Dzisiaj jest 29 lis 2024, 3:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 paź 2008, 15:46 
*

Rejestracja: 12 mar 2008, 12:18
Posty: 194
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Witam, zamieszczam tu mały teścik mojego autorstwa, wydechu Tecnigas Rs II.
Wydech był testowany w Aprili Sr Lc, z silnikiem minarelli Horizontal.

Tecnigas Rs II, jest następcą tecnigasa Rs 70, jest dużo lepiej wykonany niż jego poprzednik(Silincer, mocowanie). Wydech dostajemy ładnie zapakowany w firmowe pudełko.
Obrazek
Obrazek

W zestawie oprócz wydechu znajdziemy:
:arrow: komplet śrub i podkładek
:arrow: 2 Uszczelki
:arrow: Rolki o gramaturze 4,75 gram
:arrow: przejrzystą instrukcję montażu
:arrow: homologację
Obrazek


Tecnigas Rs II posiada homologację, dlatego jest zablokowany dwoma zwężkami, pierwsza znajduje się przy silincerze, a druga w kolanku wydechu. Blokady trzymają się na jednym spawie, ich usunięcie nie jest zbyt proste.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po usunięciu blokad zająłem się montażem.
Montaż jest dziecinnie prosty, wszystko idealnie pasuje, ta czynność nie powinna zając więcej niż 10 min.
Obrazek
Obrazek
Obrazek Obrazek

Rolek z zestawu nie zakładałem ponieważ mam sportowy wariator, i po prostu by nie pasowały.

Po odpaleniu skutera zostałem mile zaskoczony jego dźwiękiem, tecnigas wydaje z siebie miły dla ucha basowy pomruk.

Po 1 przejażdżce ten wydech znów miło mnie zaskoczył, na poprzednich wydechach(yasuni z, polini fr 1, ixil gp1), na pewnym odcinku drogi uzyskiwałem 56-62km/h
Na tecnigasie uzyskałem 70-72 km/h :shock:
Od zera do 70 idzie bardzo równo, nie miałem warunków, żeby sprawdzić v-max.

Rolki jakie miałem założone podczas testowania wydechu to coś ok. 5 gram, do tego sportowy wariator Hebo Ng i czarna sprężyna Hebo. Cylinder seryjny.

Podsumowanie:
Wydech o ładnym wyglądzie, w przystępnej cenie, bardzo dobrze wykonany, idealny do 50ccm jak i 70ccm klasy sport. W swojej klasie cenowej bezkonkurencyjny, yasuni z, laser x-pro, itp. się nawet do niego nie umywają.

Cena:520zł

Podklejam, bardzo fajny i czytelny test. Napewno się przyda każdemu, kto chce kupić ten wydech. Zapisz go gdzieś sobie, to na nowym forum wkleimy i pomyślimy nad pochwałą.
Honda 96


Ostatnio zmieniony 25 paź 2008, 16:21 przez bassboten, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2008, 15:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2008, 15:55
Posty: 69
Pojazd:
bassboten pisze:
W swojej klasie cenowej bezkonkurencyjny, yasuni z, laser x-pro, itp. się nawet do niego nie umywają.


Yasuni Z owszem nie umywa sie do RS, ale Laser X-pro w serii daje lepsze osiągi niż RS (wg. testów klasa Yasuni R). Miałem do czynienia z RS oraz Laserem i muszę stwierdzić że laser bardziej pasuje do 50 i przy okazji jest kolo stówki tańszy.

BTW.Test bardzo dobry i czytelny :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2008, 15:59 
*

Rejestracja: 12 mar 2008, 12:18
Posty: 194
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Laser również jest słabszy, jeżeli nie był bym tego pewien, to bym o nim nie wspominał.
Testy, często są sponsorowane. RSII, ma też trochę inna konstrukcję od jedynki, która mogła być słabsza od lasera(nie wiem, nie sprawdzałem)
Do seryjnej 50-siątki wydech jak najbardziej się nadaje, super przyśpiecha od 0-70km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2008, 16:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2008, 15:55
Posty: 69
Pojazd:
Nie powiedziałem że RS nie nadaje sie do 50, bo sie nadaje. Miałem oba te wydechy w kymco vitality i w całkowicie seryjnym skuterze lepiej sprawował sie laser (RS także dawał kopa, lecz był ciut słabszy). Natomiast w 70 nie ma co porównywać RS a lasera, bo w 70 dopiero czuć prawdziwą moc RS, laser też daje rade w 70 klasy sport, ale to już nie jest ta "moc" :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2008, 16:39 
*

Rejestracja: 12 mar 2008, 12:18
Posty: 194
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
U mnie tecnigas wypadł lepiej od lasera, może dlatego, że mamy inne silniki?? :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2008, 14:31 
Zbanowany

Rejestracja: 08 paź 2008, 8:02
Posty: 64
Lokalizacja: Sekret
Pojazd:
mam wlasnie mozna powidziec ze taki sam wydeszech tylko ze teecnigas rs co do osiagow to jest prawda tez mnie bardzo zaskoczyl tylko jst jeden problem z utrzymaniem ;/ mam go jakies dobre 3-4 miesiace i sa juz plamki rdzy ;s ;/ w zime ebde go rozkrecal i scieral z rdzy i malowal na czarno lub lakierem bezbrawnym od rdzy do wyskoich temperatur.

aha bassbotn tam dgzie masz sp[awy wydechu to po jakims czasie bede wyciekal taki jakby smar ;/ jakby wiedzial o tym to bym od razu lakierem bezbarwnym przejechal ggo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2008, 16:59 
*

Rejestracja: 12 mar 2008, 12:18
Posty: 194
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
O jaki spaw ci chodzi??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2008, 8:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
S9redSuwałki, Bo o wydech trzeba dbać. Jeśli będziesz go nasączał olejem (tzn nakładał cieniutką warstwe, tyle, żeby był tłusty) to nie powinien rdzewieć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2008, 16:44 
Zbanowany

Rejestracja: 08 paź 2008, 8:02
Posty: 64
Lokalizacja: Sekret
Pojazd:
nie wiedzialem o tym no ale lepiej pomalac lakierem niz bawic sie w nasaczanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2008, 22:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Tylko malowac lakierem bedziesz co chwile...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2008, 7:54 
Zbanowany

Rejestracja: 08 paź 2008, 8:02
Posty: 64
Lokalizacja: Sekret
Pojazd:
nie. pomaluje raz a dobrze lakierem bezbarwnym do 650 stopni C i będzie git wiec o co ci chodzi jest nawet fajny poradnik na tym forum wiec w czym problem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2008, 21:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Ale w końcu ten nowy lakier też zacznie sobie rdzewieć. A olej temu zapobiega.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2008, 13:47 
Zbanowany

Rejestracja: 08 paź 2008, 8:02
Posty: 64
Lokalizacja: Sekret
Pojazd:
ale ten nowy lakier jst od rdzy? ;s pomyslec troche trzeba




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2008, 18:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
S9redSuwałki pisze:
ale ten nowy lakier jst od rdzy? ;s pomyslec troche trzeba


Właśnie kolego myśle jeśli nie zauwazyłes. Wiem, ze nowy lakier zabezpieczy ci od rdzy, ale co z tego, jak troche po deszczu itp. pojeździsz, troszke na dworze postoi i kiedys tam znowu bedziesz malował... Takie trudne... To powiedz mi w takim razie szpecu, dlaczego oryginalne wydechy (nawet te alkierowane) trzeba po jakimś czasie malowac ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2008, 14:31 
Zbanowany

Rejestracja: 08 paź 2008, 8:02
Posty: 64
Lokalizacja: Sekret
Pojazd:
no doba zalorzmy ze masz racje. ale ja ty chcesz to robic? brac olej na pedzel? (jaki olej) i co ile trzeba to robic i jak przeciez wezmiesz tym olejem i zapalisz zaczniesz jezdzic to beiz esmierdziec ;s




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2008, 17:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
S9redSuwałki, Człowieku. Bierzesz pedzel maczasz w oleju np. takim jakim jeździsz, przejeżdżasz pędzlem po tłumiku, rozcierasz to szmatką, zeby cały był natłuszczony. Śmierdzieć nie ma co




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2008, 10:29 
*

Rejestracja: 20 gru 2008, 10:18
Posty: 13
Pojazd:
A mi chyba tak szybko nie zardzewieje bo wziolem wersje chrom :)

To o regulacji to już w innym temacie i innym dziale
Wolu$




_________________

Gilera runner 04 SP

-Malossi Multivar 2000
-Tecnigas RsII CHROM
-Dellorto 17.5mm PHVA


Ostatnio zmieniony 20 gru 2008, 10:42 przez Matikolo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 19:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
No niech mi ktoś odpowie i wtedy kasuj :/ Mam zakładać kolejny temat? Powie mi ktoś, gdzie znajdę ten wydech do Peugeota (vartical)?




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Tutaj
http://www.allegro.pl/item519983263_tlu ... uning.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2009, 11:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
A gdzie był kupowany ten tecnigas?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy