Dzisiaj jest 24 lis 2024, 6:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Sachs ZX 125
Post: 28 lis 2010, 14:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2009, 19:32
Posty: 257
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Witam. Chciałbym się dowiedzieć gdzie ten sprzęt ma blokady . Z góry dzięki za pomoc . Mile widziane jakieś podpowiedzi co do tuningu itd. :wink:




_________________

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=17337054


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 17:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Silnik ten sam co w Dt oraz lc2.
Wiec wydech, moduł, może być dysza i zawór.
Jako garażowy tuning można uznać rozwiert gaz boxu czy zmiana zębatek.




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 18:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2009, 19:32
Posty: 257
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Czyli co trzeba mniej więcej zrobić ?
Wydech : pewnie coś odciąć , wyspawać ?
Moduł : ciąć kabelki czy wymiana na sportowy ?
Dysza : Zmiana
Zawór : rozwiert , wymiana ?
Zębatki : na przyśpieszenie , czyli ?




_________________

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=17337054




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 18:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Wydech: zwężka, katalizator, siatki w kolanku, poblokowana końcówka
Moduł: Ciąć przewód pomiędzy modułem a licznikiem
Zawór: Regulacja
Zębatki: 16x53




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 20:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
mocwiatru pisze:
Wydech: zwężka, katalizator, siatki w kolanku, poblokowana końcówka
Moduł: Ciąć przewód pomiędzy modułem a licznikiem
Zawór: Regulacja
Zębatki: 16x53

Po co taka wielka z przodu :O. 13z jak na przyspieszenie chcesz. Ja w mojej HM miałem 12/60 i miała kozak przyspieszenie i szła 110km/h.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 20:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Ja podałem oryginalne odblokowane przełożenie.




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy