Dzisiaj jest 05 gru 2024, 0:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: gaźnik
Post: 27 gru 2010, 21:32 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 12:11
Posty: 16
Pojazd:
Zakupiłem teraz w zimie nowy cylinder 70 cc oraz gaźnik 19 dell'orto. W paczce z cylkiem znalazłem ,,ulotke'' ? w 3 jezykach. Tłumacząc na moje: Po zmiania gaźnika na większy usuń z niego usuń z niego podajnik oleju. Czyli po zmianie gaźnika mam się przerzucić na benzynke+olej z jednego baku. Mam wlewać mieszanke ? Ktoś miał z tym doczynienia i chciałby się podzielić ? Pozdrawiam




_________________

Ostatni projekt ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=174663


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 21:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Przy 70cc najlepiej wyrzucić dozownik i robić sobie samemu mieszankę , bo dozownik jest ustawiony i podawać będzie dawkę potrzebą do dobrego smarowania cylindra o pojemności 50cc . Możesz zostawić dozownik i dolewać troszkę oleju do baku - Tyle gdy ci się zepsuje dozownik to klops . Najlepiej robić samemu mieszankę bo się wie ile oleju dostaje i że się nie zatrze przez mała ilość oleju
:)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 21:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
po prostu zamiast dozownika oleju sam robisz mieszankę i odłączasz dozownik. Mieszankę na dotarcie 1:35 a później 1:45


Ostatnio zmieniony 27 gru 2010, 21:48 przez sebagbw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 9:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 17:00
Posty: 326
Lokalizacja: z domu
Pojazd:
a ja pamiętam że u mnie się dawało zwiększyć dawkę oleju ;] przy pompce oleju




_________________

Tzr 125
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=252927

Keeway f-act swap od f12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 9:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
linke naciągało się bardziej. Ale do 70 to i tak za mało. Po drugie jak pompka padnie to zatarty cyl. A po trzecie ską wiesz ile podaje ona gdy naciąniejsz linke?:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 14:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2010, 18:57
Posty: 132
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Ja wywaliłem całą pompkę przy wymianie wału.
Mój brat właśnie tak robił gdy dał 70 to tylko dolewał do baku a potem pompka padła i cylinder do wyrzucenia.




_________________

[center]KEEWAY MATRIX
Obrazek
»Keeway Matrix HB«[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy