Dzisiaj jest 13 lut 2025, 22:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 gru 2010, 12:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 20:42
Posty: 276
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Co myślicie o tych cylindrach sportowych za 100zł.
Wytrzyma sezon?
Czy będzie silniejszy od serii jak reszta silnika to seria?
Miał ktoś taki tandetny cylek?




_________________

...Bo życie jest po to by latać na moto...
Szerokości,lewa i w górę.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 12:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Miałem zwykłą chinę 1200km i cylek się wytarł, nie zatarł tylko wytarł. Nie polecam. Oni te cylindry chyba z sera robią.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 12:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
No ja miałem kilka tylko tyle że w 4t. I przy Stuncie, przy ostrej jeździe wytrzymywały mi po 4tyś km. I pierścienie siadały. Ale kupowałem drugi bo dołożyłem z 30-40zł i miałem nowy komplet :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 12:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Piórek, a jak z mocą?Lepiej niż na serii było?:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 12:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 18:45
Posty: 597
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Jak wytrzymuja tak jak pisał przy stuncie Piórek, 4tyś to ty spokojnie zrobisz 6 :) TO jest chińska technologia i nie wiesz kiedy siądzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 12:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Zależy jaki cylinder trafisz. Niekiedy kupisz totalny shit i może sypnąć się grubo szybciej niż wyżej wymienione 4tys. Nigdy nie jesteś w stanie tego przewidzieć :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 13:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
DrivterGSI1 pisze:
Piórek, a jak z mocą?Lepiej niż na serii było?:)

W moim przypadku było tak:
Miałem 50ccm i multivara. Kolega swoim 2t zostawiał mnie na jakieś 80-100metry. Po założeniu cylindra z głowicą 72ccm i po regulacji mulitvara szedł równo z nim. Mocy przybyło sporo :D Co do v-maxu to o 3km/h lepszy niż na 50ccm z mulitivarem.
Tylko zacznijmy od tego ze to 4t. To nie kręci takich obrotów jak 2t. Ale to jest loteria. Raz kupisz ok i będziesz jeździł raz Ci się od razu zatrze. Jak chcecie już chinę to bierzcie chińskiego firmy wm motor. To jest china ale w dobrym wykonaniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 15:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
piotrek1993Dokładnie. Co do uszczelki to ja tez się zgodzę. Od razu jak zakładałem brałem porządny papier do uszczelek i wycinałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 15:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Kurdę mi się pomylił. Ja pod cylindrem od razu inną porządniejszą wkładałem, nie pod głowicą. Bo dwa razy olej mi tamtędy poszedł. Ogólnie to na sezon polecam. Aby dobrze dotrzeć i jazda. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 15:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Ktoś tam przerabiał kanały w chińskiej 70 jak w streetrace i zakładał tłok vertexa i ponoć było dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 15:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Te do 4T dają radę, w 2T szybko się wycierają..




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 15:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Falcao pisze:
Zależy jaki cylinder trafisz.

x10.
Dlaczego ?
Czytając wasze posty długo nie chodził cylek. Wpływ ma też dotarcie. Ale nie o to chodzi.
Kolega miał powerforce.. Przejechał 2 tys. Wiele osób pisze, że powerforce jest lepszy od chińszczyzny. Kupił chinol cylek - 10 tys. Więc jednak różnica jest. Pierścienie padły :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 15:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Narzekacie...
To raczej związane jest z użytkowaniem cylindra.
Te chińskie są dużo bardziej podatne na przytarcia.
Będziesz dbał, to i cylinder będzie CI służył.
Miałem w swoim chińskim 4t takie cylindry to bywało różnie: na jednym zrobiłem 3500km na drugim 500km, a trzeci jeszcze niedotarty.

W Yamaszce przez jakiś czas miałem chińską 70tkę. Moc była odczuwalnie większa, ale szału nie było. Bardzo szybko pierścienie się starły.
Zrobiłem nim ok. 3000km. Wymieniłbym pierścienie i jeździłbym dalej.
Teraz mam Malossi Sporta. Porównująć z chińskim to jest bardzo dużo różnic;
Podstawowa: wykonanie. Malossi nie ma żadnych ubytków, wszystko jest równe, czego nie można powiedzieć o tym drugim.
Moc też jest o wieeeeele większa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 16:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 20:42
Posty: 276
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Za tą cenę nie spodziewam się super cylindra bo tyle to sam tłok kosztuje.
Zastanawiam się czy będzie jakiś odczuwalny przyrost mocy jak nie będę nic wymieniał tylko dyszę, skuter chodzi w stuncie.




_________________

...Bo życie jest po to by latać na moto...
Szerokości,lewa i w górę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 17:40 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:21
Posty: 148
Pojazd:
Kup,wypróbuj do stuntu styknie,jak zatrzesz nie będzie Ci szkoda... Choć nie będę ukrywał że z tymi cylindrami jest lekka loteria...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 21:45 
Zbanowany

Rejestracja: 17 paź 2010, 19:26
Posty: 40
Pojazd:
Ja miałem ale przy starym skuterze był to 4t. Nie narzekałem na niego bo zakupiłem cylinder o pojemności chińskiej 80ccm z allegro za 80zł i chodził aż do ostatniej chwili. Niektórzy mówią że to gówno ale jak na taką cenę to dosyć dobry cylinder i nie będzie żal jak się zatrze, a i doda na pewno trochę mocy. :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy