Dzisiaj jest 18 sty 2025, 10:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 gru 2010, 19:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:54
Posty: 252
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Passerati B4, Jet Force
Witam zwracam się do was bo mam nadzieję że mi pomożecie.. Otóż mam problem z Peugeotem Jet Force TSDI 50 z 2005r. Chodzi o to, że po odpaleniu skuter ma wydarcie jak nie wiem co.... ale jak silnik rozgrzeje się do około 50 stopni no to łapie takiego muła że chce się płakać. :cry: i nie mam pojęcia czego to może być efektem... Dodam że skuterek jest po naprawie gdyż tata zalał go tak felernym paliwem, że pozżerało wężyki paliwowe oddałem go do mechanik i niby przeczyścił wtrysk pompę paliwa (podejrzewał że to może ona daje zamało paliwa ale zamówiłem na allegro używaną niby 100% działająca jak się później okazało puszczała paliwo na to przełożyłem na moja z powrotem ). I teraz nasuwa mi się pytanie wymieniać cylinder z tłokiem czy wtrysk.... Wstawił bym filmik ale niestety aku mi siadło po 5 miesiącach używania i oddałem bo było na gwarancji i czekam aż zrobią jak wróci do mnie to zrobię filmik i wstawię w celu przybliżenia wam sprawy... :D


Ostatnio zmieniony 25 sty 2011, 21:16 przez p.jetforce tsdi, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 20:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 13:52
Posty: 301
Lokalizacja: Czerwonka/Podlasie
Pojazd: Suzuki AP SWAP P/G 70
p.jetforce tsdi, Nie lepiej przerobić na gaźnik ?




_________________

Obrazek

My Peugeot Speedfight 2
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=94539




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 20:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:54
Posty: 252
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Passerati B4, Jet Force
Nie to ja już wolę go zrobić dostanę ok 4.5tyś za niego i kupić na gaźniku... :D wyjdę na tym lepiej....

Edit:
A poza tym z nim nic sie nie działo do puki mój tatuś nie zatankował tego felernego paliwa :D
ba tak to on chodzi jak pszczółeczka i nic w nim nie robiłem bo teraz jak nawet nim jeżdżę to do 50 i bierze muła i 25km/h jadę... także mogę krajobraz pozwiedzać XD ...


Ostatnio zmieniony 19 gru 2010, 20:12 przez p.jetforce tsdi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 20:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 18:40
Posty: 283
Pojazd:
a powiem wprost, jeździsz nim bo jeździsz czy próbowałeś też go 'przepalić'. Ja bym mu trochę w kitę powciskał, nawet na stópkach - rozumiem paliwo spuściłeś, nalałeś nowe, wlej 98, powymieniaj wszystkie wężyki, filtry..... a tak ogółem to przecież te na wtrysku mają komputer i pokazują Ci rodzaj błędu.... tylko nie wiem czy to takie rzeczy w Peugeotach były... :D




_________________

NRG Mc2 96r... LC !

-Hebo NG
- Seria ? :D

Jeśli czujesz sie czasem mały, smutny i bezużyteczny, to pomyśl, że kiedyś byłeś najszybszym i najbardziej farciarskim plemnikiem w grupie!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 20:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:54
Posty: 252
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Passerati B4, Jet Force
No niby były tylko bym musiał jechać na diagnostykę i się podłączyć żeby błędy sprawdzić...
Wężyki powymieniałem bo tak to nawet nie odpalę jak leci paliwo bo on ma czujnik że jak ma mokro od benzyny to gaśnie aby uniknąć zapalenia się tylko w jetach jest ten problem że na stupce on i tak opera się obydwoma kołami także by mi gume jarał a szkoda mi kasy bo mam nową oponę a tak ogółem to po odpaleniu od razu to dawałem mu ostro gaz do oporu ale i tak po chwili łapie muła i zwalnia do 25 na godz. czasem mu się zachce to z mostu poleci 70 (oczywiście mam odblokowanego)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 20:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 18:40
Posty: 283
Pojazd:
Nie nie nie nie o to chodzi... poczytaj o sprawdzaniu tego mi się szukać nie chce.. w Piaggio itd. masz tak że na 'on' kluczyk później przekręcasz manetkę na max, coś tam robisz później znów i Ci błędy migawkami pokazuje a ilość mignięć to numer błędu.

PS; najpierw rozgrzej silnik później katuj. Ja bym na Twoim miejscu polatał najpierw trochę i zobaczył czy mu się to przepali, podstawa to powymieniać drobnostki jak świeca..




_________________

NRG Mc2 96r... LC !

-Hebo NG
- Seria ? :D

Jeśli czujesz sie czasem mały, smutny i bezużyteczny, to pomyśl, że kiedyś byłeś najszybszym i najbardziej farciarskim plemnikiem w grupie!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 20:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:54
Posty: 252
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Passerati B4, Jet Force
Aha to poszukam i przez wolny czas porobię tak jak piszesz i posprawdzam i wykluczę różne rzeczy , a świeca jest nówka... no i teraz to do piwnicy go sprowadzam bo w garażu nie mam tyle miejsca go rozbiorę i wtedy się okaże czy to może coś być spowodowane jakąś usterką może coś się przestawiło nie wiem nie mam pojęcia mechanik sam już nie wie co z nim jest :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2010, 11:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 18:40
Posty: 283
Pojazd:
Takim wieśniakom to nie masz co dawać skutera na wtrysku, ja bym nawet i dał 100 zł w serwisie czy gdzieś za sprawdzenie czy będzie działał na nowej części i wtedy kupić używkę czy coś....

Poszukaj ten schemat, nie wiem czy to było w peugeotach..




_________________

NRG Mc2 96r... LC !

-Hebo NG
- Seria ? :D

Jeśli czujesz sie czasem mały, smutny i bezużyteczny, to pomyśl, że kiedyś byłeś najszybszym i najbardziej farciarskim plemnikiem w grupie!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2010, 16:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:54
Posty: 252
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Passerati B4, Jet Force
No czy ja wiem on wieśniakiem nie jest bo ja go zawożę do Bydzi obok Hali Łuczniczka jest mechanik motocyklowy i widać że gościu ma trochę pojęcie o tym bo sporo u niego motorków jest co jakijś czas są to inne...




a zapomniałem tam na samym początku postu napisać że jak stanę i jest rozgrzany to nie chce w ogóle ruszyć nawet jak zejdę, obroty idą wszystko idzie ale nie chce jechać... Tak jakby nie miał mocy.. :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 21:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:54
Posty: 252
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Passerati B4, Jet Force
No to w końcu sprawdziłem błędy w moim jecie i coś czuję ze za dobrze nie jest... :D
Błędy to :
8,9,10,3,6,7,11,12,14,18,4,5,15,17,20,21


Znalazłem znaczenia błędów a mógł by mi ktoś to przetłumaczyć na nasz język? ta pierwsza cyfra to oznaczenie błędu

3 dostosowanie wina potencjometru 2
4 track 1 potencjometr dostosowanie wina 3
5 potencjometr track 2 dostosowania wina 3
6 potencjometr track 1 błąd 2.
7 potencjometr track 2 wina 2
8 potencjometr "1"
9 napięcia wina baterii 1
10 pompy wina oleju 1
11 wtryskiwacza winy powietrza 2
12 wtryskiwacza winy benzyna 2
14 pompy winy benzyna 2
15 silnik prędkości 3
17 prędkości obrotowej silnika niespójne winy na start-up 2
18 Czujnik temperatury silnika usterki układu 3
20 wskaźnik błędu temperatury 3
21 kontroli doprowadziły wina 3

jak coś to było tłumaczone w translatorze :D

Z góry dzięki :D
Ale jutro jeszcze sprawdzę po skasowaniu bo dziś już całkiem zapomniałem i jeszcze na spr. muszę się uczyć ;/


Edit 25.01.2011r.
Wziąłem go odpaliłem przejechałem się w celu nałapania błędów po jeździe sprawdzam i nie pokazuje żadnego a to nie możliwe :( Proszę pomóżcie jakie błędy byście do tego aktualnego stanu przypasowali? Dodam że moto nie wkręca się wyżej niż 6tyś. obrotów


Ostatnio zmieniony 25 sty 2011, 21:18 przez p.jetforce tsdi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy