Dzisiaj jest 10 mar 2025, 19:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 9:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Korek masz oryginalny? Prawidlowo złapał gwint? Chodzi mi o to czy nie jest np. krzywo wkrecony. A mocniej probowales dokręcać?




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 10:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
EnzO_CK, orygnalny korek. prosto złapany i dokręcony na maksa :/




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy


Ostatnio zmieniony 25 gru 2010, 10:51 przez Power666, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 10:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
skuter16, powiem Ci, że mam podobnie, płyn wybija spod korka, ale nie są to jakieś wielkie ilości, zwykle parę kropel. Jedynie niefajnie to wygląda. Mój kumpel ma to samo w swoim nrg power, więc nie wiem czy to nie przypadłość wszystkich tych skuterów. Niech jeszcze inni użytkownicy się wypowiedzą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 10:51 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
hardlook, wiem ze kilka kropel ale po 10 minutach jazdy jest "kreska" aż do samego dołu. A na czarnym tak jak mówisz brzydko to wygląda :/




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy


Ostatnio zmieniony 25 gru 2010, 10:51 przez Power666, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 12:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Próbowałes jakoś uszczelniać dodatkowo ten korek? W GPR ce mialem podobnie. Tez sie lało przez korek, ale zawsze do konca sie nie rozlewało.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 12:06 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Próbowałem dać podkładkę z tworzywa. Ale nic to nie dało :/




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 13:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
uszczelki! miałem to samo :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 16:32 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
W Powerze nie ma uszczelki. Jest korek z gumową wkładką zatopioną w plastikowym korku :P




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 20:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Panowie rzecz polega na tym że macie za dużo płynu chłodzącego :) . Prawidłowo powinno się znajdować na środku pomiędzy MIN a MAX. Jeżeli jest więcej to wywala ten płyn też miałem tak w Runnerce i było za dużo płynu :) .

Jak wiemy ( niektórzy ) zbiornik płynu chłodzącego jest ułożony po skosie... Co wpływa między innym na wyrzucanie tego płynu :wink: . Spuśćcie trochę tego płynu zobaczycie :wink:. Ewentualnie odpowietrzcie układ chłodniczy :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 22:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
skuter16, uszczelki pod głowica :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 22:16 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Runner1993, kolega ma racje tylko ten wskaźnik jest ciężko zauważyć musiał byś wtedy zdiąć ten plastik trujkąt po lewej (jak nie masz chwytaków powietrza jak je masz to musisz zdjąć czaszę) i zobaczysz wskaźniki min-max . Miałem to samo jak nalałem ponownie płynu ale sużo wiecej weszło . W niemczech gdzieś wyczytałem że powinno chyba 1.1litra nowego płynu wejść jeśli mamy na 0 , nie mam do tego pewności bo pisało po niemiecku




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 22:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Runner1993, sęk w tym że wywala każdą ilość :/




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 23:08 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Bo masz go za dużo zobaczysz też tak miałem zobacz tą miarę




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 23:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
skuter16, omg mówię Ci, że uszczelki zmień. ja miałem u siebie na prawde minimum bo na samym dnie zbiorniczka a i tak wywalało, zmieniłem uszczelki zalałem do połowy i nie ciekło nic!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 7:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
NRG-power, ale tłumacze Ci że nie za dużo. Bo nawet jak było dwa kileiszki płynu w środku to i tak go wywalało pod korkiem :/
mass95, spokojnie :lol: , rozumiem :roll:




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 10:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
skuter16 sprawdź faktycznie te uszczelki pod głowicą i zalej nowy płyn. Ewentualnie jeszcze przed tym zabiegiem odpowietrz jeszcze raz układ....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 10:16 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Runner1993, wiem. Trzeba będzie zainwestować w uszczelki :/




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 16:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 16:02
Posty: 104
Pojazd:
Runner1993 według mnie ma rację te korki tak mają ,że puszczają nadmiar ciśnienia w układzie .. tak samo mam w swojej , wypluje sobie sama nadmiar a potem już spokój ;] Spróbujcie przy rozgrzanym silniku odkręcić ten korek ,żeby ciśnienie uciekło na odpalonym silniku ,a potem zakręćcie (też na odpalonym silniku) za pierwszy razem jak nie wiedziałem dlaczego wywala to tak zrobiłem i na jakiś czas pomogło ,a potem zaczaiłem ,że to od stanu płynu zależy ;D




_________________

-Najlepszy zapach??!!!
-Zapach spalonej mieszanki!!!! ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 17:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Kupiłem dzisiaj uszczelki, więc jutro zamontuję i zobaczę czy to rozwiąże mój problem. Przy okazji sprawdzi się też z tym wypluwaniem płynu. Nowe uszczelki + właściwa ilość w zbiorniczku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy