Dzisiaj jest 10 mar 2025, 17:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 gru 2010, 23:09 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 11:37
Posty: 68
Lokalizacja: Stalowa wola
Pojazd:
siemka czy ktos podłaczal swiatła z akumulatora zeby byly ??




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/97398


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 23:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Zasadnicze pytanie-PO CO?!




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 23:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
pioneer1, ja mam tak. przekrecam kluczyk i swieca. tylko ze ja mam purejeta




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 23:50 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 11:37
Posty: 68
Lokalizacja: Stalowa wola
Pojazd:
ja chce tak zrobic i niewiem jak




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/97398




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 23:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
po co ci to ? chwila krecenia rozrusznikiem + swiatla przod + tyl i aku siada momentalnie..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2010, 0:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 16:02
Posty: 104
Pojazd:
Chłopaki kolega nie pyta się czy wam się to podoba czy nie ;D Ja mam zrobione bezpośrednio od akumulatra tak jak kolega chce więc mogę napisać ;D Po pierwsze dużo roboy pz tym nie ma no to tak: odpinasz kable od lampy (rozumiem ,że teraz masz podpięte pod ładowanie) potem izolujesz kable które idą od prądnicy ,żeby nie zrobić gdzieś zwary i mocujesz je ładnie gdzieś pod czachą żeby się nie majtały. Potem birzesz jakiś kabel dwu żyłowy (bierz pod uwagę ,że przez te kable będzie szło dość duże natężenie prądu więc nie mogą być to jakieś cieniutkie kabelki) potem podpinasz jeden koniec kabla pod aku + i - nie zapomnij dać bezpiecznika po drodze ,żebyś w razie zwarcia nie spalił moto :mrgreen: bezpiecznik daj coś koło 5A (zależnie od tego jakie masz żarówki bo może byś on mniejszy lub większy) potem ciagniesz kabel pod włącznik świateł odlutowujesz stare kable i przylutowujesz jeden biegun do przełącznika (tak jak był przylutowany tamten) następnie ciągniesz końcówki kabla pod czachę i lutujesz kable do przewodów od lampy (nie zależnie + czy -) i musi działać <---- i są dwie rzeczy do przemyślenia czy chcesz aby po przekręceniu kluczyka lampy się tylko świeciły?? Jeśli tak to musisz to po drodze jeszcze podpiąć pod zapłon (ja mam tak ,że działają nie zależnie od zapłonu czyli tak jak opisałem wyżej) , oraz to jest wersja dla świateł tylko krótkich (fabycznie mam tylko krótkie) wydaje mi się ,że w Nrg masz również tylko krótkie i to by było na tyle :mrgreen: :mrgreen:
Jak coś źle gdzieś napisałem to mnie poprawcie bo pewnie tak jest :wink:




_________________

-Najlepszy zapach??!!!
-Zapach spalonej mieszanki!!!! ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2010, 7:16 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
mass95, nie wiem jak u Ciebie ale u mnie mogę przełączyć na same postojówki a postojówki mam led'owe więc aku nie siada :)




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2010, 14:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
skuter16, u mnie nie ma postojówek. świeca caly czas soczewki :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 19:03 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
W mc3 są tylko krótki. W starszych modelach (mc2, mc1) są też postojowe jak się orientuje. Nie wiem jak w pj :)




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy