Dzisiaj jest 02 lut 2025, 7:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lis 2008, 19:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Witam. Moje pytanie brzmi: czy jak się zamieni miejscami 2 kabelki od cewki ( w moim przypadku zielony i czarno - żółty ) to czy ona powinna/będzie normalnie chodzić :?: Nie będzie jakiegoś zwarcia/spięcia :?: Proszę o szybką i wiarygodną odpowiedź.




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2008, 20:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Na moje to jest tak; skor masz cewke a do niej 2 kable, to jeden ejst + a drugi - a wiec skoro je zamienisz to moga być jaja (np.ładowanie :P). A tak w ogóle to po co zamieniac ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2008, 20:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2008, 21:54
Posty: 71
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
pewnie składa i nie pamuieta jak było podpiete




_________________

Aprilia Gulliver SR50 wejdź i oceń :)

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Apr ... r_50/94363

Aprilia SR 50 wejdź i ocen :)

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Apr ... g_50/94365




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2008, 20:07 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Zielony to kabel z silnikowej cewki zapłonowej,czarno-żółty masa cewki hV.Nie można ich zamieniać miejscami.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2008, 20:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Hehe, bo ja dzisiaj tak z ciekawości zmieniłem miejscami i chodził tak samo :razz: A więc nie można ich zamieniać miejscami. Bo mam problem tego typu, że po dłuższej jeździe tą samą prędkością, np. cały czas 45 km/h, 55 km/h itd. Po jakimś czasie skuter przerywa, traci iskrę i jak zwolni to gaśnie. Jeżeli jednak pracuje się ciągle manteką ( głównie w terenie miejskim ) o dziwo skuter ani razu nie straci iskry, więc muszę sprawdzić inną cewkę. Ale dzięki za odpowiedzi :razz:




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2008, 20:41 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Nie analizowałem tego dokładnie ale może zachodzić zjawisko,a właściwie mechanizm :przeskok iskry ale w druga stronę.W zasadzie miejsca połączeń są różnie oznaczone i nie wiem w czym to może zaszkodzić :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2008, 20:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
mycen, a czy poleżenie cewki na ciepłym grzejniku przez 3 dni może coś zmienić jeżeli coś jest nie tak z nią czy to tylko marnowanie "miejsca" :?:




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2008, 20:50 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Ale dlaczego ją suszyć,ma przebicia,tzn za słabą iskrę daje na świecę :?: Można ja częściowo sprawdzić bez sqta.W miejsce tych kabelków podłanczać impulsowo zasilacz a w fajke świecę i oprzeć ją na minusie.Ja to robiłem płaską baterią. NO :!: Były takie kiedyś w użyciu :mrgreen:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2008, 15:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
O to chodzi, że raz jest iskra, a raz nie ma. Jak jest zimny to bardzo trudno ją odpalić. Jak jest ciepła to ten problem znika. Już sam nie wiem co mam zrobić :???:




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy