Dzisiaj jest 02 lut 2025, 5:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lis 2008, 22:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:19
Posty: 237
Lokalizacja: ukf
Pojazd:
Witam! mam do Was kolejne pytanie... może Mycen coś mi doradzi... mianowicie , chyba coś ma u mnie przebicie, ponieważ na światłach moja Aprilia Rally ma dużo mniej mocy : / dużo gorzej przyśpiesza, gorzej wkręca się na obroty... bardzo dlugo czasem... a pozniej jak juz się wkręci to ok... podobnie jak mam zapalone światła to jak się trochę zmęczy silnik to potrafi zgasnąć , a bez świateł nie gaśnie... i tu nie ma żadnej reguły.. ale to już jest dość normalne ;> bardziej mnie martwi ta utrata mocy ;p TAK ZNACZNA utrata mocy, podkreślam ... bo każdy zaraz będzie sie mądrzył , że zawsze światła troche osłabiaja... troche , ale nie tak :(




_________________

SPRZEDAM PILNIE! http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=786802206


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2008, 22:26 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Jak jest za duża przerwa na świecy (w przypadku zapłonów z przerywaczem,na nim też) zachodzi takie zjawisko że przy trochę za niskich wolnych obrotach załączenie świateł powoduje gaśniecie silnika.Tu przerywacza nie ma więc on odpada,ale w przypadku prawidłowej przerwy na świecy szukał bym na wysokim napięciu miejsca gdzie może powstawać ta dodatkowa przerwa.Fajka,kabel hV
Załączenie świateł na wolnych obr. i nie zgaśnięcie przy tym silnika jest testem na prawidłowe przerwy :wink:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2008, 23:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:19
Posty: 237
Lokalizacja: ukf
Pojazd:
Noo tak, tak, to racja, zgadzam się ale z kolei jak to się ma do Jego osiągów , a konkretnie mocy i wkręcaniu na obroty??:( bo On naprawde ma niezłego kopa, ale to mu to uniemożliwia:(




_________________

SPRZEDAM PILNIE! http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=786802206




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2008, 23:58 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
To właśnie jest paradoks. Zauważyłem już dawno że 2T idzie lepiej na przerwie na której gorzej zapala czyli na większej.Trzeba niestety trochę prób aż utrafi się na tą właściwą że będzie w miarę dobrze zapalał i dobrze szedł :???: Może poprawiła by coś zmiana wyprzedzenia kąta wyprzedzenia zapłonu ale brak odpowiedniego rowka w statorze zniechęca do eksperymentu,a to w sumie niewiele roboty :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2008, 11:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:19
Posty: 237
Lokalizacja: ukf
Pojazd:
Najgorsze jest to ze nie ma za bardzo czasu :( bo tu trzeba siąść i konkretnie pogrzebać :D pamiętam te zabawy z Rometami :D:D

[ Dodano: Wto Lis 11, 2008 11:55 am ]
Aha, więc w takim razie mówisz , żeby jeszcze zwiększyć tę przerwe tak ? Będzie gorzej palił, ale będzie miał lepsze wejście w obrotym czy kopa tak ?




_________________

SPRZEDAM PILNIE! http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=786802206




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy