy... :/

I na tych nowych częściach ma mega przyśpieszenie, ale nie da się `góry` wyregulować, dochodzi gdzieś do 8k i musze bieg zmieniać, teraz ma charakterystyke jak 4T, nawet na tym mniejszym gaźniku się kręcił lepiej na tych obrotach, ale z dołu był słabiutki...




_________________

Hurrek007x pisze:
Kolego AC to znaczy �e ch�odzony ciecz� a nie powietrzem..

sokol-98 pisze:
Mam ju� t�ok a nie mog� znale�� gdzie mog� go wykona� .


By�a Derbi Senda DRD LIMITED EDITION...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2010, 19:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
szefoo, postaraj się jakoś dokładniej opisać co się dzieje przy tych 8tyś rpm, czy przerywa czy go muli i nie idzie..
dziwna sytuacja troche




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2010, 19:37 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
to modułu blokowanego nie masz raczej... A często jest tak, że jak jest moduł blokowany to nie ma więcej blokad bo moduł dużo ogranicza v max. W chińczykach np jest tylko moduł (ale w 4t). A jeżeli masz zapłon ducatii energia to napewno nie jest blokowany. Jeżeli potrzebujesz większych obrotów to zmień zębatki na przyśpieche :P




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2010, 19:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Igi pisze:
Jeżeli potrzebujesz większych obrotów to zmień zębatki na przyśpieche

:roll: racja i wtedy będzie jechał jeszcze mniej, a zbióre pisze ze ma bardzo dobrą.

Jak dla mnie skoro na niskich obrotach ładnie chodzi a na wysokich nie to dostaje za mało paliwa, bo gdyby dostawał za dużo to by go muliło




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2010, 20:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 10:04
Posty: 110
Lokalizacja: Ruda �l�ska
Pojazd:
No zbiera sie super, ale dochodzi do tych 8k i musze po prostu zmienić bieg, bo się nie wkręci, i raczej nie przerywa, może trochę...




_________________

Hurrek007x pisze:
Kolego AC to znaczy �e ch�odzony ciecz� a nie powietrzem..

sokol-98 pisze:
Mam ju� t�ok a nie mog� znale�� gdzie mog� go wykona� .


By�a Derbi Senda DRD LIMITED EDITION...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2010, 21:28 
*

Rejestracja: 15 lut 2010, 22:03
Posty: 69
Lokalizacja: Jezowe-zaborczyny
Pojazd:
Sprawdz kapresje albo jak masz dobra przyspieche to zmien zebatkie na predkosc :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2010, 22:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 9:07
Posty: 330
Lokalizacja: sie wzieły motory?
Pojazd:
wina gaźnika;/
nie daje ci tyle paliwa na te obroty i tą moc daje za mało paliwa i motor ni ema na wyższych obrotach mocy:)
wiadomo:)
zwiększ mu dawkę paliwa:):D xd
powinno być lepiej:)




_________________

odrestaurowywanie W-F-M

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=168204

zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 10:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2010, 16:13
Posty: 178
Lokalizacja: Gostynin
Pojazd:
Słuchaj człowieczku nie wiem jak Ty masz zrobione ale przy gaźniku dysze główną masz 45 tak ? Ja mam rske z gaziorem 16mm i mam dysze 120 mm wsadzą i paliwko też odkręcone i mi kręci słabo tylko na 6 biegu bo do 9 tyś ale lata 105
full seria tylko air box polinii

wsadź większą dysze do Paliwa i odkręć mu paliwko trochę, i powinno być okey ;)
innej opcji nie ma miałem podobne problemy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 11:21 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
Igi, to jakie zębatki ma dać?? jak już ma 12/53 to i tak w cholere na rzyspieszenie i aby co chwile biegi zmienia ja mam 12/45 z leo v6 i airboxem na gaźniku 17,5 dysza 110 i idzie **** lepiej idzie niż na 14/52 które miałemi jak mi ktoś powie że to sie buja a nie przyspiesza to zapraszam sie zmierzyć na mniejszych zębatkach co non stop zmieniasz biegi v max koło 95km/h

Autor postu dostał ostrzeżenie.




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie


Ostatnio zmieniony 27 lis 2010, 13:53 przez funekp, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy