Dzisiaj jest 10 mar 2025, 19:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 gru 2010, 22:01 
*

Rejestracja: 01 kwie 2010, 20:39
Posty: 36
Lokalizacja: z pizdy
Pojazd:
Witam mogę okazyjnie kupić multivara, którego pokrywka wygląda tak:

Obrazek

I mam problem ponieważ jest to według mnie multivar do 98roku.

Na karterach mam oznaczenie 00 czyli produkcja 2000rok.

Wariator seryjny kupiłem byle tańszy i jego pokrywka wygląda tak:

Obrazek

Jakoś poskładałem i jeździł.

Moje pytanie. Czy wyżej podanego Multivara da się zaaplikować do mego silnika? Czy straty na osiągach mogą być jeśli np. zastosowałbym jakąś tulejkę czy coś. Proszę naprawdę o odpowiedzi...
Pozdrawiam.




_________________

Hebo Manston power !

Zapraszam:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=785094#785094


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 gru 2010, 17:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
możesz założyć do swojego silnika i zobacz efekty podobno, z opini na forum osoby które założyły stary wariator do silnika po 98 stwierdziły że nic im nie dał na osiągach ale też nie pogorszył




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 29 gru 2010, 17:15 przez raper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 17:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
istnieje takie magiczne słowo "regulacja" :cool:




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 18:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
witkacy7, z tego co pisali to nawet po regulacji nic nie dawał. nie wiesz nie pisz :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 11:12 
*

Rejestracja: 01 kwie 2010, 20:39
Posty: 36
Lokalizacja: z pizdy
Pojazd:
Czyli jawnie nie ma sensu chłopaki tego brać?




_________________

Hebo Manston power !

Zapraszam:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=785094#785094




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 12:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
jeśli wario jest <98 a ty masz silnik >98 to nic nie da. Driverowi (on ma niebieskie nrg z r'ka) obniżył osiągi z tego co pamiętam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 16:03 
*

Rejestracja: 01 kwie 2010, 20:39
Posty: 36
Lokalizacja: z pizdy
Pojazd:
mass95, raper, dzięki.




_________________

Hebo Manston power !

Zapraszam:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=785094#785094




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 19:39 
**

Rejestracja: 26 cze 2010, 15:39
Posty: 317
Pojazd:
Koledzy a co ma do tego rok produkcji? Bo silnik jest ten sam wał jest ten sam to o co tu chodzi? Ja mam nrg 96 i kupilem wlasnie takiego multiwara i czy to oznacza że pogorsza mi sie osiagi? Poprostu nie czaje czym sie to rózni... dlugosc tulejki czy cos innego?




_________________

PIAGGIO NRG LC MC1

- WAŁ TNT RACING HPC
- ŁOŻYSKA SKF C3 TEFLON
- WARIATOR MALOSSI MULTIWAR
- LEOVINCE ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 20:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
mass95, tam nic nie pisze o regulacji :shock:




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 20:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
michalstw,
Rozchodzi się o to ,że nowsze silniki miały inną budowę wariatora.(inny rozmiar rolek) Starsze silniki miały rozmiar rolek 16x13 ,a nowe 19x15,5. Czytając powyższe wypowiedzi wnioskuje ,że jeśli do nowszego silnika p/g włożymy sportowy wariator z starszego silnika p/g to nie uzyskamy poprawy osiągów. Rozumiesz już ?




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 21:44 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
DzZz!ad-oo, ja od nowego włożyłem do starego i osoiągi się... poprawiły :shock:




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 21:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
skuter16 pisze:
DzZz!ad-oo, ja od nowego włożyłem do starego i osoiągi się... poprawiły :shock:



nowe wariatory są ogólnie większe od tych starszych i do tego jeszcze sie różnia bieżnie rolek minimalnie w sumie dlatego te nowsze skutery po 90 smigały po odblokowaniu a te starsze po 80 ale czy to pogorszy czy poprawi osiagi taki zabieg to trzeba zbadać na własnym skuterze wpływ moga mieć tez przełożenia a w piaggio było kilka konfiguracji i 2 typy przełozeń długie 12obr dzwonem i krótkie 14obr dzwonem ,nie wiadomo co ma dany skuter i jak to sie zgra....




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy