Dzisiaj jest 12 sty 2025, 16:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Speedfight 2
Post: 08 sty 2011, 20:25 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 15:43
Posty: 107
Lokalizacja: podkarpacie
Pojazd:
Witam
Jaka może być przyczyna niskich osiągów skutera???
Skuter na prostej drodze wyciąga ok 60.
Blokada z wariatora ściągnięta, na wydechu też nie ma. Kupiłem nowy pasek i rolki ale to dożo nie dało może z 2km/h
Speed jest z 2000r


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 20:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 13:52
Posty: 301
Lokalizacja: Czerwonka/Podlasie
Pojazd: Suzuki AP SWAP P/G 70
maciek3103, Albo blokada na module albo źle wyregulowany napęd.




_________________

Obrazek

My Peugeot Speedfight 2
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=94539




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 20:47 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 15:43
Posty: 107
Lokalizacja: podkarpacie
Pojazd:
Moduł odpada bo do wysokich obrotów się kręci
Czyli regulacja??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 20:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
To na pewno nie moduł.
Wyreguluj porządnie napęd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 12:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Może spróbuj dać większą dyszę + regulacja gaźnika i jak chłopaki piszą napędu.




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 12:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 18:45
Posty: 597
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Możliwe, że masz gaźnik do czyszczenia i regulacji, albo za lekkie rolki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 12:38 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 15:43
Posty: 107
Lokalizacja: podkarpacie
Pojazd:
rolki miałem 7,7
teraz mam 8,4 różnica malutka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 12:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 18:45
Posty: 597
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
A muli Ci ? Cięzko odpala?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 12:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2010, 10:22
Posty: 296
Pojazd:
U mnie vivacity też wyciągało tylko 60 i wszyscy mówili ze to blokada na cylindrze mofa czy coś takiego ale mało na ten temat wiem i teraz wymieniłem cylinder na nowy i czekam aż sie dotrze i wtedy sprawdzę v max.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 13:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 18:45
Posty: 597
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Mofa jest do 25km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 13:05 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 15:43
Posty: 107
Lokalizacja: podkarpacie
Pojazd:
tak jak teraz w zimie to strasznie cięzko ale normalnie jak jest cieplej to dobrze pali


3xppp to już stanowczo za dużo. Proponuję zaprzyjaźnić się z regulaminem.
Booyaka


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez maciek3103, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 13:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 5:24
Posty: 751
Lokalizacja: 10km od Śremu - Wlkp
Pojazd: Vivka 70ccm ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=114007
tu masz odpowiedź




_________________

Zapraszam do Vivki. ;)
peugeot-vivacity-red-by-kuba-d-s6-pro-replica-chrom-t112986-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 13:56 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 15:43
Posty: 107
Lokalizacja: podkarpacie
Pojazd:
to sobie podaruje ten wariator
A co do tych osiągów to ja już nie mam pojęcia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 14:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Seryjny skuter? Kombinowane coś z napędem?
Nauczcie się do cholery poprawnie temat założyć. Opisz jak najwięcej się da. Tak było od początku czy stało się z czasem, cokolwiek co może pomóc nam, Tobie doradzić.
O czyszczeniu gaźnika i filtra powietrza nie muszę już chyba wspominać. Sprawdź stan simmeringów na wale oraz szukaj nieszczelności, gdzie tylko się da.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 17:34 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
maciek3103, Twój skuter sprowadzony z Holandi lub Niemiec, jeśli tak to masz problem taki, jak ja kiedyś.Będziesz musiał wymienić cylinder.
Jeśli nie masz go sprowadzonego z owych krajów, pozostaje Ci filtr,gaźnik,




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 20:10 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 15:43
Posty: 107
Lokalizacja: podkarpacie
Pojazd:
Skuter seryjny
Nic nie kombinowane założone nowe rolki ślizgi i pasek
filtr czyszczony za gaźnik się zamierzam dopiero zabrać
a skuter ze szwajcarii


Wczoraj dostałeś warna za pisanie posta pod postem, dzisiaj robisz to samo. Zapoznaj się z regulaminem, albo będziemy musieli się pożegnać.
Booyaka


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez maciek3103, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 20:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 13:52
Posty: 301
Lokalizacja: Czerwonka/Podlasie
Pojazd: Suzuki AP SWAP P/G 70
Dysze większa o 10 jednostek daj i wyreguluj gaźnik.




_________________

Obrazek

My Peugeot Speedfight 2
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=94539




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 21:11 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 15:43
Posty: 107
Lokalizacja: podkarpacie
Pojazd:
on mi pali 4-5l to jak dam większą dysze to z 6 weźmie a to troszke za dużo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 21:58 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Nie zawsze większa dysza to większe spalanie ;)




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 22:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 13:52
Posty: 301
Lokalizacja: Czerwonka/Podlasie
Pojazd: Suzuki AP SWAP P/G 70
Zależy jak gaźnik wyregulujesz...




_________________

Obrazek

My Peugeot Speedfight 2
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=94539




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy