Dzisiaj jest 20 lip 2025, 0:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 gru 2010, 20:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Siemanko. Szperając po sklepie internetowym RP znalazłem podkładki dystansowe http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... f91242b10d
Korzystał może ktoś z takich podkładek? Jaki był efekt? Czy mają one na celu pominięcie czasu układania się nowego paska w przekładni?
Pozdro.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 23:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
PlastusR50X pisze:
Czy mają one na celu pominięcie czasu układania się nowego paska w przekładni?
Nie, na pewno nie :D
Ja takich używam do regulacji- tak jak się kombinuje z lżejszymi rolkami i miększą sprężyną lub z cięższymi rolkami i twardszą sprężyną, tak ja dążąc do perfekcji w regulacji wkładam węższy pasek i krótszą tuleję lub szerszy pasek i podkładki :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 8:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
PlastusR50X pisze:
Czy mają one na celu pominięcie czasu układania się nowego paska w przekładni?


W jakimś stopniu one mogą w tym pomóc ponieważ zakładając taką podkładkę/ki rozszerzamy talerze i pasek schodzi nam niżej, bo często nowe paski osadzają się na 1/5 bieżni wariatora (a nie 0/5 czyli sam dół) co powoduje tego muła na starcie, ale w tym więcej teorii niż praktyki ;)




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 8:36 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 13:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
FoRnaL, I jakby był efekt zastosowania takich podkładek?
Dzięki za odpowiedzi :wink: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 18:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Przecież napisałem- służą do regulacji. Dzięki nim masz większe możliwości ustawienia napędu i wykorzystania pełnej mocy i osiągów silnika :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 21:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
FoRnaL, Faktycznie, moje niedopatrzenie :ups: .
Dzięki Ci za pomoc, zaopatrzę się w taki zestaw.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 21:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Tylko nie kupuje ich tu za 37zl ic do castoramy powiedzmy i tam dostaniesz za 2zł




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h


Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 21:40 przez BlackSmith, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy