Dzisiaj jest 19 lip 2025, 10:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 cze 2008, 22:43 
*

Rejestracja: 13 cze 2008, 22:33
Posty: 5
Pojazd:
Siema. Proszę o pomoc. Gdzie znajdują się blokady na gaźniku w Derbi Sendzie Drd;> Ponieważ na tłumiku mam ściągnięta, na module raczej tez bo w miejscu kręci do 15 tyś obr/min a gdy jadę kręci do 8-9;/ więc został tylko gaźnik. Proszę o pomoc i dzięki z góry:))

Pozdro


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2008, 12:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2007, 15:48
Posty: 47
Pojazd:
Napewno na dyszy, jak mówisz że na gaźniku. Masz zamały rozmiar zmień conajmniej na 70 jak masz serie. Bedzie dobrze .




_________________

^^Gilera GSM SM^^
*Airsal Racing
*Dell'orto 19,5
*Malossi E5
*Metrakit Thrower
*Gas Box Stage 6
~~ http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 09&start=0 ~~




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2008, 22:36 
*

Rejestracja: 13 cze 2008, 22:33
Posty: 5
Pojazd:
mhm a mógłbyś mi powiedzieć jaką dokładnie kupić? bo nie chce wydawać pieniędzy na darmo;p




_________________

www.polskajazda.pl/Motocykle/Derbi/Senda,DRD,R/26385




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2008, 14:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2008, 21:35
Posty: 8
Pojazd:
Witam mam tes sende ale X-Trema 2003 50ccm , i nie sa posciagane blokady , nie wiem gzie i jak je odblokowac , prosze o porade ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2008, 22:21 
*

Rejestracja: 13 cze 2008, 22:33
Posty: 5
Pojazd:
mhm mam dysze 70 i nic... ciągle tak samo. Moze to byc blokada na module?




_________________

www.polskajazda.pl/Motocykle/Derbi/Senda,DRD,R/26385




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2008, 22:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 11:46
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
króciec możne być zablokowany ;P poszukaj w necie gdzieś gdzie się znajdują blokady w twoim skuterze i będziesz wiedział gdzie są i ile ich jest ;)




_________________

"...jechałem szybko gdyż lubię zapie*dalaać"
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2008, 9:56 
*

Rejestracja: 10 sie 2008, 15:44
Posty: 11
Pojazd:
ja mam sende e-treme r i blokady moga bys jeszcze na filtrze w gażniku zweszka zeby dostawał mniej paliwa i umnei byla dysza 67 to dałem 85




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2008, 16:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2007, 15:48
Posty: 47
Pojazd:
Ale dawno tu niebyłem xD. Ona niema siły się wkręcic w czasie jazdy powyżej 9 tys obrotów jeżeli masz serie. Musisz zmienic wydech na rezonansowy to wtedy w czasie jazdy bedzie sie krecic do 12 tys bez problemu....




_________________

^^Gilera GSM SM^^
*Airsal Racing
*Dell'orto 19,5
*Malossi E5
*Metrakit Thrower
*Gas Box Stage 6
~~ http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 09&start=0 ~~




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2008, 16:56 
*

Rejestracja: 02 lis 2008, 11:02
Posty: 24
Lokalizacja: Opatów
Pojazd:
Blokady w Sendzie/GPR:
- dyfuzor,
- kolanko (zaraz przy połączeniu z cylem może być zwężka),
- końcówka wydechu,
- zawór membrankowy,
- gaźnik (mała dysza),
- filtr powietrza (3 rurki),

Ja w swoim Derbi GPR (moto całkowicie seria) mam na gaźniku 14mm dyszę 84. Wyjęte blokady z wydechu i moto jeździ ok. 100-105km/h z bdb przyspieszeniem.
Wiem, że w Sendzie masz inne przełożenia także prędkość max. może być nieco mniejsza. :wink:




_________________

Pozdro, DamianUV.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2008, 18:24 
*

Rejestracja: 30 mar 2008, 18:17
Posty: 8
Lokalizacja: Poznań/Bolechowo
Pojazd:
Ja w TZR mam ten sam silnik ale one seryjnie miały gaźnik 16mm i gdy był zablokowany miał dysze chyba 78 a przy odblokowaniu wsadza się 106. Więc spróbuj wsadzić 90-100 powinno coś pomóc.




_________________

Yamaha TZR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2008, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2007, 15:48
Posty: 47
Pojazd:
w ogóle TZR -KA ma inny silnik ogarnij troche. Pszecież on już wsadził 70 i nic niedalo a 70 w serii wystarcza w 100%, jak ma org cylinder. Jam mam po tunie wsadzono 97 i w zuplenosci starcz ani sie niezalewa ani nic.




_________________

^^Gilera GSM SM^^
*Airsal Racing
*Dell'orto 19,5
*Malossi E5
*Metrakit Thrower
*Gas Box Stage 6
~~ http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 09&start=0 ~~




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2008, 0:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2008, 19:28
Posty: 100
Pojazd:
ja jak w moim zmieniłem dysze z 60 na 75 to mi zamuliło do tego zalozylem wydech mk i stozka... nei ma bata nei chche jechac na dyszy 75, a na 60 leci jakies 85-90




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2008, 14:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2008, 10:55
Posty: 11
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
aktulanie mam dysze 70 filtr powietrza seria bez tych 3 rurek wydech calkowicie wybebeszony ale napewno nie odgrywa dobrej roli bo rurke od wylotu z cylka do dyfuzora mam przerabiana na przelozeniu 13/52 ma mula na starcie do 3 leci ladnie potem niema mocy a v max to 75 na prostej ale i tak za kilka dni montuje caly nowy setup Metrakit :)




_________________

Metrakit Power ^^
Kit Sp Series 74cc
Tarczki Metrakit Pro
Łozycha Metrakit Pro
Łozycha korbowodu Metrakit HQ
Gazior Metrakit 21mm
Wydech LeoVince v6



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Der ... me,R/48140




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2008, 21:31 
*

Rejestracja: 13 cze 2008, 22:33
Posty: 5
Pojazd:
mhm to muszę sprawdzić końcówkę wydechu i zawór membranowy ;) dzięki za odpowiedzi;) Pozdrawiam:)

[ Dodano: Pon Lis 17, 2008 6:30 pm ]
Dzięki za pomoc!!!:D:D:D Rozwierciłem zawirowywacz w końcówce tłumika i wkręca się do końca!;d Pozdrawiam i jeszcze raz Dzięki;d




_________________

www.polskajazda.pl/Motocykle/Derbi/Senda,DRD,R/26385




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2008, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2008, 10:55
Posty: 11
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Dzis zakupilem wydech Levince v6 na all seryjnym podzespolach kur.. prawie bym spadl z moto wkreca sie na max obroty i ma kopa polecam wydech spisuje sie naprawde dobrze na poczatku ma mula ale potem normalnie rakieta czekam na kaske na mechanika i montuje kit Mk sp 70cc i reszte kur wtedy nie chce tego widizec xD




_________________

Metrakit Power ^^
Kit Sp Series 74cc
Tarczki Metrakit Pro
Łozycha Metrakit Pro
Łozycha korbowodu Metrakit HQ
Gazior Metrakit 21mm
Wydech LeoVince v6



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Der ... me,R/48140




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 11:00 
*

Rejestracja: 03 lis 2008, 15:40
Posty: 6
Lokalizacja: jestem
Pojazd:
mozecie powiedziec cos wiecej o tej blokadzie w filtrze(3 rurki) oraz na kroccu ssacym, jak to wyglada i jak sie ewentualnie tego pozbyc :) ?
z gory thx




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 14:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2008, 10:55
Posty: 11
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
te 3 rurki sciagasz wtedy gdy do gaznika dasz wieksza dysze ja mam w swoim 14mm dysze 70 a te rurki sa pod siedzeniem wywal to daj dysze 70/75 kup wydech sportowy wywal dlawik z wydechu zamontuj a przerazi Cie ta moc xD a co do krucca to żadko sa blokowane :)
Pozdrawiam Devil Team




_________________

Metrakit Power ^^
Kit Sp Series 74cc
Tarczki Metrakit Pro
Łozycha Metrakit Pro
Łozycha korbowodu Metrakit HQ
Gazior Metrakit 21mm
Wydech LeoVince v6



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Der ... me,R/48140




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 18:52 
*

Rejestracja: 03 lis 2008, 15:40
Posty: 6
Lokalizacja: jestem
Pojazd:
dzieki, ja mam Aprili RS 50 (nowy model) i ma wydech LeoVince i chcialem sie dowiedziec jak tak blokada wogle wyglada, bo szczerze mowiac to pierwszy raz uslyszalem o 3 rurkach w filtrze jakis :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 20:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2008, 19:28
Posty: 100
Pojazd:
devilek pisze:
te 3 rurki sciagasz wtedy gdy do gaznika dasz wieksza dysze ja mam w swoim 14mm dysze 70 a te rurki sa pod siedzeniem wywal to daj dysze 70/75 kup wydech sportowy wywal dlawik z wydechu zamontuj a przerazi Cie ta moc xD a co do krucca to żadko sa blokowane :)
Pozdrawiam Devil Team


kurde to chyba tylko u mnie przy wydechu metrakit thower i stozku na dyszy 75 zalewa LoL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 21:45 
*

Rejestracja: 03 lis 2008, 15:40
Posty: 6
Lokalizacja: jestem
Pojazd:
a tak wogle to jak myslicie, do wydechu LeoVince V6 i przy reszcie serii jaka dysze dac, dodam ze gaznik standardowy to 17,5? Bo teraz mam dysze 95 i na niskich obrotach takjakby zalewa, gdy dalem dysze 110 to wogle nie chcial jechac(do 20km/h sie rozpedzal),a jak dalem dysze 85 to nie bylo mula ale wtedy obroty tylko do 8 tys. dochodzily ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy