Dzisiaj jest 18 lip 2025, 5:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 gru 2010, 1:21 
*

Rejestracja: 17 gru 2009, 14:06
Posty: 152
Pojazd: S1000rr , Pitbike 140RC-Z
Witam własnie rozebrałem silnik na częsci pierwsze i mam zamiar kupic papier uszczelkowy tylko nie wiem jaka grubosci powiecie jaka bedzie dobra ???




_________________

Tłumik Yasuni R
Naklejki
Rolki 6.5 g
Nowy lakier
Głośniki
Spręzynki Czerwone


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 gru 2010, 2:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
aduki1234 pisze:
Witam własnie rozebrałem silnik na częsci pierwsze i mam zamiar kupic papier uszczelkowy tylko nie wiem jaka grubosci powiecie jaka bedzie dobra ???


Gdzie ta uszczelka ma isc? Po miedzy kartery bo skoro mówisz ze silnik rozebrales na czesci pierwsze to chyba tak... a wiec wedlug mnie duzo łatwiej i pewniej bedzie jesli zamiast tej uszczelki dasz silikon...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 13:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
woli10 pisze:
pewniej bedzie jesli zamiast tej uszczelki dasz silikon...


Jaka jest większa pewność w takim rozwiązaniu?




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 13:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ja bym dał jednak na uszczelka + silikon

mimo wszystko

albo na taką masę specjalną właśnie do składania silników silikonopodobną tylko cholerka zapomniałem nazwy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 14:23 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Cytuj:
ja bym dał jednak na uszczelka + silikon


Po co dawać silikon i uszczelke? nic nie polepszy a może pogorszyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 18:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Mi mechanik mówił że do uszczelniania tylko i wyłącznie sylikon wysokotemperaturowy (~330 stopni Celcjusza). A marka jest bez różnicy np. ja zaopatrzyłem się w sylikon na stacji benzynowej BP i jest jak najbardziej OK :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 21:40 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
ale nie kupujcie takiego czerwonego silikonu bardzo sie kruszy i pozostaje potem w silniku lepiej dołozyc i kupic DIRKO składam juz wiele na nim silników nawet w samochodach i nic sie nie kruszy a trzyma jak trzeba




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 22:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
ja polecam szczeliwo własnie do silników odporny do 600 stopni
w takiej niebieskiej tubce




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2010, 7:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dobry jest również hermetyk.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2010, 11:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
hermetyk jest juz przestarzały. lepszy jest silikon




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2010, 11:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Furian50 pisze:
hermetyk jest juz przestarzały. lepszy jest silikon


Na jakiej podstawie tak uważasz? To co wycieknie to się wykruszy lecz trzyma szczelnie. Ja robię i tym i tym w zależności co pierwsze znajdę w garażu i zawsze trzyma dobrze. Hermetyk jest mocniejszy, kleisty, sylikon łatwiej puszcza.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2010, 16:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
w pracy mi tak majster mówił. silikon to "młodszy brat" hermetyku




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2010, 18:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
hermetyk tez jest bardzo dobry tylko potem jak chce sie to rozebrac to jest masakra nie idze rozkleić tego




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy