Dzisiaj jest 31 sty 2025, 4:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Z LC na AC?
Post: 03 sty 2011, 22:11 
Zbanowany

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:43
Posty: 39
Pojazd:
Witam.

No właśnie czy da się tak zrobić? Nie ma żadnych problemów z tym? Mam kymco S9 LC, ale do niego nie ma żadnego mocnego cylindra prócz Airsala T6 RACING i Barikita RACING (nikt nic o nim nie wie, ale dzieci piszą głupoty, że jest mocniejszy od Airsala żeby go kupić, sprawdzić, napisać na forum i sami zaczną kupować...). Jest cylinder Hebo Manston Replica AC do kymco i tak myślałem żeby może jego wsadzić + gaźnik 24mm żeby się nie grzał, dobrze chłodzenie miał i osiągi.


Czy lepiej ten Airsal/Barikit LC + gaźnik 24mm i reszta setupu?


Ostatnio zmieniony 03 sty 2011, 22:11 przez alien, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2011, 22:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 20:50
Posty: 593
Lokalizacja: B-STOK
Pojazd:
Nie bądź głupi, zostań na LC, albo zmień skuter jak chcesz zacząć tuning...




_________________

YAMAHA NEOS 50S LC
-Metrakit MKseries 50ccm
-Top Racing HQ
-Yasuni Z
-Dellorto 17.5
-Metrakit
-Polini Speed Controll
CUSTOM
NeoSpeed <--Sprawdź to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2011, 22:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Można przerobić tylko nie wiem czy będzie to opłacalne. Ja sam się zastanawiałem żeby u siebie LC zrobić ;x




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2011, 22:25 
Zbanowany

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:43
Posty: 39
Pojazd:
no ale hebo mocniejszy zapewne bedzie od airsala... i o to w tym chodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2011, 22:26 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:18
Posty: 83
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Może pobawić się w dopasowanie cylindra od innego kibla ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2011, 22:27 
Zbanowany

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:43
Posty: 39
Pojazd:
chcialem, ale wez co z walem? masakra. walu nie "dopasujesz" raczej -,-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2011, 22:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
alien, wał pewnie więcej wytrzyma niż zamiennik niby haku (hq) wszędzie to ładują, jakaś mania.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2011, 23:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
alien, wał musi miec skok taki sam jak by miał za mały to mozna głowice i cylinder lekko splanować to komprecha w góre




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 0:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 21:10
Posty: 0
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
alien, przeróbka z lc na ac to żaden problem.. tylko po co? każdy mądry by został przy lc ;) poszukaj innych cylów, na innych sklepach. Może coś znajdziesz ciekawego :)




_________________

Była Longjia LC.. Jest Piaggio NRG

Przelotnie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 16:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2010, 21:26
Posty: 277
Pojazd:
Zostań przy LC. Jak Ci w tym brakuje mocy to dokup jakieś wario i tłumik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 16:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Jak brakuje mocy to rozwiert kanałów w cylindrze, zostałbym na LC :wink:


Ostatnio zmieniony 04 sty 2011, 16:07 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 17:11 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
faktycznie to troche głupie przerabiac z lc na ac. z tym że niema zadnych mocnych cylków to prawda wiem co robi vitalka na manstonie gaźniku 24 i yasuni c20 ale jednak to chyba nie opłacalne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 18:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 20:39
Posty: 484
Lokalizacja: WPU
Pojazd:
daj spokój z tą przeróbką, zrób sonie sporta najlepsze podzespoły jakie sa +full porter karterów i cylka a jak nie to skuter na minarelli albo piaggio. w nich jest duzy wybór cylków wałów wydechów i wszystkiego.




_________________

Sprzedam Kymco Super 9
> DynekS9 <




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 18:08 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
miałem porównanie seryjne kymco AC i LC
na przyśpieszenie wygrywało lc
v-max lc
moc lc
we wszystkim lc było lepsze więc jak załozysz cylinder hebo to bedziesz miał to samo co airsal70 + porting + c16 + 24mm a nawet będziesz miał więcej mocy niż na hebo




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044


Ostatnio zmieniony 04 sty 2011, 18:08 przez lakii123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 13:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 16:57
Posty: 170
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
moje zdanie to jest bezsens połowa ludzi zmienia ac na lc a ty chcesz na odwrót, chcesz to rób ale zobaczymy w lato jak bedzie 30 C jak ci sie bedzie grzał




_________________

Kymco super 9
Tecnigas
Malossi Multivar
Polini
Hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 19:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Fakt ze do s9 lc nie ma mocnych cylkow ale to nie zmienia faktu ze przerobka lc na ac jest bez sensu. Mozna sprobowac "spasowac" cylek np. od p/g albo jeszcze jest opcja swapu na wieksza pojemnosc:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy