Dzisiaj jest 14 lip 2025, 22:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 gru 2010, 14:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
Mam mały problem, bo dzisiaj poszedłem do garażu jako, że temperatura się podniosła i próbowałem odpalić Keewaya, żeby trochę pochodził. Jednak nic z tego. Rozrusznik normalnie kręci, kopałem też trochę i nic... Ma ktoś pomysł jakiś jak go odpalić??




_________________

Peugeot JetForce R-Cup


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 14:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Może ssanie Ci nie działa ?
Sprawdź świecę.
Ew zassaj bynę do gaźnika, przez podciśnienie, albo strzykawką daj trochę wahy do cylka.
Możesz plakiem psiknąć w filtr powietrza trochę ( przy odpalaniu )




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 15:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
Coś muszę wywinąć, bo ma iść na sprzedaż. Tylko szkoda, że tak zimno w garażu :D




_________________

Peugeot JetForce R-Cup




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 17:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 17:00
Posty: 326
Lokalizacja: z domu
Pojazd:
keewaye tak mają i już u mnie to samo było na 50cc




_________________

Tzr 125
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=252927

Keeway f-act swap od f12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 17:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
U mnie w CPI nie ma problemów z odpalaniem , chociaż to ten sam silnik co Keeway :P tylko że stoi w murowanym garażu i jest cieplej o około 2-3 niż normalnie na dworze :P po nieodpalaniu o okłoło tygodnia za pierwszym razem odpalił dzisiaj :D . Zobacz świece jak jest zalana a nie chce odpalić to ją wyczyść poczekaj aż benzyna w cylku wyparuje wkręć świece i kompni kilka razy mocno , powinien załapać , może nie ma iskry ?




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 18:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 9:52
Posty: 291
Pojazd:
Miałem taki problem, że nawet po 2 dniach ciężko było zapalić, jednak po zmianie świecy po 2 tygodniach za raz odpalił. Dlatego to nie jest w każdym wypadku problem keeway'owskiego silnika. Zmień świecę, to powinieneś odczuć różnicę.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 19:09 
Zbanowany

Rejestracja: 17 sie 2010, 21:59
Posty: 323
Lokalizacja: brać kase?
Pojazd:
nie kopaj bez przerwy, że łup...........łup...............łup.................łup.............. kopką tylko łupłupłupłupłupłup i powinien zapalic u mnie tak pali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 22:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Radzimierz pisze:
Zmień świecę, to powinieneś odczuć różnicę.


Ale po co skoro może jest dobra?! :shock: Może od razu cylinder niech wymieni bo zatarty...ehh.

Długo go nie odpalałeś? Zobacz świecę ew wyczyść jak zabrudzona, zobacz czy jest iskra. Kopnij z pięć razy na wyłączonym zapłonie, a następnie spróbuj na włączonym. Jeśli kopałeś już kilkadziesiąt razy a on nie odpalił, to na bank zalałeś świecę i dlatego koniecznie ją sprawdź! Odpalaj z kopki (większa iskra). To tyle, sprawdź a następnie podziel się z nami spostrzeżeniami ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 22:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
wykręć świece i zobacz czy nie ma przebicia , czy w ogóle jest iskra :) djlucek11, świeca wydatek 10zł :P lepiej wymienić i mieć nową :?: :?:




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 9:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
aragon - masz rację wszystkie te seryjne świece w skuterkach to buble ( ja przy nowych przy pierwszym przeglądzie i wymianie olejów 300km - wymieniałem świece na NGK :D )


Wymień świecę (wlej trochę wachy do cylka) i próbuj odpalać :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 11:20 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
DJPIECZYWO, w keewayach seryjnie są świece NGK.

Ale jaki jest sens wymiany co tydzień świecy, jak można ją tylko wyczyścić dobrze i będzie jak nowa, chyba że ma przebiegu kilkadziesiąt tys. km.

Jak jest iskra podlej benzynę pod świecę (do cylka) ok. 5ml (za dużo też nie może być) i na 100% odpali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 11:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
aragon pisze:
djlucek11, świeca wydatek 10zł :P


Jeśli Ciebie lansuje wydawanie co chwila 10zł na nową świecę to spoko. Nie rozumiem, po co ją wymieniać jeśli jest dobra, i widać że nadal nadaje się spokojnie do użytku. Osobiście wolałbym za te 10 zł zatankować niż kupić nową świecę NGK (I tak NGK jest w keewayach) po
aragon pisze:
lepiej wymienić i mieć nową :?


W przypadku gdy troszkę(minimalnie) zetrze Ci się pasek też go wymienisz na nowy, mimo że stary jest jeszcze dobry tylko po to żeby mieć nowy??


Ostatnio zmieniony 05 gru 2010, 11:45 przez djlucek11, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 12:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
djlucek11, źle mnie zrozumiałeś ? Chodziło mi o to że gdy świeca ma przebicia czy słabą iskrę to lepiej kupić nową :P




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 14:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
Świeca była wymieniana na NGK jakieś 1000 km temu, więc to nie ma sensu bo jest zdrowa... muszę ją wykręcić jak będe miał chwilę czasu i już... Stał chyba z ponad miesiąc bo nie miałem czasu jeździć, ani nawet odpalać, więc pewnie tu jest przyczyna. Był też u mechanika kiedyś tam na regulacji gaziora i wyregulowane jest tak sobie, sam bym musiał się za to wziać. :)




_________________

Peugeot JetForce R-Cup




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 10:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 20:47
Posty: 396
Pojazd:
TheDyszka, Powiem Ci tak, jak skuter jest elegancko wyregulowany wszystko jest przeczyszczone itd, wtedy pali od pierwszego kopa. Teraz jest zima, więc masz okazję zabrać się za czyszczenie gaźnika, świecy, możliwe ze tez baku i dobrej regulacji. Powinno pomóc na 100% Pozdro. :)




_________________

Polerowanie Aluminium na efekt lustra!!

http://www.bikepics.com/members/marcepani/polerki/\

Lakierowanie Proszkowe / Piaskowanie !!

http://bikepics.info/members/marcepani/p3/

GG:10493683




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 19:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
A ja wam mówie że jest przytkany z lekka. Zablokuj dopływ powietrza jak palisz. Może go odetka. U mnie tak czasem jest.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 21:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
A ssanie działa?
Świeca czasami jest nowa i ma jakąś wade fabryczną..Nie raz mi się już tak zdarzyło..;/
Najpierw sprawdź tą świece następnie przeczyść gaźnik:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 22:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
Jak znajdę czas i trochę się zrobi cieplej (perspektywa grzebania w temp. -3 w garazu mnie odrzuca :D) to cos ogarne :) Dzięki za podpowiedzi :)




_________________

Peugeot JetForce R-Cup




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 16:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
Sorry za PPP, ale chcę poinformować, że udało mi się odpalić, ale zaciekawiło mnie co innego :D Skuter chodził, aż do wyłączenia się ssania :D Później jak dodaję gazu to jest takie buuu... i zdycha :D Skuter był na regulacji gaziora u szanownego mechanika w moim mieście i chyba to jest przyczyną :) Chociaż nie jestem pewien...

Jak takie coś się dzieje to ma za dużo powietrza, czy za dużo wachy??




_________________

Peugeot JetForce R-Cup




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 16:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Gdy jest na ssaniu to dostaje odpowiednią mieszankę :D a gdy ssanie się wyłącza to dostaje za dużo powietrza za mało benzyny :P włóż większą dysze i wyreguluj gazior :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy