Dzisiaj jest 04 mar 2025, 17:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 gru 2010, 12:13 
*

Rejestracja: 19 lis 2010, 16:35
Posty: 2
Pojazd:
Witam wszystkich. Mam nadzieje że ktoś mi pomoże. Czytajcie uważnie. Wchodzę do garażu, tam temperatura wynosi około 2 stopni na minusie. Odpalam moją Yamahe DT 50 R bez ssania chodzi poprawnie jak to zimny dwósów. Ale jednak nie. Kiedy daję mu wiecej gazu wkreci sie na obroty ale nie przekroczy 6000, na początku myślałem że przez ten mróz dłuzej musi się rozgrzac, więc tak go zostawiłem chodził kolejne 5 minut z lekkimi przegazówkami. Pomyślałem że czas wyjechac na dwór. Kiedy już wyjechałem sprawa sie pogorszyła. Zgasł, odpaliłem ponownie ale żeby chodził gaz musi byc odkręcony na maxa a wtedy obroty osiągaja ledwo 1500. Nie wiem czego to może byc przyczyną ale dodam że motor przed mrozami chodził normalnie tak jak należy i od tamtego czasu nic przy nim nie robiłem. Pomóżcie bo chce ją przygotowac do sezonu. Z góry dzieki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 12:16 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
sprawdź świece i gaźnik wyreguluj .




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 12:18 
*

Rejestracja: 19 lis 2010, 16:35
Posty: 2
Pojazd:
Zamówiłem już nowa fajkę z kablem i świece, zobaczymy czy to cos da.
A regulacja gaźnika jest wymagana na takim mrozie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 12:28 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
musisz pokombinować . Tylko jak już chcesz gaźnik regulować to na ciepłym silniku . A siłę ma ?




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 12:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Możliwe że pierścionek pękł jak go gazowałes na zimnym silniku... To nie 4T ...

Jak wyżej pisze michal15qaz, sprawdź świece ,i spróbuj wyregulować gaźnik jak uda ci się go rozgrzać do optymalnej temperatury. :wink:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 27 gru 2010, 12:41 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 12:58 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
napisałem już czy ma siłę ? Bo jak nie to coś z cylkiem będzie . Kompresja mała, jak nie będzie miał siły .I przez to też może nie wkręcać się na wyższe obroty .




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 18:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Jeżeli chcesz " śmigać " w zimę, to świeca do wymiany na taką o mniejszej ciepłocie, bo może Ci się długo rozgrzewać..

Jak by pierścień pękł to by go od razu zmuliło i kompresja by mu uciekała później by był strzał z wydechu i by zdechł. Jeżeli w ogóle on Ci jeszcze pali, to odpal i niech pochodzi z 30min na wolnych obrotach by się porządnie rozgrzał, później się baw nie wkręcaj go w ogóle.

PS. nie doczytałem wszystkiego.

Spójrz co masz baku, sprawdź całe przewody paliwowe czy nie zasyfione, nic nie zamarzło.. Jeśli to nie pomoże to zdejmuj głowicę i cyl.




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 28 gru 2010, 18:23 przez Stasiu2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 21:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 20:42
Posty: 276
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
A mnie to wygląda na nieszczelny zimering




_________________

...Bo życie jest po to by latać na moto...
Szerokości,lewa i w górę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 21:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Drifter16 pisze:
Możliwe że pierścionek pękł jak go gazowałes na zimnym silniku... To nie 4T ...

pierścionek raczej nie bo poniżej 3tys obrotów by mu gasł i odpalił jedynie na zapych (miałem tak) ... stawiam na gaźnik




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 23:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
No rozne są mity o tym... Mojemu koledze pekł pierścień w Am6 i jechał normalnie,wyprzedzał chinski 4t...Oczywiście odpalał na zapych,bo kopka to prawie 0 kompresji.Na drugi dzien zdejmujemy cylek i cylinder w super stanie żadnej ryski (chłopak miał szczęście).Ale i tak kupił zestaw cyl +tłok itd...




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2010, 1:52 
*

Rejestracja: 15 lut 2010, 22:03
Posty: 69
Lokalizacja: Jezowe-zaborczyny
Pojazd:
nic dziwnego teperatura sie zmienila moze masz do bani paliwo,ja raz tak mialem jechalem ze 2 km zanim sie odmulila.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy