Dzisiaj jest 30 lis 2024, 0:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 gru 2010, 14:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
Siemka co polecacie czy Swap ac czy nadal tuningowanie chińczyka? Swap to tylko:
-Yamaha Neos ac
-Aprilia Rally ac
-Malaguti F12 ac
czy tuning mojego zepsutego chinola??




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 15:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Swap. Walnij silnik od Neosa i jazda. Najwyżej wrzucisz mu jakiś wydech i wario i będzie śmigał porządnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 15:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
no wydech już czeka Leo TT aa wario to jak sprzedam mój silnik Yaroxa




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 15:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
No i git. Na pewno będzie wytrzymalszy od tego oryginalnego silnika. I bardziej podatny na tuning. :) I osiągi będą pewnie też w miarę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 16:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
Pewnie :D




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 17:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 17:00
Posty: 326
Lokalizacja: z domu
Pojazd:
ja robiłem tuning chińca nom i teraz robię swapa ;p mam takie plany też ;]




_________________

Tzr 125
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=252927

Keeway f-act swap od f12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 17:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
heheh :D ja to tylko ac nie chce mi się bawić w lc




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 18:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2010, 18:57
Posty: 132
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Rób swap na silnik AC a potem w przyszłości jak byś chciał tylko pompa, chłodnica i cylinder (LC) i jazda.Jak sprzedasz silnik oryginalny to jakieś wariator wydech już masz.
Spokojnie 70 poleci.
Albo więcej




_________________

[center]KEEWAY MATRIX
Obrazek
»Keeway Matrix HB«[/center]


Ostatnio zmieniony 29 gru 2010, 18:01 przez .:HeadBot:., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 18:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
Wiem :D jak silnik sprzedam to zawita:
-Wariator Hebo NG Nówka
-Stage6 Pro Replika i tyle (używka)
potem cylek itp ;]




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy