Dzisiaj jest 05 paź 2024, 23:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2010, 22:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Witam co do polerowania gaźnika i układów dolotowych w samochodach i motorach to można wypolerować sobie tą część przez którą leci tylko powietrze i zabrać jakieś ostre nie potrzebne krawędzie bo jak wypolerujesz sobie tą część za gaźnikiem (tam gdzie jest już gotowa mieszanka paliwo powietrzna) to na powierzchni która jest idealnie gładka szybko skrapla się mieszanka i mieszanka jest gorzej zmieszana z tego co wiem mieszanka składa się z wielkiej ilość maluteńkich kropelek a jak się paliwo skropli w kanale to się robi mieszanka która ma gorzej zmieszane paliwo z powietrzem. Dlatego gdy daję się samochodową głowice do obrubki portingu (może być też od motoru ) to nigdy nie poleruje się na błysk kanału ssącego tylko robi się to żeby powiększyć przepływ mieszanki i jak są jakieś ostre krawędzie to też je się usuwa każdy kto rozwierca kanał dolotowy lub gaźnik itd to nie wygładza się powierzchni papierem drobniejszym nisz P600 bo to się nie opłaca a w tak małych pojemnościach to i tak moło co da może będzie bardzej jak w definicj w książce :mrgreen: taka jest moja opinja na ten temat jak coś źle napisałem to proszą o poprawe.pzdro


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 8:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
hold pisze:
a w tak małych pojemnościach to i tak moło co da może będzie


To jest rzeczą oczywistą lecz jeśli da nawet te 0.1KM to warto to robić bo to przecież nic nie kosztuje a ułatwia przepływ mieszanki w naszych maszynach. Ja już u siebie to robiłem i zaskakujących osiągów nie podnosi ale jak to Junior napisał "uspokaja nas że wszystko jest już zrobione" :)

Myślał ktoś by rozwiercić Dell'orto 12mm na np. 14stkę czy 16stkę tak jak robią w Simsonach?




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 16:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Kamek46 pisze:
Myślał ktoś by rozwiercić Dell'orto 12mm na np. 14stkę czy 16stkę tak jak robią w Simsonach?
witam co do rozwiercania to zależy jaką ma przepustnice czy tłoczkową czy blaszkową (blaszkową to na pewno nie ma bo za mała śr gardzieli :mrgreen: ) a co do rozwiercania to najlepiej jest wybić (wyciągnąć) rozpylacz rozejrzeć się czy przy rozwiercaniu nie uszkodzimy jakiegoś innego kanału który jest blisko gardzieli oraz mierzyć średnice jaką ma przepustnica bo jak rozwiercimy za dużo gardzie to gdy zamkniemy przepustnice będą szczeliny między korpusem gaźnika a przepustnicą to jest nie dopuszczalne. Co do tego ile można rozwiercić gaźnik to wyślę że każdy gaźnik można rozwiercić 2mm bez problemu tylko po rozwierceniu trzeba dobrać odpowiednią dysze proporcjonalnie (więcej powietrza=więcej paliwa) czasami zdarzają się problemy z ustawienie go ale wszystko da się zrobić. Około roku temu bawiłem się rometami, jawkami i denerwował mnie gaźnik w jawce orginalnie nie było tam regulacji składu mieszanki i założyłem gaźnik od rometa do niej i się muliła trochę ale rozwierciłem gaźnik i szła jak burza oraz obroty max się zwiększyły czyli same plusy z przeróbki, może kiebski przykład ale też jest przykład że pomaga taka operacja.pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 16:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
hold dziękuje za odpowiedź, hmm, ja chyba jednak zostanę przy oryginalnej wypolerowanej 12stce ponieważ nie mam wiertarki stołowej, właściwie to jest to ryzykowna operacja a 2mm więcej średnicy gardziela chyba znacząco nie wpłyną na osiągi? Może w zimę jak kupie jakąś multiszlifierkę to spróbuje coś porzeźbić więcej przy tym cudeńku :)

Pozdrawiam.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2010, 21:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Witam :) mam takie pytanie czy można wypolerować na sam koniec pastą do aluminium ? żeby był lepszy błysk ? czy wystarczy samym papierem do 2500 ? mi wyszło tak http://img822.imageshack.us/img822/3298 ... 030001.jpg




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 1:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ładnie. Co do nakładania pasty to nie ma to najmniejszego sensu ale jak dobrze to oczyścisz to nic się nie stanie.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 19:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
To nie ma wyglądać tylko być gładkie w dotyku. Więc pasta jest tu zbędna.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 13:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2010, 15:45
Posty: 239
Lokalizacja: Siedlce Aerox City
Pojazd:
Oczywiście że daje polerka gaźnika to nie jest dla picu, polerka gaźnika - lepszy przepływ mieszanki i oczywiście wpływa to na osiągi nie dużo ale wpływa.




_________________

Bling&Bling full sport AeRox.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 13:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
A mam jeszcze takie pytanko ? czy polerka głowicy od wewnątrz coś da ? bo jak robiłem remont silnika to przejechałem głowice papierem ściernym takim średnio grubszym i zostały po nim takie rysy wyczuwalne pod palcem :P




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 15:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
W przypadku głowicy polerka niczego nie poprawi, ale na tak gładkiej powierzchni nie będzie osiadał nagar więc to duży plus, także warto taki zabieg przeprowadzić.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 15:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
AjekMK, Można na to patrzeć z "różnych stron".
Podobno gorzej odprowadza ciepło, ale za to lepiej rozchodzą się gazy powstałe przy spalaniu.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 15:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Booyaka pisze:
Podobno gorzej odprowadza ciepło


Jakoś nie potrafię sobie wyobrazić w jaki sposób może to gorzej odprowadzać ciepło?




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 17:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Materiał chropowaty ma większą powierzchnię.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 19:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Zgadza sie ale różnica jest w nie wielkim stopniu w tym przypadku. Śmiało możesz polerować, weź pod uwagę to ze w mocniejszych cylkach oryginalnie jest ona polerowana.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 20:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 18:40
Posty: 283
Pojazd:
A jakim to papierkiem to robicie ? :D

Konkret co gdzie i jak poproszę :D.




_________________

NRG Mc2 96r... LC !

-Hebo NG
- Seria ? :D

Jeśli czujesz sie czasem mały, smutny i bezużyteczny, to pomyśl, że kiedyś byłeś najszybszym i najbardziej farciarskim plemnikiem w grupie!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 20:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
papier wodny od 600 do 2500 i jazda , taki papier kupisz w każdym sklepie lakierniczym :D gaźniczek już wypolerowałem :P




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 21:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2010, 15:45
Posty: 239
Lokalizacja: Siedlce Aerox City
Pojazd:
aragon, 320 do 2500 :roll:




_________________

Bling&Bling full sport AeRox.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 21:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
A po co od 320 /?/ :shock: . Jak powierzchnia gaźnika jest gładka ?? wystarczy od 600 do 2500 . Jeżeli ktoś chce to może od 320 chociaż to nie jest konieczne :P ja zaczynałem od 600 i efekt jest na poprzedniej stronie :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 22:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
jak dasz sam papier 2000-2500 to już ładnie Ci wyjdzie :] ja gaziora też chyba wypoleruje ;d




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 7:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2010, 15:45
Posty: 239
Lokalizacja: Siedlce Aerox City
Pojazd:
aragon,
Obrazek

ja jechałem od 500, ale w gaźnikach firmy "TEC" czy innych podróbkach są wżery takie i dosyć szorstka powierzchnia, imałem ostatnio taki gaźnik i sprzedałem to coś wiem. :)
wsumie można pominąć 320 ale ja zawsze zaczynam od niego.




_________________

Bling&Bling full sport AeRox.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy