Dzisiaj jest 09 sie 2025, 18:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 gru 2010, 22:42 
Zbanowany

Rejestracja: 27 paź 2010, 18:51
Posty: 82
Pojazd:
Który z tych cylindrów jest lepszy i mocniejszy prosze o odp i wyjasnienia. ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 0:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2010, 21:03
Posty: 188
Lokalizacja: Biker boyz lubin
Pojazd:
ale możesz wyjaśnić dokładnie czy to 4t czy też 2t .Skąd mamy wiedzieć jeśli podstawowych informacji nie napisałeś .Jaki masz setup ? .Jeśli mowa o 4t .To ja bym wolał zainwestować w airsala 85cm Kit do tego głowicę przystosowaną do niego i wałek rozrządu sport. Naraku też nie jest zły .Ceny wahają się od 350zł 72cm do 700zł juz nie pamiętam dokładnie .Dobre są też cylindry NO name ale wiadomo ,na co w trafisz .




_________________

Romet 777 SPORT
+cylinder- 72cm \ROLKI MALLOSI 5.2
+sprężynki- sprzęgła HEBO 1500+
+wał WM
+wałek - rozrządu
+sprężyna dociskowa +7 MALOSSI
+świeca irydowa
+opona AVINA
+Pasek ATHENA
+Polerka gaźnika +dysza 85
+pierścienie Wm
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=657071#657071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 6:46 
Zbanowany

Rejestracja: 27 paź 2010, 18:51
Posty: 82
Pojazd:
Mam wario multivar + centralka multivar, sprzegło top racing + sprezynki top racing,stożek,dysza 85 wydech leovince . sorki chdzi o skuter 4t chińczyk. który z tych cylindrów poprostu jest lepszy wydajniejszy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 7:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:34
Posty: 425
Lokalizacja: Sarbinowo
Pojazd:
jak dla mnie to naraku




_________________

~ Sprężyna Centralna: Naraku +2000rpm V.2
~ Sprężynki Sprzęgła: Hebo Czerwone
~ Pas napędowy: Wilmat Belt Kewlar

Sprzedam Wariator Naraku HS V.2 + Rolki 5.3g.
Przebieg to niecale 100km! 120zł za calość! Pisac na PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 18:32 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Airsal daje większy przyrost mocy, tańszy, lepsza jakość wykonania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 20:36 
Zbanowany

Rejestracja: 27 paź 2010, 18:51
Posty: 82
Pojazd:
rozumiem moze ktoś jeszcze się wypowie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 23:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2008, 16:00
Posty: 81
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Naraku do 4t lepszy :)




_________________

;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 6:58 
Zbanowany

Rejestracja: 27 paź 2010, 18:51
Posty: 82
Pojazd:
kurcze nie mam pojecia który wzionsc :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 8:06 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Sebo_Krycha, hahah miałes stycznosc z obydwoma cylkami bo ja miałem i musze powiedziec ze airsalek jest w 100% lepszy jest duzo plusów podam tylko dwa
Powłoka nicasilowa
i duza moc za niską cene bierz airsala




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 14:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2010, 15:03
Posty: 72
Lokalizacja: Lędziny
Pojazd:
Też bym polecał airsala. Przedmówcy wymienili kilka zalet. A z tego ci się orientuje to naraku jest dużo droższy od naraku. Smuggler ma takie cylindry. Żałuję że go nie posłuchałem i nie kupiłem airsala.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 14:48 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Mam Airsal i bardzo polecam,czuć dużą moc,i w ogóle cylinder mało awaryjny.Ale oczywiście obowiązkowo wieksza dysza od razu bo inaczej bedzie sie grzać jak piekarnik.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 15:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Ja bym wziol airsal.




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 20:52 
Zbanowany

Rejestracja: 27 paź 2010, 18:51
Posty: 82
Pojazd:
ok dzieki biore airsala :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 9:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2010, 11:34
Posty: 456
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
I to jest dobry wybór też go mam :)




_________________

" Z Motorem jak z Kobietą: pokochaj, zrozum a później rozbieraj " :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 22:28 
*

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:39
Posty: 79
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
http://allegro.pl/cylinder-zestaw-tec-s ... 28436.html a co o tmy powiecie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 22:33 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Ten tłok wygląda jak no name :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 22:49 
*

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:39
Posty: 79
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
niby to cos lepszego jest mial ktos z was to>?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 0:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2010, 21:03
Posty: 188
Lokalizacja: Biker boyz lubin
Pojazd:
John8walker, dobrze mówisz ,ten coś mi wydaje się podejrzanie .




_________________

Romet 777 SPORT
+cylinder- 72cm \ROLKI MALLOSI 5.2
+sprężynki- sprzęgła HEBO 1500+
+wał WM
+wałek - rozrządu
+sprężyna dociskowa +7 MALOSSI
+świeca irydowa
+opona AVINA
+Pasek ATHENA
+Polerka gaźnika +dysza 85
+pierścienie Wm
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=657071#657071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 11:00 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Zauważcie że na cylkach tec nie widnieje logo producenta tak że uważajcie na allegro. Miałem kiedyś moduł zapłonowy tec'a i silnik na nim równiej pracował od seryjnego możliwe że cylindry też są lepsze od no name.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 11:47 
Zbanowany

Rejestracja: 27 paź 2010, 18:51
Posty: 82
Pojazd:
omg to nie jest tec ziomki to jest jaki tec sport a tec jest performance i po 2 80 ccm nie ma tłoku 47 mm to jest no name




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy