Dzisiaj jest 18 lip 2025, 22:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Peugeot XP6
Post: 30 lis 2010, 21:04 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:19
Posty: 30
Lokalizacja: Michalin
Pojazd:
Mam problem, moto nie chce mi chodzić na filtrze powietrza. Odpala, ale jak jadę to na każdym biegu wkręca się do połowy biegu i później tak jak by miał ograniczenie obrotów.Próbowałem już nawet rozwiercać te dziury którymi zasysa powietrze w filtrze i nic :( .Dostaje za mało powietrza nie wiem dlaczego. Jak zdejmę filtr to normalnie chodzi, ale muszę na pycha odpalać bo za dużo powietrza dostaje i na gaźniku też mam ustawione dużo powietrza bo inaczej przerywa tak jak na filtrze. :/ Z Gaźnikiem już kombinowałem, ustawiałem itd. i nic. Pomóżcie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 21:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Dyszę jaką masz? Iglica jak ustawiona?




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 7:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
pozostaje tylko regulacja :P na filtrze musi chodzić




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 10:14 
**

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:22
Posty: 344
Lokalizacja: Lbn
Pojazd:
iglica w dół, regulacja gaznika. Moze byc i filtr zasyfiony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 17:03 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:19
Posty: 30
Lokalizacja: Michalin
Pojazd:
Dysza jest 110, a iglica pośrodku.Już miałem to samo na gaźniku 17.5 Tec racing, wymieniłem gaźnik na dellorto 16 i to samo jest. Czyściłem filtr i to samo było. Raz mi się udało jakoś ustawić, że na filtrze chodził, ale zrobiłem na dole dziurę (w filtrze):P , ale moto samo się wkręcało na obroty i przestawiłem gaźnik i później już za kija nie mogłem zrobić. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 17:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
To kup sobie stożek




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 16:31 
**

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:22
Posty: 344
Lokalizacja: Lbn
Pojazd:
No to opusc idlicę. No i srubką od składu powietrza. Wykrecaj, wkrecaj i patrz kiedy bedzie dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 17:43 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:19
Posty: 30
Lokalizacja: Michalin
Pojazd:
No to nic, będę próbował jeszcze. Bo jeździłem bez filtru, ale za dużo syfu leciało i jeszcze przy stuncie czasami jak za mocno w pionie miałem to całą oponę od benzyny miałem. :| Dzięki za porady, pozdro :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 17:56 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Kaziuu pisze:
Bo jeździłem bez filtru

pozdro 600.
Kaziuu pisze:
Dysza jest 110

Nie uważasz że jest bardzo duża i dostaje zbyt mało powietrza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 18:50 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:19
Posty: 30
Lokalizacja: Michalin
Pojazd:
Kumpel ma serie take samo moto jak ja i ma gaźnik (dellorto 16) taki sam jak ja, i ma dyszę 105. Próbowałem już na mniejszych dyszach i nic różnicy nie było.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 20:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak ci nie chodzi na całej manecie to śrubka i iglica ma mało do rzeczy wtedy. Jedynie dyszą regulujesz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2010, 17:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Tak być moze ta dysza 110 jest za duza wsadź 105 bądź mniejszą.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy