Dzisiaj jest 02 sie 2025, 12:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 sty 2011, 13:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Witam, mam taką rozterke, mianowicie mam silnik w częsciach i moge zrobic jeszcze polerke ale zastanawiam się czy jest sens przy 70cc ? Nie mam pod ręką niczego do polerki wiec to też kwestia kupienia. I zastanawiam sie czy go po prostu nie zlozyć, kartery maja dużo niedoskonałości




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 14:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
ja bym zrobił na twoim miejscu skoro masz rozebrane silnik to czemu nie ; )




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 14:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
A jak sie ma flow do spalania?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 14:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 16:28
Posty: 181
Lokalizacja: Poznań/Międzychód
Pojazd:
Dokładnie lepiej teraz gdy rozebrany a ja się Tobie zachce za jakiś czas to klops :P




_________________

.:KLIK:.Szukacie motorka, wpadnijcie do mnie!!!.:KLIK:.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 14:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Mylisz pojęcia. Flow to nie polerka skrzyni korbowej. Skrzynie poleruje się papierem do 400 po to żeby mieszanka ślizgała się po gładszej powierzchni od seryjnej. Osobiście zabieg zastosowałem w hori ac, do tego jeszcze była polerka denka tłoka i głowicy. Na całkowitej serii silnik leci 80. Jak masz silnik w częściach to myśle że nie jest problemem kupić jeden arkusz a4 papieru 400 i poświęcić na to 2 wieczory.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 15:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Mam takie papiery już ale po przejechaniu 1000 wyszlo od groma nie równosci




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 15:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Taki zabieg nie podniesie spalania, po dobrej regulacji można oczekiwać nawet jego spadku poprzez usprawnienie pracy silnika.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 15:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Zakładam jeszcze gasboxa, ok dzięki, wypoleruje i złoże :) a w cylku tez wypolerwaoc? byl robiony juz porting ale wyglada jakby ktoś to robił ruskim człogiem




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 15:39 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
totalover, wypoleruj też:) Będziesz miał wszystko ładnie zrobione:) A tym bardziej,że masz rozebrany i teraz chyba i tak byś nie jeździł:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 16:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
No mam blaszak z tyłu wiec najpierw trzeba sie dokopać tam ;p mam juz tak naprawde wszystko prócz dyszy bo nawet nie wiem jaka dać chce na 4,5 litra gdzies spalanie dać mam gasboxa i leo TT, cyl 70cc mertakit po portingu wał hebo sport hpc




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 17:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
totalover pisze:
prócz dyszy bo nawet nie wiem jaka dać chce na 4,5 litra gdzies spalanie dać

Położyłeś mnie. A później będziesz pisał, że cylindry Metrakit to ścierwo, bo zacierają się po 1000km.
Z Twoją wiedzą nie brał bym się za nic przy skuterze, bez urazy.

Dodam jeszcze, że skrzynię korbową oraz kanały płuczące poleruje się do papieru 400, natomiast wydech na lustro.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 18:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Booyaka, Z moją widzą tiaa... dziwne że roxa wyregulowałem że mi palil 3 litry na 100 i nie pyrkalem sobie lekko, wiem o co ci chodzi że sie przegrzeje, pozatym ten cyl i tka czeka smierć niedługo bo to nie nówka. Pozatym siedze tutaj troche i mam silnik w częsciach tylko że nigdy sie nie bawilem w regulacje jakoś szczególnie.

a jeszcze coś:
rox 3l/100km, kurs 150km w 1 strone, brak przerw prócz tankowania i zjedzenia czegoś. 1 raz sprawdzalem i ani razu sie nie zagrzał tak ze przerwa ba mi sie kontrolka nawet nie zaswiecila jak troszk go przykatowałem, fakt anglik włożył łożyska bez luzu i same sobie zrobily luz ale mam juz fag c3 do zamontowania.




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Ostatnio zmieniony 01 sty 2011, 18:11 przez totalover, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 18:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Albo tuning, albo ekonomiczna jazda.
Co do Twoich teorii to nie będę o tym dyskutował, nie masz racji.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 19:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
totalover pisze:
fakt anglik włożył łożyska bez luzu i same sobie zrobily luz ale mam juz fag c3 do zamontowania.

Łożyska bez luzu? Cóż to takiego?

totalover pisze:
dziwne że roxa wyregulowałem że mi palil 3 litry na 100

totalover pisze:
nigdy sie nie bawilem w regulacje


totalover pisze:
No mam blaszak z tyłu wiec najpierw trzeba sie dokopać tam ;p mam juz tak naprawde wszystko prócz dyszy bo nawet nie wiem jaka dać chce na 4,5 litra gdzies spalanie dać mam gasboxa i leo TT, cyl 70cc mertakit po portingu wał hebo sport hpc

Drogi kolego, dyszy nie dobiera się pod to ile ma palić ;)
Posłuchaj mądrych słów użytkownika "Booyaka".




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 19:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
totalover, pomyśl..Poco Ci jakiś tuning jeśli nie chcesz wyciągnąć pełnej mocy z niego..Jak zabierasz się za tuning to musisz liczyć się z tym ,że nie będzie palił Ci tyle co na serii:)
No i Booyaka, mówi dobrze..Nie ma co się kłócić..Każdy popełnia błędy:)
:P




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
DrivterGSI1, Dobra weź tu nie pouczaj mechanika. :mrgreen:

PS:
totalover pisze:
GrubyMalbork, to są po prostu zwykle łożyska

A nie jest tak że KAŻDE łożysko ma swój luz... ?




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 19:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
DrivterGSI1, Ja chce tym pojezdzic a nie wyciągac pełnej mocy, jakbym chciał pełną moc to bym sobie kupil 125 2T, nie mówie tyle co na seri bo chce do 5 litrów.

Gruby każde ma ale on nie pomyslal i do sportowej 50cc heba wsadził zwykle.


Pozatym skoro potrafią ludzie zrobić motor w 1T (tak 1T !) to czemu mam nie miec malego spalania i dobrej mocy??




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Ostatnio zmieniony 01 sty 2011, 19:59 przez totalover, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 20:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
totalover, no ja nie wiem czy rs nie pali 5 na seri,bynajmniej mi NRG tyle na seri pali..
No ale jeśli chcesz aby Ci palił mało i długo pochodził to daj mniejszą..Ale wątpie aby dłużej pochodził bo będzie mniejsze chłodzenie i smarowanie..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 20:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
DrivterGSI1, Heh widać jestem jakimś specem bo moja rs 70 (co prawda china) pali 4,5-5. Wiesz te 0.5 to mi ogromnej róznicy nie robi ale zawsze coś tym bardziej ze jeżdze do dziewczyny 150km wiec bak musi starczyc na dojechanie.




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 20:34 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
totalover pisze:
DrivterGSI1, Heh widać jestem jakimś specem bo moja rs 70 (co prawda china) pali 4,5-5.


Pali 4,5litra a jedzie jak 50ccm?Wole aby spalił litr więcej ale żeby to jakoś jechało..:)
I o co chodzi dokładnie z tym Widać Jakim jestem Specem?Po czym to wnioskujesz?Że NRG pali mi 5litrów..?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy