Dzisiaj jest 13 paź 2024, 3:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 gru 2010, 20:42 
*

Rejestracja: 20 gru 2009, 13:46
Posty: 62
Lokalizacja: jasło
Pojazd:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 58b88d19de

ma ktos ten cylek warto to brac???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 21:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
nie ktorzy go nawet nie zdążyli dotrzec... ale zalezy z jakiej partii.
lepiej zrobic szlif.


Zdanie zaczynamy z dużej litery, staraj się używać polskich znaków.
Booyaka


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez sfera80, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 22:26 
*

Rejestracja: 20 gru 2009, 13:46
Posty: 62
Lokalizacja: jasło
Pojazd:
jeszcze jakies opinie????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 22:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
kasa1149 pisze:
nie ktorzy go nawet nie zdążyli dotrzec... ale zalezy z jakiej partii.

Zdradź, którzy. Kolejny myślący stereotypami. Zakładałem go w minarelli AC i wykonany jest na pewno gorzej niż seria. Na razie nakulał 2tyś i jest w porządku.

Jednak lepsza opcja to szlif+vertex.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 13:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Wszyscy uprzedzenia do TEC :P a niekoniecznie musi gorzej chodzić :) . Żywotność może mieć minimalnie gorszą ale zmontowany jest na systemie tym co oryginalny cylinder do P/G.

Szlif i tak i nie.

Tak : Wiesz co masz i że to POWINNO jeździć

Nie: Bardzo często cylindry po szlifie są słabe i nie chcą się wkręcać tak jak nówka :wink:

Głębokie masz rysy? Może wystarczy dokupić tylko tłok :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 15:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Niechaj więc go kupi i niech sie przekona co on wart.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 17:00 
*

Rejestracja: 20 gru 2009, 13:46
Posty: 62
Lokalizacja: jasło
Pojazd:
mam jedną głęboką ryse i sporo małych i własnie nie wiem czy robic szlif bo nie mam pewnosci czy cylinder nie jest przegrzany sam nie wiem co robic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 17:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
zrób szlifa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 17:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cytuj:
Głębokie masz rysy? Może wystarczy dokupić tylko tłok :)

W żeliwnych cylindrach to tylko wyrzucenie pieniędzy w błoto. Dobry tłok kosztuje trzy razy tyle co szlif. Czasem cylindry psują się przez zużycie innych podzespołów, a nie przez to, że są tańsze.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 17:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Booyaka czemu wyrzucenie pieniędzy w błoto skoro przy szlifie i tak kupujesz nowy tłok :roll: . Nie dość że za szlif płacisz to do tego dobierasz tłok także nie wiem czy znowu moja wypowiedź jest zła.

No ale każdy robi jak woli ja podałem tylko swoją koncepcję i pomysł :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 19:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
ja mam cylinder tec tylko HQ i powiem cylek narazie ok dobrze sie sprawuje ne mówcie bo da się dotrzeć . Ja nie mam zastrzeżeń a moc porównywalna do seri




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 19:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
tec hq jest dużo lepiej wykonany od wersji eko. Nie mówie że odrazu do śmieci bo niektórzy śmigają ale jak bym go napewno nie kupił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 20:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
sfera80 dobrze już każdy wie że byś go nie kupił i może skończ pisać o tym samym :roll:

Cylindry chińskie poszły bardzo do przodu i są generalnie coraz lepiej wykonane ale tłoki pozostawiają wiele do życzenia. Wiem bo mam dużo styczności z cylindrami żeby nikt nie mówił ,ze swoje wypowiedzi piszę bo trzymania go w ręku... :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 20:59 
*

Rejestracja: 20 gru 2009, 13:46
Posty: 62
Lokalizacja: jasło
Pojazd:
tec eko to hinaA???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 21:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Tak :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 21:33 
*

Rejestracja: 20 gru 2009, 13:46
Posty: 62
Lokalizacja: jasło
Pojazd:
osz kurde nawet nie wiedziałem :O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 21:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Tzn jeżeli chodzi o jakość wykonania to nawet nie jest aż taki zły. Nie jest to bez markowy produkt a Tec PARTS.

Zawsze to coś lepiej :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 21:45 
*

Rejestracja: 20 gru 2009, 13:46
Posty: 62
Lokalizacja: jasło
Pojazd:
pewnie bede jednak szlif robił


Ostatnio zmieniony 08 gru 2010, 21:46 przez kasa1149, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 22:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Runner1993, Tec na 99% nie jest chińską marką.
Sam tłok nic nie daje bo pozostaje nam za duży dystans między nim a tuleją. Cała praca dwusuwa opiera się na różnicy ciśnień a takie coś je pogorszy.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 9:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Booyaka, może nie jest chińską marka ale go mogą klepać w chinach. kasa1149, zrób szlif do tego tłok nadwymiarowy.


Powiedzmy sobie szczerze, czego teraz nie robią w chinach...
Booyaka


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez sfera80, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy