Dzisiaj jest 10 mar 2025, 19:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2010, 12:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
hardlook, na co składałeś kartery silikon czy masa uszczelniająca




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 17:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Panowie, jaki może być powód tego, że piaggio pali, ale po wkręceniu się na obroty gaśnie?
I czemu jak mam ustawioną dawkę oleju zgodnie z cechami na pompce i karterze, to kopci mi jak smok?
Dodam jeszcze, że z podniesioną dupą, nie chciał mi się wkręcić powyżej 9tys, a jak do nich doszedł to przygasał.


Ostatnio zmieniony 18 gru 2010, 17:48 przez hardlook, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 19:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
hardlook, a jaki olej lejesz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Półsyntetyk ze statoila. Leję go od zawsze, ale stało się tak po remoncie silnika, więc wątpię, żeby to była wina oleju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 21:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Kopci al ena siwo czy biało? Może uszczelka poszła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 22:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Siwo, czy na biało? Hmm ciężko powiedzieć, bo jakoś tak na szaro ; p
Ale z przewagą bieli. Uszczelki były wspomagane silikonem wysokotemperaturowym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 9:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
no to jeżeli z przewagą białego to napewno będzie ubywał płyn chłodniczy. A olej kup sobie castrola lub mobila




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 20:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
No więc uszczelka jest cała, a biel dymu rzeczywiście musi się brać z palenia płynu. Ciecz jakoś przedostaje się do cylindra, nie mam jednak pojęcia jak. No, może źle założony uszczelniacz, mi się nasuwa. Może macie jakiś pomysł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 21:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
hardlook, uszczelki nowe? być może tylko wyglądają dobrze a puszczają pod ciśnieniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 22:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Uszczelki właśnie stare. Ale dopingowane silikonem. A ta uszczelka to jedyna droga dla cieczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 22:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
moje też wyglądały dobrze a ciśnienie się robiło w układzie. spróbuj z nowymi uszczelkami a jak to nie pomoże to coś musiałeś źle złożyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 23:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Wezmę od kumpla manometr i zobaczę jak z komprechą. Jeżeli będzie git, to wykluczę złe złożenie i będę miał pewność, że to wina uszczelki. A jeśli nie uszczelka to się będę po sprawdzeniu martwił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 13:12 
*

Rejestracja: 17 lip 2010, 10:18
Posty: 43
Pojazd:
A sprawdzałeś czy to napewno płyn chłodniczy ??...Może po prostu simering gumowy startera przepuszcza wodę ??.Jak jeździsz np. po śniegu/wodzie to zgromadzony tam śnieg sie roztopi i woda przedostaje się do przekładni... Ale tylko tak filozofuje :D.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 14:26 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 11:37
Posty: 68
Lokalizacja: Stalowa wola
Pojazd:
sa takie srodki do chlodnicy sie wsypuje i bedzie kolega tak mial w tym samym miejscu kapalo mu i teraz nic :




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/97398




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 15:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
pioneer1, szkoda układu tym zapychać po czymś takim chłodnica jest prawie do wywalenia bo ciężko jest to wypłukać




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 22:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Panowie, prześledźcie temat. Tamten wyciek został zlikwidowany (uszczelniacz pompy wody był wyrobiony). Teraz problemem jest przedostawanie się cieczy do cylindra, kopcenie na biało i problem z obrotami, o którym wyżej wspomniałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 1:03 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 11:37
Posty: 68
Lokalizacja: Stalowa wola
Pojazd:
wiesz co sposc plyn hlodniczy i zobaczysz ja tak mialem co u ciebie :) i tak sobie sprawdzilem i bylo juz wszytko ok zalalem plyn juz nie i uszczelka cos sie stalo chociaz była nowa




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/97398




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 10:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Póki co, nie mogę tego sprawdzić, bo wczoraj sobie wolne zrobili w sklepie z częściami ; /
No, ale czego się spodziewać po starych, wielotysięcznych uszczelkach. Tak czy siak, dzisiaj mogę się zabrać za coś innego przy piaggio. No i cieszyć się paczką z mielocha, którą dostanę wieczorem :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 10:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Nie oszczedzaj na uszczelkach. Wielki wydatek to nie jest a zaoszczędzi sporo roboty, no i nerwów.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 7:32 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
hardlook, podłącze się do tematu.
A co zrobić jak płyn chlodniczy ucieka pod korkiem :?: Kropelki sie pojawiają jak silnik się rozgrzeje i chwile pojeżdże. Im częsćiej i więcej cisne tym więcej płynu wycieka ;/




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy


Ostatnio zmieniony 25 gru 2010, 7:32 przez Power666, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy