Dzisiaj jest 05 sie 2025, 20:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 gru 2010, 18:59 
*

Rejestracja: 07 lis 2010, 21:09
Posty: 101
Pojazd:
Witam

Posiadam Wariator Top Performances i przeciwtalerz Polini.Chce zakupić pasek do mojego skuta bo mi strzelił,podejrzewam ze mi sie naciągnął przy przegrzaniu sie silnika bo spadł v-max.Tutaj kieruje do was pytanie? Jaki Pasek kupić Kevlar czy wzmacniany?
Myślę nad Dayco kevlar lub Dayco wzmacniany. Piszcie co myślicie o tym niechce szybko wariatora zjechać.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 19:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Polini Race/Malossi X-Special/Stage Pro Sport - tyle ode mnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 19:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Dayco wzmacniany :P mam ponad 5tys przejechane i paseczek jak nowy :) wystarczy do Twojego setupu :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek


Ostatnio zmieniony 10 gru 2010, 19:12 przez aragon, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 19:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Tez polecam wzmacniany.Mam dayco i zrobilem na nim juz okolo 3 tys i jest ok.Do twojego skuta w zupelnosci wystarczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 19:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Ja też polecam wzmacniany. Kevlar może zjechać Ci bieżnię wariatora...




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 19:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
vitek94, tak jak mówi kolega u góry kevlar szybciej zużywa podzespoły napędzające.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 19:59 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
To do czego jest ten kewlarowy pasek? Bo zawsze jak słysze to "bierz wzmacniany", "nie bierz kevlarowego!" - do czegoś on musi służyć?




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Kevlarowy zakłada się przy wysilonych jednostkach napędowych, przy tuningu klasy Racing/Evo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:03 
*

Rejestracja: 07 lis 2010, 21:09
Posty: 101
Pojazd:
ok to juz wiem co wziasc a teraz Firma Dayco moze byc>?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
Tak może być polecam sam mam ten pasek i sprawuje się idealnie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Giant16, spokojnie możesz dać DAYCO. Również możesz dać Malossi X-Special




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Ostatnio zmieniony 10 gru 2010, 20:08 przez vitek94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:09 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
to kevlar jest bardziej wytrzymały, czy jak? Bo teraz to nie rozumiem, przy słabszych skutach kevlar szkodzi, a przy mocniejszych pomaga?




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:19 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
Kevlar jest po prostu mocniejszy ale za to robi rysy na wariu itp wiec dla tego nie warto wkładać go pod serie. Kevlar nadaje się do racing/evo(oczywiście można go wsadzić pod serie).. bo te silniki są wysilone, mają wyższe obroty, inny start więc w takim silniku zwykły/wzmocniony pasek długo by nie wytrzymał




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:23 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
aha, teraz już rozumiem :) dzięki bardzo :)




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 21:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
do setupu takiego zwykłego sporta wystarczy dayco wzmacniany, sam miałem go przez 4tyś i wszystko w porządku (tyle że u mnie był w cylu seri, napęd i wydech sport). Polecam go ogólnie do sporta, bo do racinga nie bardzo, przy prędkości około 100km/h dosłownie pył i sznurki zostają z niego. Wtedy stosuje się kevlar. Twardy i wytrzymały. Trochę szybciej zużywa się wario przy nim.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy