Dzisiaj jest 22 lut 2025, 13:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lis 2010, 0:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Siemka, z okazji że zbliżają się święta chcę kupić wydech.
Głównie chciałem Lasera X-pro ale natknąłem się na Tecnigasa RS70.
I tu pytanie czy tecnigas nie będzie za mocny jak pod seryjny skuter ?
setup:
sprzęgło - stage6 sport pro + dzwon stage6 wing cooler

wiem że RS70 wyżej kręci niż laser , dla tego nie wiem czy przy seryjnej 50cc będzie lepszy od Lasera, mam jakieś 2 tygodnie na zastanowienie się.
chcę żeby skuter miał lepszego kopa, ale głównie chodzi mi o V-max. wyczytałem gdzieś że na Tecnigasie nieźle rwie (tylko z wyższych obr rezonans łapie niż Laser)

W skrócie :
one są podobnego pokroju ( niby RS jest porównywalne do yasuni R) więc który wydech wybrać pod seryjną jednostkę żeby skuterek pokazał pazurek ?? :idea:
jak pisałem głównie o V-max chodzi


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 0:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Pod seryjny cylinder lepszym wyborem byłby Laser, RS70 jest bardziej przystosowany do 70cc, nie widzę go w parze z 50cc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 1:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
No właśnie dla tego mam dylemat. Chcę żeby to szło jak najlepiej .

ma ktoś może w serii tecnigasa RS ? jak się spisuje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 10:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Tecnigas RS70 kręci jeszcze wyższe obroty niż Yasuni R który też jest wydechem wysokoobrotowym (z tego co kojarzę po wykresach).
Niektórzy użytkownicy twierdzą że Yasuni R jest za mocny do serii, a co dopiero RS70.
Jeśli już masz brac cos z rezzo na wysokich obrotach to bierz "eRkę" :<
Moją opinie o Laserze już znasz :P (W sensie że OK :mrgreen: )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 11:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Jeżeli w przyszłości nie zamierzasz zmieniac cylindra na 70 jakis Sport albo MidRace to weź laserka,ewentualnie ZX albo Yasuni Z.Rs70 strasznie będzie katować seryjny cylinder :/ Może pomyśl na Tecnigasem RSII?




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 11:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
krzysiek39, RSII to bliźniaczy brat RS70.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 12:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
krzysiek39 pisze:
Jeżeli w przyszłości nie zamierzasz zmieniac cylindra na 70 jakis Sport albo MidRace to weź laserka,ewentualnie ZX albo Yasuni Z

To dopiero ciekawe :lol: .
Do cylindrów z poziomu sport ma nie brac wydechu poziomu sport? :lol:
Na RS70 + 70cc poziomu sport ukręci mu wał (przy odpowiednim gaźniku)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 13:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
to że przy 70cc to ja wiem że on będzie ok.
możliwe że w lato włożę jakąś 70'tkę ale pewności nie mam.

chcę wydech który da mi po prostu dużo do V-maxu przy serii :)
RSII to nowszy model RS70

Czyli który wziąć wydech żeby lepszy V-max uzyskać? no i moze przyśpieszenie ?
RS70 czy Lasera ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 14:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Lasera, napisało Ci to już wiele osób. 80km/h po prostej powinno być.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 15:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
80 na prostej ? teraz tyle mam. nie zadowoli mnie to ....
raczej teraz 75-80 zależy , więc co mi z 80 km/h jak na serii tyle jedzie ? małoo
liczę na 85 i dobre przyśpieszenie ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 15:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Scratch, 85 na Laserze wyciągnie z palcem w silencerze :lol: . A nawet więcej. Tecnigas przymuli Ci skuter, za wysokie rezzo.
Nie zgra się wydech z cylindrem :wink:
Rozumiem Psikus miał na myśli osiągi na blokowanych przełożeniach :P


Ostatnio zmieniony 27 lis 2010, 15:30 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 15:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Scratch pisze:
więc co mi z 80 km/h jak na serii tyle jedzie ? małoo
liczę na 85 i dobre przyśpieszenie ...


Nie wymagaj za dużo byś się potem mocno nie zawiódł :) Przyspieszenie sporo wzrośnie ale v-max już mniej. Swoją drogą, 5km/h to taka duża różnica kosztem pałowania skutera? Ja mam przełożenia 12/1 + next r, kiedyś dało radę pociągnąć nawet 90km/h ale coś się "zużyło" zapewne pasek i przeciętnie po prostej jeżdzę 75km/h na optymalnych obrotach, no w lato potrafi załapać do 85 ale to przy ciśnięciu czego staram się nie robić, sporadycznie dla odmulenia czemu nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 16:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
psikus, właśnie, pasek na pewno się zużył,

ostatnimi czasy ciężko miałem 75 jechać, pasek wymieniłem na nowy to jak by mu nowe życie dał, start się polepszył, V-max jak się pochylę 82-3km/h taki patent. normalnie 75-80

więc wiesz, pasek mogę nawet co rok zmieniać aby tylko szedł te 85-90 nawet jak by szedł to bym się chyba spuszczał na niego ;] oczywiście nie jeździł bym też te 85 cały czas, tak optymalnie 75-80 chyba żeby mi się śpieszyło ( a zawsze mi się śpieszy :D)
dla tego nie wiem co wybrać . RS70 czy Lasera X-PRO.
coś mi przemawia za laserem, ale drogo wszyscy chcą
RS'a mogę taniej wyrwać, czy korzystniej ? właśnie się tak zastanawiam i płaczę cicho po nocach ... ;]; ] :shock: :twisted: :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 20:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Według mnie co nie weźmiesz będziesz zadowolony, w końcu sportowy wydech to sportowy i każdy da wzrost osiągów, jednak do seryjnej jednostki tecnigas jest za mocny, nie wykorzystasz jego potencjału i będzie się marnował nie oddając mocy. Ja bym brał lasera, masz pewność że wyciska wszystko co możliwe z seryjnego cylindra, do 70cc także się nada.

Co do mojego paska, ma 12k przebiegu mimo to szkoda mi 50zł na nowy :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 21:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
PlastusR50X pisze:
Na RS70 + 70cc poziomu sport ukręci mu wał (przy odpowiednim gaźniku)


Bardzo ciekawa teoria :lol: (zakładam, że założy mocniejsze łożyska)
Bierz Lasera X-PRO jeżeli nie wiesz na 100% czy będzie 70.


Ostatnio zmieniony 27 lis 2010, 21:57 przez Polisa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 23:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Polisa, miałem na myśli seryjny wał+ seryjne łożyska :cool: . Nie napisałem tego, po prostu zapomniałem :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 20:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
psikus, To że cylinder seryjny nie wykorzysta pełnego potencjału RS70'tki to ja rozumiem doskonale,

Nie wiem tylko czy osiągi na nim będą lepsze niż na Laserze, o to mi chodzi, czy będą takie same, czy gorsze, a może lepsze , który z tych wydechów da mi najwięcej, o to mi chodzi a nie czy wykorzystam pełny ich potencjał z seryjnym cylindrem.
Piszesz ze Laser wyciska wszystko co możliwe z seryjnego cylindra,
Tecnigas przecież mocniejszy jest ? Więc też chyba wyciśnie wszystko ? czy mylę się ? na 60% zmieniał będę w lato na 70cc. a jak nie to jakieś powiększenie kanału wydechowego może się zrobi ;)
Chcę tylko wiedzieć z którym wydechem w serii wycisnę więcej, wiem że to mogą być minimalne różnice np, 2-3km/h i jakieś śladowe ilości na przyśpieszeniu jak orzeszki archadiowe w batonach, ale dla mnie to sporo . ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 20:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Scratch pisze:
Chcę tylko wiedzieć z którym wydechem w serii wycisnę więcej, wiem że to mogą być minimalne różnice np, 2-3km/h i jakieś śladowe ilości na przyśpieszeniu jak orzeszki archadiowe w batonach, ale dla mnie to sporo . ;]


Te 2-3km/h to będą zależeć od regulacji. Cackasz się z wyborem wydechu jak by była to najważniejsza decyzja w Twoim życiu. Dobrze, skoro nie możesz zrobię to za ciebie:



Falcao pisze:
Pod seryjny cylinder lepszym wyborem byłby Laser, RS70 jest bardziej przystosowany do 70cc, nie widzę go w parze z 50cc.

Polisa pisze:
Bierz Lasera X-PRO jeżeli nie wiesz na 100% czy będzie 70.

psikus pisze:
Ja bym brał lasera


Powinieneś już wiedzieć co wybrać + rolki/sprężynki/sprężynę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 21:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Wcale się nie cackam ;d Bo mam całe 2 tygodnie na wybór a nie chcę żałować .
Lasera wybrałem już dawno, chciałem się tylko upewnić jaki będzie ten Tecnigas RS70 bo w miarę tanio mogę go wyłapać , a jak by był taki sam lub lepszy w serii to bym na pewno nim nie pogardził, no ale ok
Dzięki wielkie. Wybór padł na Lasera X-Pro .
Setup:
Stage6 Sport Pro (sprzęgło), S6 Wing Cooler (dzwon) , sprężynki hebo niebieskie, Centralna +22 Top Racing. Rolki Seria (ok. 8.8g)
jakie rolki pod lasera ? ew. centralka ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 22:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Scratch, w przedziale 6.5- 7,5 grama przy dociskowej 22%.
Ja osobiście przy samym laserze miałem rolki 7g :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy