Dzisiaj jest 13 lut 2025, 13:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2010, 11:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
SpeeDMaN,
Honda odpada.Słaby silnik, mały słabe wykończenie wnętrza.Mój wujek ma, bardzo mało jeździ, a psuje sie... :P
Volvo też dość awaryjne, zależy jeszcze z jakich rąk sie kupi no i części drogie.
Freelander
Za dużo o nim nie wiem, ale podoba mi isę.

PS: Tak ogólnie to o żadnym za dużo nie wiem, ale tak mniej więcej mogę troszke pomoć.
Szkoda, że nie rozmawiamy o Mercedesie to byśmy pogadali :P Jakiś ML :)




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2010, 15:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2009, 20:08
Posty: 56
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
Miki1996 pisze:
Dobra widze, że tu nawet nie można powiedzieć, że 3.0 nie jezdzie


Tak ku*wa, biorę skuter, podczepiam moje Audi 3,0 i je holuje. Auto jest kupione dla jazdy, najczęściej w mieście, więc na cholerę wydawać to kilka litrów. Mówię tu o jakiejś oszczędności, bo w tych czasach jest tak, że pewnego dnia masz pieniądze, a następnego możesz je stracić. Również nie twierdze, że jeżeli kupuję ( właściwie moi rodzice ) auto za 300tyś, to liczę teraz każdą złotówkę. I jeżeli nawet stoi w garażu to Q7 z 3,0 to i tak jestem szczęśliwy, że w ogóle takie auto mam. Miki1996, weź wyjdź z tego forum powalony dzieciaku, i nie wracaj.

SpeeDMaN,
Pomyśl nad tym Discovery, bo interesująco wygląda. A jak Grand Cherokee z tym 3,0 diesel ??


Ostatnio zmieniony 29 lis 2010, 15:08 przez Mike-ONY, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2010, 16:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Znając życie to tata i tak kupi co będzie uważał a nie będzie się sugerować naszymi wypowiedziami. Weźcie też pod uwagę tak luksusowe auta z takim ogromem elektroniki nie będą bezawaryjne. Nie ma takiej opcji. Chcesz bezawaryjne auto to kup sobie coś klasy kompakt w podstawowym wyposażeniu z niewyżyłowanym silnikiem.

Ja bym brał Jeepa troszku plastikowy ale fajnie wygląda.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 lis 2010, 16:01 przez br3w, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2010, 16:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
czarekcw pisze:
hydrauliczne zawieszenie też szwankuje- lepiej sobie odpuścić.

Małe sprostowanie, pneumatyczne zawieszenie, a nie hydrauliczne.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2010, 18:15 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Co do Fredka mogę coś powiedzieć, bo znam silnik w nim. Chociaż ciekawi mnie jedna rzecz, czemu jest TD4, tam powinien być już TD5, no ale może to tylko pomyłka w pisowni. Co do samego silnika, jest to jednostka BMW zaprojektowana, albo raczej zmodernizowana w 1999r. jako TD4, inaczej jest to silnik serii M47 BMW, bardziej podchodzi do M47N, choć sa niewielkie różnice. Silnik początkowo w starszej wersji miał 112KM, był na układzie CR ze zwykłą stałogeometryjną turbiną. Choć mocą nie powalał swoje potrafił, a wyciśnięcie z niego 130 KM było bezproblemowe, silnik pozwalał na więcej. Starsza odsłona Fredka(nie silnika) cierpiała na bolączkę przekładni kątowej, jak i padały łozyska wału. Aczkolwiek do awaryjnych zaliczyć go nie można. Z chwilą modernizacji nadwozia (tzw. lifting, czy jak kto woli face lifting) przyszła również modernizacja silnika. Inna turbina, inny układ wtrysku( też CR, tylko II generacji), sprawił, że ten silnik ma potencjał do 180-190KM w baaardzo bezpieczny sposób.
Tyle ode mnie, na temat tego nowego więcej nie powiem, bo się tym nigdy nie interesowałem. Aha, ten silnik na pewno nie będzie za słaby do tego auta i niech dzieciaki, które w życiu autem nie jeździły nie gadają pierdół :wink:


Ostatnio zmieniony 29 lis 2010, 18:16 przez Rowan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy