Dzisiaj jest 14 lut 2025, 0:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 19:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010, 11:09
Posty: 85
Lokalizacja: Chojnów
Pojazd:
panowie nie kłóccie się. doszedłem do wniosku ze nsr odpada gadałem z kilkoma kolegami co maja nsr i jednak nie ;D




_________________

2T
Jest dym, jest zabawa


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 19:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2009, 19:33
Posty: 220
Lokalizacja: PSD
Pojazd:
Imię: Łukasz
Jeśli ci się podobają Varadero to bierz, bo są bardzo fajne i wygodne ;)




_________________

lutekpoland

Italjet Dragster:

Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=U1jCTMwfFkQ&t=948s

Mieloch: italjet-dragster-by-lutekpoland-t427833.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 19:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Nsr, najmniej awaryjna 125 z 2T. RS/Mito/Husa podobna awaryjność. Taki urok 2t, poprostu z nikąd nagle coś ***** :) Mito-Husa najmocniejsze i wiadomo, że większe prawdopodobieństwo zepsucia się. Tak samo u mnie, było git kompresja mega, nagle jade 120km/h koło zblokowane szybko wysprzęgliłem ale nic nie dało, rozbierał silnik a tam jak po tym reaktorze w czarnobylu :P Remont wyniósł koło 1000zł. 4t słabe, wolne, mozolne, nic nie jedzie, ale się nie psuje i praktycznie nic nie pali - coś za coś..

lutek9999 pisze:
Given supercity ma chyba 15km a mito ma 40km (chyba) więc co tu porównywać, znawco

Podajesz wartość zablokowanej SC i Odblokowanej Mito w dodatku zawyżasz moc o pare KM. Skończ


Ostatnio zmieniony 04 sty 2011, 19:40 przez klikszen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2011, 19:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
kacper12363 pisze:
( cagiva mito leci około 190 ale ja prędkosci sie nie boje)


Ehhh... Tylko głupi się nie boi. Ciekawe czy hamować umiesz.

NSR-ka może nieco słabsza ale niezawodna.

RS-ka może trochę mocniejsza, ponoć bardziej awaryjna.

Poza tym było tysiące tematów porównawczych dla tych maszyn.

Ja bym szukał nsr-ki albo tdr-ki.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 19:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Czy ja wiem czy 4T takie słabe? Ten hyosung kolegi wcale nie jest taki słaby. Start ma średni ale jak się już rozkula to ładnie idzie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 19:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2009, 19:33
Posty: 220
Lokalizacja: PSD
Pojazd:
Imię: Łukasz
OK skończe tylko jeszcze coś dodam że ty nie znasz znaczenia ,,chyba,, ;)




_________________

lutekpoland

Italjet Dragster:

Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=U1jCTMwfFkQ&t=948s

Mieloch: italjet-dragster-by-lutekpoland-t427833.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 19:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
A ty nie znasz znaczenia wypowiadania się na forum :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 19:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010, 11:09
Posty: 85
Lokalizacja: Chojnów
Pojazd:
haha panowie ja juz troche jezdze najpierw apka sr potem derbi senda i czasem jezdze yamahą raptor 700 takze jezdzic umiem tylko własnie zastanawiam sie jeszcze na tym varadero bo za czesto w teren wjezdzał nie bede i wozil nikogo tez nie a pozatym varadero to 4t takze niewiem





panowie doszła nowa oferta co o tym myslicie http://allegro.pl/cagiva-mito-evo-7-bie ... 86218.html




_________________

2T
Jest dym, jest zabawa


Ostatnio zmieniony 04 sty 2011, 20:29 przez kacper12363, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 20:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
wydaje mi się że za 4k to nic dobrego nie będzie

aczkolwiek na odległość ciężko powiedzieć

szukaj nsr125 ale jedną rzecz chciałbym powiedzieć

kolega kupił to przesiadł się z tzr 80/50 tej starszej

nsr jest z 99r optycznie łądna silnikowo nie wiadomo (nie zaglądaliśmy)

160 z bólem potrafi wycisnąć ale szkoda jej bo dostaje kosmicznych obrotów

ten jego egzemplarz jest dziwny gdyż ... przy ciśnięciu potrafi 10l/100 wtrynić

powtarzam ten konkretny egzemplarz

przy spokojnej jeździe pali mu z 5l

możliwe że większy gaźnik

aczkolwiek nie czuć żeby była mocniejsza od nsr innego znajomka z tego samego roku, serii, silnik stan bdb-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 21:35 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
125 4T dzwiek jak skuter... Przepraszam jesli kogos obrazilem ale 125 4t ladnie nie chodzi. To tylko moje zdanie. Innym sie moze podobac ; ) Mi tam dzwiek 2t nie przeszkadza.
Co do awaryjnosci to chyba kazdy mowi ze RS jest bardziej awaryjna od NSR bo trzeba wymieniac czesciej elementy silnika i tak w kolko kazdy powtarza... Co ile trezba robic remont to nie jest jakis ustalony limit km. Niektorzy mowia ze co 15km a ja znam kumpla co 30 tys przejechal na jednym tloku. Jak juz trzeba wymienic to nie oszczedzac kasy i kupic dobry tlok wossnera albo vertexa zeby znow sluzylo na lata. No i wiadomo zawsze przed jazda rozgrzewac motocykl i nie cisnac mu po obrotach jak jest zimny...




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 6:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Ja osobiście wolałbym taki dźwięk w 4T niż 2T (jak kosiarka :P )
http://www.youtube.com/watch?v=TVeZ4YCp0J8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 7:23 
*

Rejestracja: 19 gru 2010, 11:21
Posty: 41
Lokalizacja: Nowe
Pojazd:
Bierz cbr 125 i 4 t czyli małe spalanie a o przyśpieszeniu nie mówie.




_________________

Walić preclów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 8:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010, 11:09
Posty: 85
Lokalizacja: Chojnów
Pojazd:
niee cbr odpada mie podobaja mi sie ;D




_________________

2T
Jest dym, jest zabawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 15:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
gvt, nie obrazaj sie ale mi sie nie podoba :] Wieksze szlifierki owszem ale ten niezbyt ;]

kacper12363, dobrze mowisz jesli masz wzrost 170+ to coraz dziwniej sie wyglada na tym (Ja wygladalem jak idiota koledzy mowili przy 188cm wzrostu). Tlok w 2t jest elementem eksploatacyjnym ktory sie zuzywa i odpowiednio wczesnie trzeba go wymieniac :] A 370zl raz na 10k km mozesz wydac dla zdrowia motorka nie? + oczywiscie uszczelki ale to tansza rzecz ;]. Ogolnie jak znajdziesz zadbane mito/supercity czy cos w tym stylu to nie boj sie wziasc, bo potem bedziesz zalowal ze mogles a jednak nie wziales ;]




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 15:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Given, o gustach się nie dyskutuje :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 15:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 18:45
Posty: 866
Pojazd:
nie wiem skąd jesteś ale jak chcesz kupić nsr za około bodajże 5k to znajomy sprzedawał stan wizualny bym oceniał na 5 itp Jak jesteś z okolic Podkarpacia lub Tarnówa (małopolskie) to pisz dam ci namiary jak byś chciał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 15:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
gvt pisze:
Given, o gustach się nie dyskutuje :P



Wyrazilem swoja opinie :] Wg mnie za wolno sie wkreca na obroty ;] Wg mnie jak ktos chce 4t to tylko od 250 w gore :] Taki dzwiek mi sie podoba :
http://www.youtube.com/watch?v=TudFPLiFCEU&feature=fvw

ew warkot Katów SuMo :]




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 15:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Najlepszy dźwięk według mnie ma Ducati Monaster :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 17:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010, 11:09
Posty: 85
Lokalizacja: Chojnów
Pojazd:
A znacie moze jakies forum na którym mogłbym poczytac sobie o cagivach mito ? a przy okazji jaki w cagivie jest silnik i w ogóle jakies dane jej najlepiej wymiary. mam 180 cm wzrostu jak msylicie bedzie sie mi na niej dobrze jezdzic??




_________________

2T
Jest dym, jest zabawa


Ostatnio zmieniony 05 sty 2011, 17:30 przez kacper12363, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 17:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
wsk 125...




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 224 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy