Dzisiaj jest 05 paź 2024, 16:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 gru 2010, 21:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lis 2010, 21:37
Posty: 9
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Siema. "!!"
Który cylinder lepiej kupić. Zastanawiam się nad dwoma, a mianowicie :
:arrow: S6 Sport PRO
:arrow: Top Performance Due Plus

Który będzie żywotniejszy i lepiej się sprawował przy Roxie :?:

I czy ten cylek Top jest żeliwny czy aluminiowy :?:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.
Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 21:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
1. Stage6 Sport Pro - Jestem za nim gdyż to dobra firma,cylinder także dobry :twisted:




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 21:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 11:09
Posty: 119
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Ja też polecam S6 Sport PRO :cool:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 21:59 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
Bierz topa . najmocniejszy żeliwny cylinder moc okolo 15 km . klasa racing . zatrzesz robisz szlifa i jedziesz dalęj :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 22:13 
*

Rejestracja: 17 gru 2010, 18:33
Posty: 22
Pojazd:
aerox377 pisze:
:arrow: S6 Sport PRO
:arrow: Top Performance Due Plus


Top performance due plus bierz , tak jak kolega wyżej zatrzesz szlif i jedziesz dalej, a Sport pro też dobry cylinder tylko że aluminium-nie zrobisz szlifa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 22:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2010, 16:24
Posty: 157
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
S6 Sport PRO :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 22:20 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
sam ma chinolka ale dużo siedzę na forum i dużo czytam i powiem że wiele osób s6 sport pro poleca




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 22:22 
*

Rejestracja: 17 gru 2010, 21:58
Posty: 31
Lokalizacja: Okolice Łomży
Pojazd:
W topie jest jeden mankament a mianowicie stworzeń tłoka jest na 10 mm a nie na 12.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 14:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Guma pisze:
W topie jest jeden mankament a mianowicie stworzeń tłoka jest na 10 mm a nie na 12.

Nie będziesz go nie wiadomo jak katował to żaden mankament.
S6 jest aluminiowy i ma dobre odprowadzenie ciepła, ogólnie ten cylinder zbiera dużo dobrych opinii.
Top jest żeliwny co pozwala na zrobienie szlifu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 17:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Guma pisze:
W topie jest jeden mankament a mianowicie stworzeń tłoka jest na 10 mm a nie na 12.


I właśnie dlatego go nie kupiłem po prostu czytałem dużo na ten tema i przy racingu 10mm po prostu nie wytrzymuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy