Dzisiaj jest 31 paź 2024, 10:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 gru 2010, 20:00 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 14:18
Posty: 73
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Potrzebuje pomocy i odpowiednieg opisu jak mam dotrzeć mhr
Tz jaki olej , z jaką predkoscia jezdzic jaka dysza w gazniku itd

PROSZĘ O POMOC


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 11:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 18:45
Posty: 597
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Olej najlepiej najlepszy :). Syntetyk nie żaden mixol . Docieraj około 500km (tak dla pewności). A o dyszy Ci nie powiem , bo nie miałem dużego cylka i nie znam się przy tym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 12:02 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
prędkość najlepiej ok 40 km/h :) olej najlepiej jakiś z castrola albo mobil :]




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 12:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
marcin1901 pisze:
z jaką predkoscia jezdzic jaka dysza w gazniku itd

Właśnie .. W jakim gaźniku? Co my, wróżki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 12:28 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
i wgl masz zmieniony wał i gaźnik? xd




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 7:28 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 14:18
Posty: 73
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Dysza jest nie wazna bo dobiore sobie ...gazior to 17,5
Tak wał wymieniony
nie pytałem o tuning i czesci ale jak mam dobrze dotrzeć,gładz cylindra
Cylinder to nicasil 70, nicasil docieram a nie żeliwo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 8:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 13:52
Posty: 301
Lokalizacja: Czerwonka/Podlasie
Pojazd: Suzuki AP SWAP P/G 70
marcin1901, To gazior kup 21mm bo ten za mały.




_________________

Obrazek

My Peugeot Speedfight 2
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=94539




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 10:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
17,5 do MHR Replicy? To życzę miłego docierania.
Gaźnik przynajmniej 21mm pod ten cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 12:02 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
marcin1901, 17.5 to są dobre do serii... Na cylku sport też dają radę, ale przy MHR to minimum 21. Niektórzy (ale to już z baaardzo dużym tunem) dają nawet po 28 :)




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 12:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 gru 2010, 16:25
Posty: 30
Lokalizacja: Kurów
Pojazd:
Producent poleca docieranie do 6 tys obr. na min. gazior to chyba wiesz ze 19 minimum a olej ten z mielocha castrol i dolej troszki do baku zawsze mniej tarcia ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 18:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Docierać to się powinno na półsyntetyku przez 300km ponieważ racing i aluminium.
Gdy już dotrzesz to lej fulsyntetyka
Ale na tym gaźniku to go nie dotrzesz tylko zatrzesz :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 18:40 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 14:18
Posty: 73
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
dlaczego mam zatrzeć, na gazniku 17,5..
w instrukcji producent pisze tylko i wyłącznie o większej dyszy a nie o gazniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 18:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Cytuj:
Doskonałe rezultaty w połączeniu z gaźnikiem 21 24mm oraz z wydechem poziomu Racing.

Gdzie tu mowa o dyszy? Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 23:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 gru 2010, 16:25
Posty: 30
Lokalizacja: Kurów
Pojazd:
Kit- MHR Replica - wykonany z aluminium - gładź cylindra pokryta stopem Nicasil - głowica typu HTSR to drogowa wersja najlepszego zestawu wyścigowego Malossi Hyper Racing
Odpowiedni stopień sprężania do 13,8:1, wydajny układ kanałów chłodzących oraz zastosowany system cyrkulacyjny zasilania i wydechu - wzorowany na wyczynowych MHR-ach, zapewnia wysoką moc - do 13 KM i obroty rzędu
12 000 przy zachowaniu dużej trwałości i niezawodności.
Tłoki Ø 47mm z dwoma chromowymi pierścieniami wykonane z specjalnych stopów aluminium z wysoką zawartością silikonów w zestawieniu z Nicasilem - gwarantują długi przebieg do wymiany i maksymalnie skracają czas docierania do 250km jazdy z prędkością obrotową silnika do 6000 obr/min.
Producent dopuszcza montaż zestawu z oryginalnym wałem korbowym o ile nie nosi on znamion nadmiernego zużycia, luzów łożysk wału i korbowodu. Zalecamy zastosowanie w układzie zasilania paliwa zestawu gaźnikowego Malossi - Dellorto-19mm, który jest specjalnie zestrojony pod kit MHR-Replika, minimalna średnica gaźnika dla wykorzystania możliwości cylindra to 17,5mm. Należy pamiętać o układzie wydechowym - należy zastosować tłumik sportowy. Polecamy idealnie współpracujący z Repliką tłumik firmy Tecnigas model RS - specjalnie zaprojektowany do cylindrów 70cc. lub dający zadowalające osiągi model Next R , L.Vinci. :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2010, 10:25 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 14:18
Posty: 73
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
to znaczy,że mogę podłączyć gaznik17,5
,Do kompletu mam wydeszek polini for race 3 wymieniony wał i łożyska, wario,

Zawsze używałem olej Castrol power race full syntetic, szukałem w necie i forach,na jakim oleju docierać .Dużo osób pisze żeby docierać na pół syntetykach a nawet na mineralnych czy taki mam wlewać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2010, 10:34 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
marcin1901, najlepiej na mineralnych, bo silnik nie ma dużych obrotów, przez co trudniej mu spalić ten olej




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy