Dzisiaj jest 01 mar 2025, 8:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 gru 2010, 21:15 
*

Rejestracja: 09 lis 2009, 15:15
Posty: 56
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
witam wszystkich mam problem, posiadam derbi senda 50 z 2004 . gdy postawilem ją z jkakieś miesiąc temu do piwnicy na zime wszystko bylo w idealnym stanie , gdy dzis poszlem ją odpalic. psikus nie odpala kopie kopie z ssaniem i bez , dobra wymienilem swiece , kopie i łapie łapie i odpala chodzi nie równo z 3 sekundy i gasnie i tak caly czas , patrze naa wydech a tam olej normalnie kapie czarny, ;/ odręcilem wydech do czyszczenia bo poprostu wszystro pływało. bez wydechu odpaliła szybciej ale tez gaśnie niemam pojęcia co sie stalo , wszystko bylo dobrze ;/ macie pomysł co sie stało? pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 21:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Ten "olej" w wydechu to zapewne nieprzepalona mieszanka. Zalałeś ją i teraz na pewno nie odpali.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 21:27 
*

Rejestracja: 09 lis 2009, 15:15
Posty: 56
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
hmmm .. i co teraz ? wydech wyczyszczony i czekam na nową wate. mysle ze rozbiore cylinder i zobacze co tam słychac:) achaa i dodam ze z tydzien temu tez próbowałem odpalic , byłem nastawiony ze od kopa odpali koplem z 10 razy i zrezygnowałem , i dzis mialem wiecej czasu i sprawdzilem to i lipa;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 21:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Masz to pomieszczenie ogrzewane? Jak nie to masz odpowiedź. Stawiam na to, że gaźnik nie jest wyregulowany na "glanc" i jak było ciepło to palił ładnie a jak przyszedł mróz i postał trochę to ma problem. Przy odpalaniu nie kręć manetką, jedynie możesz przed kopaniem otworzyć przepustnicę z 2 razy na sekundę.

Sprawdź jednak podstawowe rzeczy takie jak iskra, filtr powietrza, kompresja, kranik i całą drogę paliwa do cylindra. Zawsze możesz dać trochę samej benzyny na świecę i wtedy kopnąć. Jeśli nie odpali Ci za załóżmy 20 kopem to dalej nie ma co, bo maszyna już zalana (jeśli benzyna prawidłowo dociera do cylindra), wtedy dwójeczka, sprzęgło i ganiać z motorem.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 21:39 
*

Rejestracja: 09 lis 2009, 15:15
Posty: 56
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
w pomieszczeniu cieplo alee bardzo wilgotno .:/ odpalic odpala juz tylko tak jak mówię chodzi nie równo chwile i gasnie:/ zabiore sie za gaznik ale niemam pojecia co to jest , probowalem "samostartem" popsikac to nic nie zmienilo , porzbieram i robacze co sie stalo ale naprawde to dziwne , moze przez wilgoć ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 21:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2010, 13:12
Posty: 116
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Mam podobną sytuacje, w mojej sendzie. Przed chwilą wróciłem z garazu po krótkiej przejażdzce jak lekko potrząsłem derbiaszkiem to tez miałem cały tłumik mokry takim czyms czarnym, wiec mówicie ze poprostu ma bogata mieszanke i nie przepala wszystkiego? A co do tego ze gaśni po 3 sek to tez mam podobnie , tylko ze mi normalnie odpala za 2 kopen na ssaniu bez gazu , pochodzi chwile i gasnie i potem jak go zapale znowu to po paru sek gasnie jak nie dodam lekko gazu, w moim przypadku napewno gaźnik jest do czyszczenia i regulacji.




_________________

SPRZEDAM KYMCO AGILITY 50/85




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 22:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
To "czarne coś" jak już mówiłem to mieszanka z całym syfem z tłumika. Nie oznacza to w tym wypadku zbyt bogatej mieszanki, po tak "obfitym" kopaniu kopką to normalne.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.


Ostatnio zmieniony 08 gru 2010, 22:03 przez Sadi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 22:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2010, 13:12
Posty: 116
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
No a jak u mnie nie było obfitego kopanie to co moze byc tego przyczyną?




_________________

SPRZEDAM KYMCO AGILITY 50/85




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 22:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Conieco pisze:
A co do tego ze gaśni po 3 sek to tez mam podobnie , tylko ze mi normalnie odpala za 2 kopen na ssaniu bez gazu


To zdecyduj się. Gaśnie czy odpala normalnie?




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 22:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2010, 13:12
Posty: 116
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
No jak postoi troche, przychodze i normalnie za 2 kopem odpala , pochodzi z jakąs minute i zgasnie i potem jak zapale ponownie to jak lekko nie dodam gazu to zgasnie. po paru sek.




_________________

SPRZEDAM KYMCO AGILITY 50/85




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 22:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
No to skoro musisz dodać gazu to to zasyfienie gaźnika albo/i filtra powietrza albo regulacja. Gaśnie po minucie bo jest zimno, motor się jeszcze nie rozgrzał wystarczająco a ssanie się już wyłącza.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Sadi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 22:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2010, 13:12
Posty: 116
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
No tak własnie myślałem ze gaźnik do 'remontu' xd dzięki Sadi,




_________________

SPRZEDAM KYMCO AGILITY 50/85


Ostatnio zmieniony 08 gru 2010, 22:56 przez Conieco, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 23:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Olej na tłumiku w 2t to jest normalne a jak go jest dużo to znaczy że mulisz albo za dużo oleju lejesz. Na rozgrzanym silniku co jakiś czas odkręcaj manete do końca na luzie tak na przynajmniej 2 sekundy żeby się wkręcił ostro to się odmuli. Co do kopania bez końca to jak masz kranik podciśnieniowy to może tak być że nie dostaje paliwa albo po prostu go zalałeś i przy odpalaniu jak nie złapie już kilka razy to musisz troszkę gazu dodawać. Ogólnie to najlepiej weź go na pych.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 18:08 
*

Rejestracja: 09 lis 2009, 15:15
Posty: 56
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
i takk wyciagłem ją wczoraj z piwnicy i dzis bez tłumika odpaliła od 1 kopa . Tłumik czeka na nev wate:P , przepaliłem ją po ulicy a aktuanie jest rozebrana na częsci pierwsze. i remoncik , z co do "mulenia" to nie bardzo bo ja lubie wobroty i przy normalnej jezdzie kręce ponad 10 tys :) heeh i gazuje nią , hmm teraz pytanie troszke inne potrebuje jakis cylek najlepiej 70 mozebyc chinski byle tanio bo teraz spłukany jestem bo kupilem 4 maszyne heh:) moge prosic o jakis link ? a wał moim zdaniem wytrzyma bo moto ma zrobione 8 tys od 2004 , dzieki i pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy