Dzisiaj jest 04 mar 2025, 20:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 17:49 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Ręce dosłownie same opadają jak czytam te wasze teorie z kosmosu. Jakies nakładanie za minimum 500zł jakiś wartstw albo jakieś kosmiczne cylindry czy coś innego. W motor-techu tuleja zostaje obliczana komputerowo. Stara uszkodzona tuleja zostaje usunieta a nowa zostaje wbita. Chcesz tuleje z aluminiową z nicasilem? To będziesz miał. Facet ma możliwość nałożenia tulei z nicasilem, który wytrzymuje większe temperatury jak ten, który jest oryginalnie w tulei. Przestańcie tworzyć kosmicznych opowiadań i wprowadzać ludzi w błąd. Kolega wysłał zatarty cylinder MHR Team II i za 400zł ma nową tuleje. Kanały? Identycznie takie same. Czemu? Bo tuleja była mierzona komputerowo a nie na kowadle. Tyle na ten temat i naprawdę zastanówcie się co piszecie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 17:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ale nicasilu za tyle na pewno nie zrobi a jak znajdizesz mi kogoś kto po tyle robi to zaraz ci znajdę kilka cylindrów do roboty.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 17:52 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Proszę Cię. Przestań być śmieszny. Jaką masz wiedze na ten temat żeby się wypowiadać i twierdzić, że tyle wiesz. Ludzie z Motor-Techu zajmują się tym. Robią to wpełni profesjonalnie. Strata mocy po wbiciu nowej tulei? Owszem jeżeli robione jest na kolanie i jest złe spasowanie pierscieni z tuleja to i słaba moc jest tego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 18:03 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
moim zdaniem nowa tuleja zrobiona profesjonalnie robi nasz cylek jak by był nowy .




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 18:16 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Na tym polega chyba odnawianie cylindrów, żeby usprawnić go tak aby był nowy jak ze sklepu. To po co by było w takim razie te tulejowanie skoro spadałaby moc cylindra? Ile osób by się decydowało na coś takiego? Wtedy firmy, które się tym zajmują profesjonalnie upadłyby. Fakt faktem opłaca się to głównie robić w cylindrach, które nie przewyższają kosztów owego tulejowania, bo co jest za sens tulejować skoro nowy cylinder kosztuję np 380zł a tulejowanie np 400zł.


Ostatnio zmieniony 26 gru 2010, 18:19 przez Garet, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 21:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tulejowanie zmniejsza odczuwalnie wydajność cylindra choćby przez dużo większe tarcie, gorsze odprowadzanie temperatury itp. Motor tech robi bdb jakości tuleje i umieją to zrobić ale jak masz dużo małych kanalików to nie jest łatwo to zrobić. Jak cylinder kosztuje 1500zł a kogoś nie stać 800zł dać na nicasil to robi tuleję za 300 i potem i tak sprzedaje motor bo nie zawsze jest zadowolony.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 26 gru 2010, 21:01 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 21:49 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Cieżko zrobić? Jeżeli odlew jest robiony komputerowo to nie rozumiem naprawdę. 800zł? Skąd taki cennik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 0:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ale jednak potrafią źle zrobić. A cenę podałem przykładowo bo około 800zł kosztuje zabieg i nie robią tego w Polsce.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 10:22 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 19:41
Posty: 58
Pojazd:
nicasyl na czechach najtaniej 600zl ale to i tak slaba jakosc. w holandii okolo 1000zl zalezy jakie zniszczenie cylindra. w niemczech tez robia kolo 800-900zl. w anglii tez i w hiszpanii ale nie wiem ile kosztuje. najlepszy nicasyl idzie z holandii ale ponad 1000 ziko trzeba dac.

a co do tulei to co wy piszecie jakies idiotyczne glupoty ze wstawi tuleje z nicasylem. skad wzieliscie takie wiadomosci przeciez to bajka, tylko smokow jeszcze brakuje. tuleja to zeliwo tylko i wylacznie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 10:58 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
No to wstawił by żeliwna i potem jakby co to moze szlif robic .




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 13:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
dexxam pisze:
a co do tulei to co wy piszecie jakies idiotyczne glupoty ze wstawi tuleje z nicasylem. skad wzieliscie takie wiadomosci przeciez to bajka, tylko smokow jeszcze brakuje. tuleja to zeliwo tylko i wylacznie.
dexxam, I to jeszcze za 250 zł jak totalover pisał
totalover pisze:
Ciekawe bo u mnie za 250zl zrobi
.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 15:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
Moim zdaniem nicasil za 500zł Polski to jakby to ująć hmm.. kupa ? W grę wchodzi tylko nicasil z czech za ok 800-900zł lub z anglii za ok 1200zł... Nie ma co oszczędzać na tym, bo moto będzie chodzić beznadziejnie... Nie wyobrażam sobie np. setki crossowej na tuleji.. wgl.. jak to dotrzeć.. o wkręcaniu się na obroty nie będę nawet wspominal... A co do tuleji z nicasilem to pierwsze słyszę :O.. z tego co wiem to nicasil nie trzyma się żeliwa :)




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 15:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
jedrula123 pisze:
Moim zdaniem nicasil za 500zł Polski to jakby to ująć hmm.. kupa ? W grę wchodzi tylko nicasil z czech za ok 800-900zł lub z anglii za ok 1200zł... Nie ma co oszczędzać na tym, bo moto będzie chodzić beznadziejnie... Nie wyobrażam sobie np. setki crossowej na tuleji.. wgl.. jak to dotrzeć.. o wkręcaniu się na obroty nie będę nawet wspominal... A co do tuleji z nicasilem to pierwsze słyszę :O.. z tego co wiem to nicasil nie trzyma się żeliwa :)

Z Czech też jest słaby, poczytaj opinie na forach o MX, często jest baardzo słabo położony, od wymiany tłoka do wymiany baardzo dużo odchyły. Dobry jest nicasil z Holandii.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 30 gru 2010, 15:54 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 15:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
Borek96 pisze:
Z Czech też jest słaby, poczytaj opinie na forach o MX, często jest baardzo słabo położony, od wymiany do wymiany baardzo dużo się ściera. Dobry jest nicasil z Holandii.


Jakbyś chciał to mam gdzieś namiar na bdb. firmę w czechach, która robi b. twardy nicasil.. Kilku kumpli ma i chwalą :)




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 15:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Też czytałem na pewnym forum że po jednym sezonie się kończy czeski nicasil. Dlatego lepiej kupić oryginalny cylinder bo wyjdzie w podobnych pieniądzach a wytrzyma kilka sezonów. jedrula123, Może jest tam kilka firm które się tym zajmują ale wystarczy że jedni robią źle i od razu Czechom opinie psują.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 30 gru 2010, 15:56 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy